loading...
یاهل دانلود | هر آنچه دنبالش هستید.
پیام مدیر سایت

با عرض سلام و خوش آمد خدمت شما بازدید کننده ی گرامی

یاهل دانلود

هر آنچه به دنبال آن هستید.

با تشکر مدیریت یاهل دانلود

حسین یاهل



یوزر نیم و پسورد برای آنتی ویروس Nod32

سلام سایت یاهل دانلود تصمیم گرفت برای راحتی شما عزیزان یوزرنیم و پسورد NOD32

 در سایت به صورت هر 24 ساعت یکبار قرار بده 

مدیریت سایت 

یاهل دانلود : حسین یاهل

تاریخ : 1394/09/05


Username:TRIAL-0130417107 

Password:acpdmax84s

Username:TRIAL-0130331109 
Password:n7cj9n34u3

Username:TRIAL-0130331143 
Password:h7s54e5k2f

Username:EAV-0151074521 
Password:snbtcdu24n

Username:EAV-0140853311 
Password:nc6ae96vh5

Username:TRIAL-0130115302 
Password:727xcu3ds4

Global Music امکان دانلود موسیقی های جهانی را به شما میدهد
آخرین ارسال های انجمن
حسین یاهل بازدید : 70 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

با قسمت هشتم از سری بازی های مدیریتی Monument Builders همراه شوید تا در این قسمت به ساخت زندان معروف آلکاتراز بپردازید !جزیره آلکاتراز در مرکز خلیج سانفرانسیسکو در کالیفرنیا واقع شده است و تا سال‌ها پیش به عنوان یک محدوده نظامی شناخته شده بود و پس از آن نیز امن‌ترین زندان در جهان به شمار می‌رفت.اما امروزه این جزیره با نظارت آژانس پارک‌های ملی آمریکا، به مکانی تاریخی تبدیل شده و به عنوان بخشی از جاذبه‌های توریستی این ایالت در معرض دید همگان قرار دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند با استفاده از قایق به این جزیره که در لیست مکان‌های تاریخی ملی قرار دارد، سفر کنند و از آن دیدن کنند.

 

Monument Builders Alcatraz v1.0-TE

Monument Builders Alcatraz دانلود بازی مدیریتی ساخت زندان آلکاتراز Monument Builders: Alcatraz

 

حسین یاهل بازدید : 88 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

Fright یک بازی جدید در سبک بازی های Hidden Object می باشد که به تازگی منتشر شده است . پس از یک حادثه ی مشکوک ، شما خود را یک گروه غریبه در یک مسافر خانه در می یابید . شما به سرعت در می یابید که گم شدن افراد در این منطقه تازگی ندارد و آن ها همواره در ۱۰ سال گذشته در حال گم شدن بوده اند . برای اولین بار یک دختر بچه در این منطقه گم شده است که شما این دختر را قبل از حادثه در خواب خود دیده بودید . قبل از اینکه شما بتوانید این معماها را حل نمایید ، یک گروه قاتل ، در حال کشتن افراد مسافر خانه یکی پس از دیگری است ! جان خود را نجات دهید و پازل های بازی را نیز حل نمایید . این نسخه Collectors Edition می باشد که شامل مراحل و بخش های اضافه ای نسبت به نسخه ی معمولی است .

 

Fright Collectors Edition v1.0-TE

Fright Collectors Edition دانلود بازی فکری وحشت Fright Collectors Edition

 

حسین یاهل بازدید : 75 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی در دهه ۵۰ میلادی در سانفرانسیسکو رخ می دهد و کاراکتر اصلی بازی شخصی به نام Joe است که به دلیل سرقت مسلحانه به ۴۰ سال حبس محکوم شده است.در طی بازی شاهد او و همسرش Christine خواهیم بود که مانند بازی های این سبکی با استفاده از سیستم کوله پشتی معماهای بازی را حل می کنند. گرافیک بازی بصورت کارتونی میباشد و حالت تحریری دارد و با حل پازل و معماهای چالش برانگیز بازی روایت جالبی پیدا میکند.

۱۹۵۴ Alcatraz PC-FLT

 

1954 Alcatraz pc cover small دانلود بازی 1954 Alcatraz برای PC

 

حسین یاهل بازدید : 50 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

این بازی در ژانر ماجراجویی قرار داد ولی درگیری های مختلف در بازی میتواند آن را به سبک اکشن بودن هم نسبت بدهد. شخصیت اصلی این بازی کلمانتین نام دارد که در طی ۵ فصل بزرگ میشود, وی یک دختر جوان یتیم است که در دنیای آخرالزمان ارواح گیر افتاده است, او باید یاد بگیرد که چجوری خود را از مخمصه ها خلاص کند و برای زنده ماندن خود تلاش کند. در طول بازی کلمانتین در شرایطی قرار میگیرد که اصول اخلاقی خود و غریزه خود را برای بقا زیر پا میگذارد, وی همواره به دنبال یک جای امن است. تصمیمات و اقدامات داستان در اطراف شما تغییر خواهد کرد و بازی در طی ۵ قسمت جذاب تر میشود. کلمانتین در بازی با چالش های مختلفی روبرو میشود که گیمر باید وی را همراهی کند. The Walking Dead Season 2 در مقایسه با فصل اول گرافیکی و هیجان انگیز تر شده است.

The Walking Dead Season 2 Episode 2 PC-CODEX

 

The Walking Dead Season 2 Episode 1 pc cover small دانلود بازی The Walking Dead Season 2 Episode 2 برای PC

 

حسین یاهل بازدید : 84 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

درا ین بازی شما در نقش کارکتری با نام “new kid in town” که در سریال این عنوان حضور نداشت البته به همراه کاراکتر های معروف سریال مانند Butters , Cartman و Kenny ایفای نقش می کنید. داستان بازی بسیار ساده است : شما یعنی “new kid in town” وارد جنگ فانتزی Cartman با گروه حریف می شوید که تظاهر می کنند Drow Elf هستند. پس از مدتی می بینید  که از South Park چیزی جز ویرانه باقی نمانده و مردم مجبور شده اند در چادر ها زندگی کنند. در South Park جک های مختلف و البته تندی خواهید شنید و همان طور که در قبل ذکر شده این بازی بیشتر برای خنداندن مردم است و اصلا برای کودکان مناسب نیست و اگر انتظار بازی شبیه به Angry Birds از این عنوان دارید سخت در اشتباهید حتی صحنه هایی در بازی وجود داشت که Ubisoft آنها سانسور کرده است! سبک بازی RPG و به صورت دو بعدی است و چون این بازی از سریال آن گرفته شده سعی شده است تا گیم پلی آن نیز شبیه به سریال باشد. در بازی چهار کلاس وجود دارد: Fighter, Thief, Mage و Jew که هر کدام قابلیت های مخصوص خود را دارند. در بازی قبلیت Loot هم وجود دارد که  به خوبی کار نشده است و بازی از QTE نیز بهره می برد. مهمترین ضعف این بازی  گیم پلی بازی و نبرد های از پیش تایین شده ی آن است مثلا وقتی شما می خواهید حمله یا دفاع کنید باید ان را در زمان خاصی انجام دهید و اگر موفق نشدید نمی تونید به حریف صدمه ای بزنید و یا صدمه خواهید دید. تقریبا گرفتا نمره ی PERFECT در هر مبارزه غیر ممکن است چون سپر ها و بلاک های شما نمی توانند شما در حملات دشمنان نجات دهند و در صورت حمله ی دشمن آسیب خواهید دید. علاوه بر این The Stick Of Truth گیمپلی و ماموریت های فرعی بسیار آسانی دارد و شما می توانید به راحتی این بازی را به اتمام برسانید و با چالش خاصی روبه رو نخواهید شد. گیم پلی این بازی ۱۲ ساعت طول می کشد و قسمت مولتی پلیر ندارد.

Southpark Stick of Truth PC-RELOADED

 

Southpark Stick of Truth pc cover دانلود بازی Southpark Stick of Truth برای PC

 

حسین یاهل بازدید : 87 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش از شروع بازی باید یادآوری شود که خواندن کمیک این سری به بهتر درک کردن شخصیت‌ها کمک زیادی می‌کند، اما از الزامات نیست. خوشبختانه بازیکنانی که با Fables آشنایی ندارند (نوسنده‌ی این نقد از زمان معرفی بازی در سال ۲۰۱۱ به خاطر علاقه‌ی شدید این کمیک را دنبال کرده) مشکلی در ارتباط برقرار کردن با شخصیت‌ها نخواهند داشت. چرا که "Faith" (نام اپیزود اول) به خوبی دنیای Fables را به مخاطب معرفی می‌کند. جدا از این‌ها داستان بازی قبل از جریان کمیک به وقوع می‌پیوندد. اما Fables درباره‌ی چیست؟ شخصیت‌های داستان‌های فولکلور و دیگر افسانه‌ها (که خود را fables می‌نامند) توسط "دشمن" از خانه‌های خود رانده شده‌اند، به دنیای انسان‌ها آمدند و به منهتن مهاجرت کرده‌اند. جامعه‌ی کوچکی که توسط آن‌ها تشکیل شده "Fabletown" نام دارد و از دید انسان‌ها مخفیست. اکثر شخصیت‌ها به شکل انسان در آمده‌اند تا به راحتی قابل رویت نباشند (هرچند برخی از آن‌ها مانند Mr. Toad با همان شکل اصلی خود زندگی می‌کنند). در TWAU بازیکن کنترل Bigby (و یا همان Big Bad Wolf یا گرگ بد گنده) را در دست می‌گیرد که از گرگ بودن و حمله کردن به شخصیت‌های داستان‌های فولکلور، کلانتر جامعه‌ی کوچک Fabletown شده است. البته ساکنین شهر نگاه خوبی به او ندارند. چرا که به نقل از بازی، خاطرات مردم از ذهنشان پاک نمی‌شود و رفتارهای Bigby در زمان گرگ بودنش تاثیر بدی روی آن‌ها گذاشته است.

The Wolf Among Us Episode 2 PC-CODEX

Note: Episode 1 added separately!

 

The Wolf Among Us pc cover دانلود بازی The Wolf Among Us Episode 2 برای PC

 

حسین یاهل بازدید : 48 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (1)

Double Dragon Neon یک بازی جدید در سبک مبارزه ای (Fighting) است ، شما در این بازی هدایت دوبرادر دوقلو با اسم های Billy و Jimmy Lee را بر عهده دارید این دو برادر توسط استاد خود هنر رزمی ویژه ای (Sōsetsuken) را آموخته اند و به سلاح های خاصی مجهزند شما باید برای کمک به آنها  در یک ماجراجویی مهیج برای نجات جان Marian از دست نیرو های شرور در ۱۶ مرحله بازی که به دقت و ظرافت طراحی شده اند خود را آماده کنید ، بازی Double Dragon Neon بر مبنای بازی های پرطرفدار دهه ۸۰ میلادی ساخته شده و به زیبایی تکنولوژی امروزی در آن به کار گرفته شده ، حرکات و کمبو های بازی هم به سبک بازی های کلاسیک طراحی شده مانند ضربات چرخشی ، تکل کردن ، ضربه پرشی با زانو و … که یادآور بازی Streets of rage یا شورش در خیابان سگا جنسیس است. از دیگر نکات مثبت بازی گروه سازنده آن یعنی WayForward است که عناوین پر افتخاری مانند BloodRayne: Betrayal, A Boy and His Blob, Batman: The Brave and the Bold and Contra 4 را در کارنامه خود دارند.

Double Dragon Neon PC-RELOADED

 

Double Dragon Neon pc cover دانلود بازی Double Dragon Neon برای PC

 

end_eminem بازدید : 259 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

 

Call of Duty 4 Modern Warfare اولین نسخه از سری پرطرفدار ندای وظیفه به شمار می رود که فضای جنگ جهانی دوم را رها کرده و حال و هوای جنگ های مدرن را به خود گرفته است. این نسخه آغازگر موج جدیدی از بازی های نظامی بود که توانست هم از نظر منتقدان و هم از نظر فروش به موفقیت های بسیاری دست یابد. شاید به جرات بتوان گفت که امروزه بیشتر بازی های اول شخص از فرمولی که برای اولین بار در Call of Duty 4 معرفی شد، استفاده می کنند. داستان بازی در سال ۲۰۱۱ جریان دارد. اصلاح طلبان در یک کشور نامعلوم در خاورمیانه رئیس جمهور را ترور می کنند و در طرف دیگر هم روس های افراطی و وطن پرست جنگ داخلی در این کشور به راه می اندازند. این درگیری ها از جانب نیروهای دریایی آمریکا و کاماندوهای ویژه بریتانیا روایت می شوند و بازیکنان در نقش این نیروها باید داستان را پیش ببرند.

مراحل بازی در چندین منطقه و از طرف چند شخصیت متفاوت روایت می شود که باعث می شود کاملا در جریان اتفاقات رخ داده قرار بگیرید. از نظر گیم پلی و روند بازی، Call of Duty 4 استاندارد های جدیدی برای صنعت بازی تعریف کرد که هنوز که هنوز است شادابی خود را حفظ کرده و در بسیاری از بازی ها از آن استفاده می شود. صحنه های سینماتیک، مبارزه های نفس گیر و شخصیت های جذاب همگی دست در دست هم داده اند تا Call of Duty 4 به یکی از بهترین بازی های این نسل تبدیل شود. مرحله تک تیر اندازی در اوکراین که نمونه ای مراحل متنوع بازی است آنقدر خوب و به یادماندنی است که به راحتی می توان آن را جزو ۵ ماموریت برتر تاریخ قرار داد. Call of Duty 4: Modern Warfare در سایت های رتبه بندی بازی مانند GameRankings و MetaCritic هم رتبه بالایی دارد و توانسته میانگین نمرات ۹۴% را کسب کند.

حسین یاهل بازدید : 53 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

گرافیک خوب، موسیقی متن ارزشمند و بسیاری از ویژگی های جذاب دیگر در بازی Role-playing The Banner Saga ، این بازی نقش آفرینی در مورد نبرد های حماسی وایکینگ ها است جایی که تصمیمات،گفتگو ها و درگیری های شما مستقیما بر اهداف و سفر شما در بازی تاثیر خواهد گذاشت. در این بازی شما با گرد آوردن متحدان خود از مناطق و مناظر چشم نواز و زیبا عبور خواهید کرد و در کنار آن باید افرادی را انتخاب کنید که به نبرد شما در برابر تهدیدی که امپراطوری شما را خدشه دار کرده کمک کنند ، در این راه همه زنده نخواهند ماند ولی در یادها باقی میمانند.در این بازی ۲۵ شخصیت قابل انتخاب وجود دارد  که شامل انسان ها و غول ها میشود و در ۷ کلاس طبقه بندی میشوند که هرکدام قابلیت ها و توانایی های خاص خود را دارند.

The Banner Saga PC-RELOADED

 

The Banner Saga pc cover small دانلود بازی The Banner Saga برای PC

 

adrenalin بازدید : 73 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

Tomb Raider – لارای جوان در کشتی “استقامت” به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند. مقصد، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.این قصه کلی پنجمین بازی از مجموعه توم ریدر است که توسط کریستال داینامیکس ساخته می شود. در چند سال اخیر همواره شاهد علاقه مفرط سازندگان برای ایجاد تحول در این فرانچایز پرطرفدار بوده ایم. سال ۲۰۱۰ بود که “لارا کرافت و نگهبان روشنایی” منتشر شد و مورد استقبال اهالی بازی قرار گرفت. اما گویا سازنده ها از اثر خود راضی نبودند و بلافاصله شروع به ساخت بازی دیگری از مجموعه توم ریدر با درون مایه ای کاملا متفاوت نمودند. طبق گفته آنها، بیشتر افراد مشغول روی پروژه ی ساخت این بازی، تجربه حضور در عناوین قبلی توم ریدر را دارند و تمام تلاش تیم سازنده، روی ایجاد حس اضطراب ناشی از خطرات محیطی و انگیزه تلاش برای بقا متمرکز شده است.

 

Tomb Raider-SKIDROW | 10 GB

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۶.۷ گیگابایت به پست افزوده شد

آپدیت ۱.۰.۷۱۸.۴ به پست افزوده شد

 


تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
یاهل دانلود | نرم افزار,آهنگ, کتاب, موبایل, عکس, بازی, فیلم, سریال, اس ام اس, یوزرنیم برای نود32 و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام یک از موضوعات یاهل دانلود خوشتان می آید ؟
    نرم افزارهای مورد نیاز
    یاهل دانلود در شبکه های اجتماعی

    نمایه رسمی یاهل دانلود در فیسبوک



    جهت عضویت در کانال تلگرامی یاهل دانلود روی عکس کلیک کنید

    راه های ارتباط با مدیریت یاهل دانلود


    آیدی در یاهو

    YAhoo ID : H_t_a_t

    آیدی در لاین

    Line ID : HO3eiNYAhel

    آیدی در تلگرام

    Telegram ID :@
    HO3eiNYAhel

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 216
  • باردید دیروز : 281
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,338
  • بازدید ماه : 815
  • بازدید سال : 38,848
  • بازدید کلی : 336,581
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش