loading...
یاهل دانلود | هر آنچه دنبالش هستید.
پیام مدیر سایت

با عرض سلام و خوش آمد خدمت شما بازدید کننده ی گرامی

یاهل دانلود

هر آنچه به دنبال آن هستید.

با تشکر مدیریت یاهل دانلود

حسین یاهل



یوزر نیم و پسورد برای آنتی ویروس Nod32

سلام سایت یاهل دانلود تصمیم گرفت برای راحتی شما عزیزان یوزرنیم و پسورد NOD32

 در سایت به صورت هر 24 ساعت یکبار قرار بده 

مدیریت سایت 

یاهل دانلود : حسین یاهل

تاریخ : 1394/09/05


Username:TRIAL-0130417107 

Password:acpdmax84s

Username:TRIAL-0130331109 
Password:n7cj9n34u3

Username:TRIAL-0130331143 
Password:h7s54e5k2f

Username:EAV-0151074521 
Password:snbtcdu24n

Username:EAV-0140853311 
Password:nc6ae96vh5

Username:TRIAL-0130115302 
Password:727xcu3ds4

Global Music امکان دانلود موسیقی های جهانی را به شما میدهد
آخرین ارسال های انجمن
حسین یاهل بازدید : 68 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

یکی از بهترین فعال ساز های ویندوز و مجموعه آفیس برنامه KMSpico است که مشکل خیلی از کاربرانی که داخل ایران از سیستم عامل ویندوز و مجموعه آفیس استفاده می کنند را حل می کند. با این فعال ساز حرفه ای می توانید ویندوز ۸ و آفیس ۲۰۱۳ را فعال کنید و البته لازم به ذکر است که این برنامه کارآمد به جز تمام ورژن های ویندوز ۸ ویندوز ویستا و ویندوز ۷ و مجموعه آفیس ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ را هم کرک می کند.برای راحتی کاربر رابط کاربری آسان و راحتی دارد که کاربر لازم نیست کار خاصی انجام دهد. تیم یاهل دانلود امیدوار است این برنامه برای شما کاربران گرامی مفید واقع شود.

 

KMSpico v9.0.2 فعال سازی ویندوز و آفیس با KMSpico v9.0.2.20131025

 

ویژگی های نرم افزار KMSpico :

  •      فعال سازی ویندوز ۸
  •      فعال سازی ویندوز ۸.۱
  •      فعال سازی مایکروسافت آفیس ۲۰۱۳
  •      فعال سازی Visio 2013
  •      فعال سازی Project 2013
  •      فعال سازی مایکروسافت آفیس ۲۰۱۰
  •      فعال سازی Visio 2010
  •      فعال سازی Project 2010
  •      فعال سازی ویندوز ۷ – Enterprise
  •      فعال سازی ویندوز ۷ – Professional
  •      فعال سازی ویندوز ویستا – Enterprise
  •      فعال سازی ویندوز ویستا – Bussines
  •      فعال سازی ویندوز سرور – 2008
  •      فعال سازی ویندوز سرور – 2008R2
  •      فعال سازی ویندوز سرور – 2012
حسین یاهل بازدید : 91 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

Majorware PDF to PowerPoint Converter نرم افزاری حرفه ای و کاربردی برای ویندوز می باشد که توسط آن می توانید به سادگی فایل های پی دی اف خود را به اسلاید های پاورپوینت تبدیل نمایید. نرم افزار Majorware PDF to PowerPoint Converter را در ادامه از وب سایت یاهل دانلود دریافت کنید.

 

Majorware PDF to PowerPoint Converter تبدیل PDF به پاورپوینت Majorware PDF to PowerPoint Converter 4.0

 

حسین یاهل بازدید : 53 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

Classic Menu for Office 2010 and 2013 همانطور که از نام آن مشخص است نرم افزاری برای تبدیل منوهای آفیس ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ به منوهای کلاسیک می باشد. آفیس ۲۰۰۳ تحولی در نسخه های مختلف آفیس بود به طوری که با به وجود آمدن امکانات فراوان توانست طرفداران زیادی را به خود جلب کند و بیشتر محبوبیت نرم افزار آفیس از ارائه نسخه ۲۰۰۳ آن شروع شد. پس از به مدت ۴ سال نسخه جدیدی ارائه نشد تا آفیس ۲۰۰۷ به بازار آمد که از نظر ظاهری تحول زیادی را به خود دید. از آن پس کاربران زیادی در یافتن امکانات درون نرم افزار آفیس نسخه های جدید دچار مشکل شدند چرا که رابط کاربری به طور کامل عوض شده بود. نسخه های آفیس ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ نیز همینطور هستند به همین دلیل نرم افزار Classic Menu for Office 2010 and 2013 میتواند موثر باشد. به وسیله این نرم افزار ضمن اینکه میتوانید از نسخه های جدید و پر امکانات تر نرم افزار Office استفاده کنید ، میتوانید منوهای آنها را به صورت کلاسیک در آورید تا راحت تر بتوانید از امکانات آن استفاده کنید. این نرم افزار برروی نرم افزارهای آفیس Word, Excel and PowerPoint,OneNote, Outlook, Publisher, Access و InfoPath قابل نصب می باشد. 

 

Classic Menu for Office 2010 and 2013 تبدیل منو آفیس به کلاسیک Classic Menu for Office 2010 and 2013 6.00

 

حسین یاهل بازدید : 48 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار Photocopier PRO همانند یک دستگاه فتوکپی عمل می کند و می تواند به خوبی سخت افزارهای اسکنر و چاپگر را در قالب یک دستگاه فتوکپی مجازی به کار گیرد کافی است تا کامپیوتر شما دارای یک اسکنر و پرینتر باشد تا این برنامه کار خود را به خوبی انجام دهد. برای کار با برنامه ابتدا صفحه مورد نظر را در اسکنر قرار دهید و برنامه را باز کنید. حال کافی است تا دکمه ی کپی را در برنامه بزنید و چند لحظه صبر کنید تا پرینتر نسخه ی کپی آن را به شما بدهد. همچنین برنامه دارای تنظیمات از پیش تعریف شده برای کاربران آماتور و تنظیمات پیشرفته برای افراد حرفه ای می باشد. البته توسط تنظیم های نرم افزار می توان پاره ای عوامل موثر در چاپ را به صورت دستی نیز تنظیم نمود نظیر روشنایی و تیرگی تصویر، ابعاد کاغذ، محل قرار گرفتن تصویر، مشاهده پیش نمایش Preview  معکوس سازی تصویر و تنظیمات اصلی چاپگر و …. برنامه دارای محیطی بسیار ساده می باشد.

 

Photocopier Pro 4.04 فتوكپي توسط كامپيوتر با Photocopier Pro 4.04

 

حسین یاهل بازدید : 54 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

Advanced Office Password Recovery Pro همانطور که از نامش مشخص است ، نرم افزار مخصوص بازیابی و شکستن قفل فایل های مجموعه نرم افزارهای آفیس می باشد. مایکروسافت آفیس یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای ساخت شرکت مایکروسافت می باشد به همین دلیل احتمال اینکه در رابطه با پسورد و رمز دار بودن فایل های این نرم افزار به مشکل بربخورید زیاد است. نرم افزار پیشرو میتواند قفل و پسورد فایل های Word, Excel, Access, Outlook, Project, Money, PowerPoint, Visio, Publisher and OneNote که جز نرم افزارهای آفیس محسوب می شود را بازیابی ، حذف و یا جایگزین کند و به این ترتیب میتواند از مشکل رمز دار بودن اینگونه فایل ها رها شوید. این نرم افزار از چندین روش حمله برای از بین بردن پسورد یا محدودیت های اعمال شده روی فایل آفیس بهره می برد و در کمتر از ۱۰ دقیقه در صورت امکان پسورد فایل آفیس را خواهد شکست یا خواهد یافت. لازم به ذکر است این نرم افزار فایل های آفیس ورژن ۲.۰ تا ورژن ۲۰۱۰ پشتیبانی میکند.

Advanced Office Password Recovery Pro2 بازیابی پسورد فایل آفیس Advanced Office Password Recovery Pro 5.5.578

 

حسین یاهل بازدید : 185 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

استفاده از نرم افزار پاورپوینت برای تهیه انواع اسلایدها و ارائه های مربوط به کنفراس ها افزایش یافته است. یکی از مشکلاتی که بعضا کاربران در هنگام استفاده از اسلاید ساخته شده خود مواجه می شوند ، بهم ریختگی های مختلف است که ممکن است گریبان گیر هرکسی شود. برای رفع این مشکل بهترین راه حل تبدیل فایل های پاورپوینت به ویدیو و فیلم می باشد. Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal نرم افزاری مناسب جهت تبدیل فایل های نرم افزار Powerpoint که دارای فرمت هایی نظیر ppt, pptx, pptm, ppsx, pps, ppsm, potx, potm, pot می باشند به ویدیو با فرمت های مختلف نظیر  FLV و  AVI, WMV, MP4 می باشد. مهم ترین نکته در این نرم افزار عدم نیاز به نصب بودن نرم افزار Powerpoint جهت تبدیل می باشد و این مورد کمک شایانی را به کاربر خواهد نمود. این نرم افزار میتواند تبدیل کیفیت را تا سطح HD نیز انجام دهد و از نظر کیفیت فایل خروجی مشکلی نخواهد بود. امکان قرار دادن موزیک برای اسلاید و همچنین ضبط صدا برای اسلایدها و تنظیم آن نیز فراهم است. تبدیل فرمت در Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal با تمامی اشیاء به کار رفته درون اسلاید و بدون هیچگونه تغییری انجام خواهد شد و کاربر میتواند زمان نمایش هر اسلاید را نیز تنظیم کند تا به این ترتیب شخصی سازی نیز انجام شود. به وسیله این نرم افزار ضمنا میتوانید روی اسلاید ساخته شده واترمارک مورد نظر را نیز قرار دهید تا کپی رایت شما نیز رعایت شود. این نرم افزار میتواند تنظیمات شما را ذخیره کند تا در تبدیل های بعدی سریعتر به خواسته خود برسید. نرم افزار با نسخه های مختلف نرم افزار Powerpoint که آخرین نسخه آن ۲۰۱۳ می باشد نیز سازگاری کامل خواهد داشت.

 

xilisoft powerpoint to video converter تبدیل پاورپوینت به ویدیو Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal v1.1.1

 

حسین یاهل بازدید : 70 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

Microsoft Office 2013 بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.

|نسخه نهایی ۳۲بیتی و ۶۴بیتی به همراه جدیدترین کرک به تاریخ ۲۹ بهمن|

|به همراه آموزش نصب قدم به قدم در قالب یک فایل PDF اختصاصی دانلودها|

 

office 2013 final cover دانلود نسخه نهایی آفیس 2013   Microsoft Office Professional Plus 2013

 

حسین یاهل بازدید : 63 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (1)

Foxit Reader بهترین و سبک ترین نرم افزار برای نمایش فایل های پی دی اف است. بدون دردسر و بی نیاز از هرگونه کرک و نرم افزاری رایگان جهت نمایش سریع فایل های pdf می باشد. اگر از نرم افزار سنگین مانند adobe reader استفاده میکنید یا از دیگر نرم افزارهایی که دارای امکاناتی دیگری هستند و شما فقط از آنها جهت مشاهده فایل های pdf استفاده میکنید ، سخت در اشتباه هستید. Foxit Reader بسیار سریع و با کمترین استفاده از منابع سیستمی فایل های pdf را نمایش خواهد داد. نمایش چندین فایل pdf به صورت تب و همچنین داشتن حافظه به طوری که اگر تا صفحه ۵۰ کتابی را مطالعه کنید ، کافیست برنامه را ببندید و در بازگشایی بعدی همان کتاب ، نرم افزار در همان صفحه باز خواهد شد. همچنین Foxit Reader میتواند کامنت هایی که برای برخی از کلمات یا جملات در فایل های pdf تعبیه شده است را نیز نمایش دهد. همچنین این نرم افزار با نصب افزونه بر روی مرورگرهای فایرفاکس و کروم میتواند فایل های pdf را درون مرورگر نیز نمایش دهد. در زمینه ویرایش این نرم افزار میتواند به راحتی به فایل های pdf عکس و متن اضافه کند. البته متاسفانه امکان فارسی نوشتن در این نرم افزار وجود ندارد. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت Text Viewer است که متن های فایل pdf را به صورت قابل ویرایش و قابل کپی برداری نمایش میدهد که البته این قابلیت نیز با فارسی سازگار نبوده و به صورت برعکس حروف فارسی را نمایش میدهد که البته برای فایل های پی دی اف انگلیسی مشکلی ندارد.

foxit reader بهترین نرم افزار نمایش فایل پی دی اف Foxit Reader 6.0.2.0413

 

حسین یاهل بازدید : 69 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

Nitro PDF Professional نرم افزاری فوق العاده قدرتمند و کامل در زمینه فایل های pdf است. این نرم افزار هرآنچه که در رابطه با فایل های پی دی اف نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار خواهد داد. مسلما نیاز اول نمایش فایل های پی دی اف است. این نرم افزار با سرعت بالا فایل های پی دی اف را برایتان نمایش خواهد داد و قابلیت های مهمی نظیر های‌لایت کردن بخش های مهم و کامنت گذاری را نیز انجام خواهد داد. امکان بعدی نرم افزار ساخت فایل های pdf است. در ابتدا لازم است ذکر شود که نرم افزار تمامی فایل های قابل پرینت از عکس گرفته تا فایل های متنی و html را به فرمت pdf تبدیل میکند. به طور خاص نیز تمامی فایل های نرم افزار Office با تنظیمات و امکانات پیشرفته به فرمت pdf تبدیل خواهند شد. همچنین نرم افزار دارای امکانات لازم جهت ادغام چندین فایل pdf به یک فایل و ابزارهای لازم جهت حذف صفحات و تغییر ترتیب صفحات و… را نیز دارد. قابلیت دیگر نرم افزار ویرایش متن و اضافه کردن و یا حذف بخشی از متن و تغییر پارگراف ها ، اضافه کردن عکس یا برداشتن عکس و اشیاء و همچنین تغییر وضعیت نوشته ها و فونت نیز در امکانات بخش ویرایش قرار میگیرند. همچنین نرم افزار دارای قابلیت قفل کردن فایل های پی دی اف و قرار دادن واترمارک روی آنها می باشد. امکانات ریز نرم افزار در ادامه مطلب ذکر شده است.

 

nitropdf pro ساخت، ویرایش و تبدیل فایل پی دی اف Nitro Pro v8.5.4.11

 

حسین یاهل بازدید : 55 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری که قادر است فایل ها یا بهتر است گفته شود اسناد PDF را بازگشایی کرده ، امکان ساختن آن ها را به کاربر می دهد ، قابلیت ویرایش اسناد را فراهم کرده و تبدیل به فرمت های دیگر را در چنته دارد و در نهایت می تواند اسناد را از لحاظ امنیتی بیمه کند. Soda PDF Professional Edition نام این ابزار کارآمد و بسیار مفید است که از یک واسط کاربری بسیار جذاب هم بهره می برد. این واسط کاربری که مانند مجموعه آفیس از منوهای Ribbon بهره می برد در سرعت عملکرد کاربر نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. هماهنگی با تکنولوژی OCR به منظور جداسازی یا شناخت متن های موجود در تصاویر بخش دیگری از قابلیت های این نرم افزار را تشکیل می دهد. ساخت اسناد از محیط های مختلف با استفاده از ترفند پرینتر مجازی کار را فوق العاده ساده می کند هرچند این ابزار با مجموعه آفیس  و مرورگرهای رایج برای ساخت اسناد PDF سازگاری کامل دارد. ویرایشگری داخلی نرم افزار هم این امکان را فراهم می کند تا کاربر بتواند اسناد را به صورت کاملا مستقیم مورد ویرایش و بازبینی قرار دهد. تبدیل به صفحات وب ، اسناد با فرمت Word و Excel و همچنین تصاویر هم بخش مهم و قابل توجهی است که این ابزار به کاربرانش هدیه می دهد. Soda PDF Professional Edition به تازگی نسخه ای جدید و کامل ارائه داده که با توجه به حجم مناسبش می تواند بسیار مفید واقع شود.

 

Soda PDF Pro مدیریت اسناد PDF با Soda PDF Professional with OCR Edition 5.0.133.9133

 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
یاهل دانلود | نرم افزار,آهنگ, کتاب, موبایل, عکس, بازی, فیلم, سریال, اس ام اس, یوزرنیم برای نود32 و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام یک از موضوعات یاهل دانلود خوشتان می آید ؟
    نرم افزارهای مورد نیاز
    یاهل دانلود در شبکه های اجتماعی

    نمایه رسمی یاهل دانلود در فیسبوک



    جهت عضویت در کانال تلگرامی یاهل دانلود روی عکس کلیک کنید

    راه های ارتباط با مدیریت یاهل دانلود


    آیدی در یاهو

    YAhoo ID : H_t_a_t

    آیدی در لاین

    Line ID : HO3eiNYAhel

    آیدی در تلگرام

    Telegram ID :@
    HO3eiNYAhel

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 300
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,485
  • بازدید ماه : 962
  • بازدید سال : 38,995
  • بازدید کلی : 336,728
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش