loading...
یاهل دانلود | هر آنچه دنبالش هستید.
پیام مدیر سایت

با عرض سلام و خوش آمد خدمت شما بازدید کننده ی گرامی

یاهل دانلود

هر آنچه به دنبال آن هستید.

با تشکر مدیریت یاهل دانلود

حسین یاهل



یوزر نیم و پسورد برای آنتی ویروس Nod32

سلام سایت یاهل دانلود تصمیم گرفت برای راحتی شما عزیزان یوزرنیم و پسورد NOD32

 در سایت به صورت هر 24 ساعت یکبار قرار بده 

مدیریت سایت 

یاهل دانلود : حسین یاهل

تاریخ : 1394/09/05


Username:TRIAL-0130417107 

Password:acpdmax84s

Username:TRIAL-0130331109 
Password:n7cj9n34u3

Username:TRIAL-0130331143 
Password:h7s54e5k2f

Username:EAV-0151074521 
Password:snbtcdu24n

Username:EAV-0140853311 
Password:nc6ae96vh5

Username:TRIAL-0130115302 
Password:727xcu3ds4

Global Music امکان دانلود موسیقی های جهانی را به شما میدهد
آخرین ارسال های انجمن
حسین یاهل بازدید : 77 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

در دنیای امروز دانستن زبان انگلیسی یکی از واجباتی است که برای پیشرفت در تمامی زمینه ها لازم می باشد از این رو گذراندن دوره های مختلف برای یادگیری این زبان بین المللی یکی از راههای بسیار مفید برای آموختن آن است . اگر وقت رفتن به کلاسهای مختلف را ندارید می توانید از بسته آموزشی Oxford practice grammar interactive که برای شما تهیه کرده ایم استفاده نمایید . این مجموعه که شامل ۳ بخش ساده ( Basic ) ، متوسط ( Intermediate ) و پیشرفته ( Advanced ) می باشد این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا با توجه به سطح دانش خود از بسته ساده ، متوسط و یا پیشرفته استفاده نمایید در مجموعه Basic تمرین ها و توضیحات بسیاری در مورد گرامر زبان انگلیسی به شما آموزش داده خواهد شد . با تمرین توسط مجموعه Intermediate با جزئیات بیشتری رو به رو خواهید شد و با تمرین های توسعه یافته خود را برای مرحله Advanced که در آن تمرین های مختلف به چالش کشیده می شوند و شما در عمق توضیحات فرو می برد ، آماده شوید از آنجایی که این سه بسته آموزشی به صورت نرم افزار طراحی شده اند امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهند که از میان آنها می توان به تست زنی پس از هر درس اشاره کرد . با یاد گرفتن تمامی درس های داده شده در این مجموعه ها می توانید مطمئن باشید که در آزمون هایی نظیر PET ، FCE ، CAE ، CPE ، TOEFL سربلند خواهید شد .امید است با دریافت این مجموعه آموزشی از سایت بزرگ یاهل دانلود لذت کافی را برده باشید.

 

oxford 2012 مجموعه آموزش گرامر زبان انگلیسی در سه سطح با Oxford Practice Grammar

 

حسین یاهل بازدید : 68 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

Wondershare QuizCreator نام ابزاری قدرتمند برای ساخت و طراحی آزمون های تحت وب و آنلاین می باشد که به کمک آن کاربران می توانند اقدام به طراحی امتحانات به صورت آنلاین نمایند. در این نرم افزار کاربران نیاز به یادگیری و پیاده سازی هیچگونه برنامه نویسی نداشته و تمامی امور را با ابزارهای موجود در نرم افزار طراحی می کنند. قابلیت استفاده از انواع مدل های مختلف سوالات و تست ها در آزمون های طراحی شده از ویژگی های این نرم افزار می باشد. طراحی سوالات با پاسخ های چند گزینه ای به صورت ChekBox از دیگر مزیت های این نرم افزار می باشد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت هایی همچون ویرایش سوالات ، قابلیت استفاده از تصاویر در طراحی سوالات ، قابلیت ایجاد نمایش تصادفی سوالات و خارج نمودن از حالت ترتیبی به منظور جلوگیری از تقلب و … اشاره نمود.

 

Wondershare QuizCreator طراحی آزمون های آنلاین توسط Wondershare QuizCreator 4.2.1.1

 

حسین یاهل بازدید : 72 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

مطمئنا هریک از ما کاربران دوست داریم حتی بسته به هر فعالیتی که با رایانه خود انجام می دهیم سرعت بالایی در تایپ داشته باشیم. حتی اگر ساده ترین کارها را هم با رایانه شخصی خود انجام می دهیم اما دوست داریم بتوانیم در سریعتر زمان ممکن کلمات ، جملات و یا حتی صفحات را در محیط های مختلف نرم افزار تایپ کنیم اما هرچقدر سعی می کنیم به نظر کمی دشوار می رسد اما دقیقا برعکس این موضوع صادق است چرا که می توان با کمی تمرین و حوصله این سرعت دست را بسیار بالا برده به طوری که در یک دقیقه بتوان چندین سطر را هم تایپ کرد. RapidTyping نرم افزاریست که می تواند در محیطی جذاب و سرگرم کننده و با یک سری تمرین های ساده اما خاص سرعت کارکرد کاربران را برروی کیبورد سیستم بسیار افزایش دهد. این نرم افزار که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند طوری عمل می کند که در ابتدا کاربر با تایپ مداوم دو حرف دست خود را عادت می دهد و مرحله به مرحله می تواند با راهنمایی هایی که به صورت خودکار با نمایش صحیح انگشتان از خود نشان می دهد کاربر هم پیشرفت کند.

 

RapidTyping آموزش و افزایش سرعت تایپ کردن به وسیله RapidTyping 4.2 Final

 

حسین یاهل بازدید : 64 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

EasyQuizzy نام ابزاری قدرتمند برای ساخت و طراحی آزمون های مجازی، تحت وب و آنلاین می باشد که به کمک آن کاربران می توانند اقدام به طراحی امتحانات به صورت آنلاین نمایند. در این نرم افزار کاربران نیاز به یادگیری و پیاده سازی هیچگونه برنامه نویسی نداشته و تمامی امور را با ابزارهای موجود در نرم افزار طراحی می کنند. قابلیت استفاده از انواع مدل های مختلف سوالات و تست ها در آزمون های طراحی شده از ویژگی های این نرم افزار می باشد. طراحی سوالات با پاسخ های چند گزینه ای به صورت ChekBox از دیگر مزیت های این نرم افزار می باشد.

 

EasyQuizzy طراحی آزمون های مجازی توسط EasyQuizzy 2.0.402

 

حسین یاهل بازدید : 60 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

BB TestAssistant Expert از بهترین راه حل های صنعتی در زمینه ی ساخت پروژه های حرفه ای بدون نیاز به نوشتن کد می باشد. ترکیب دموهای نرم افزاری، مدل برنامه نویسی، تست و اسکریپت های پیچیده از طریق عناصر و مالتی مدیاهای فعل و انفعالی از این نرم افزار، محلی برای محتویات و ترکیب های مختلف ساخته است. واسط کاربری این نرم افزار برای دستیابی به نتیجه ی درست در مراحل کمتر و کوتاه تر طراحی شده است.

 

BB TestAssistant Expert ساخت آموزش های مجازی توسط BB TestAssistant Expert 3.2.2.2128

 

حسین یاهل بازدید : 56 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

مطمئنا هریک از ما کاربران دوست داریم حتی بسته به هر فعالیتی که با رایانه خود انجام می دهیم سرعت بالایی در تایپ داشته باشیم. حتی اگر ساده ترین کارها را هم با رایانه شخصی خود انجام می دهیم اما دوست داریم بتوانیم در سریعتر زمان ممکن کلمات ، جملات و یا حتی صفحات را در محیط های مختلف نرم افزار تایپ کنیم اما هرچقدر سعی می کنیم به نظر کمی دشوار می رسد اما دقیقا برعکس این موضوع صادق است چرا که می توان با کمی تمرین و حوصله این سرعت دست را بسیار بالا برده به طوری که در یک دقیقه بتوان چندین سطر را هم تایپ کرد. RapidTyping نرم افزاریست که می تواند در محیطی جذاب و سرگرم کننده و با یک سری تمرین های ساده اما خاص سرعت کارکرد کاربران را برروی کیبورد سیستم بسیار افزایش دهد. این نرم افزار که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند طوری عمل می کند که در ابتدا کاربر با تایپ مداوم دو حرف دست خود را عادت می دهد و مرحله به مرحله می تواند با راهنمایی هایی که به صورت خودکار با نمایش صحیح انگشتان از خود نشان می دهد کاربر هم پیشرفت کند.

 

RapidTyping آموزش افزایش سرعت تایپ کردن توسط RapidTyping 4.4 Final (قابل حمل)

 

حسین یاهل بازدید : 209 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

در سرتاسر دنیا مجموعه های بسیار زیاد و متنوعی برای آموزش زبان وجود دارد ، اما هیچ یک از این آموزش ها منحصر و مختص کودکان نیست ! مجموعه آموزش زبان انگلیسی Hooked on Phonics Learn to Read ، مجموعه آموزشی می باشد که بر اساس روش های علمی و تحقیقات گسترده ای در زمینه آموزش به کودکان آماده شده است. این دوره آموزشی توسط بنیاد کتاب خوانی کودکان امریکا مورد تایید قرار گرفته و برای محصلان ، نویسندگان و حتی پدر و مادرها نیز مورد استفاده می تواند باشد. این دوره آموزشی شامل ۲۸ درس آموزشی ، ۸ کتاب کار ، ۸ داستان کوتاه زیبا و خواندنی ، ۸ دی وی دی ، ۴ مجموعه از نوشته ها و تصاویر به صورت فلش کارت ، ۸ مجموعه از لغات به صورت برچسب می باشد. شما با مشاهده ی فیلم های آموزشی درون این مجموعه و انجام تکالیف Workbook می توانید کلمات جدید را به آسانی فرا بگیرید ، ترکیب آوای کلمات در کنار یکدیگر را یاد گرفته و سرانجام به مطالعه یک داستان زیبا از مجموعه داستان های این کتاب بپردازید. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت یاهل دانلود دریافت نمایید.

|مجموعه کامل ، با حجم ۱۵ گیگابایت برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

 

hooked on phonics cover بی نظیرترین آموزش زبان برای کودکان با نام Hooked on Phonics 2010

 

حسین یاهل بازدید : 332 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

Lectora Inspire Authoring Software نام برترین نرم افزار در زمینه ی ساخت ویدیوهای e-learning می باشد. این مجموعه نرم افزار شامل ابزارهایی از شرکت های معروف Snagit، Flypaper، Camtasia و ReviewLink می باشد. ظاهری تازه، احساسی جدید، آسان تر از همیشه! با استفاده از منوی Easy-to-Use نرم افزار، شروع به ایجاد ویدیو و اسناد آموزشی خود کنید و محتوای خود را به بی نظیرترین شکل ممکن ارائه دهید. یکی از تمپ های آماده در نرم افزار را استفاده کنید و یا خود یکی خلق نمایید – امکانات این نرم افزار بی نهایت است!

 

Lectora Learning برترین نرم افزار ایجاد ویدیوهای آموزشی Lectora Inspire Authoring Software 11.8835

 

حسین یاهل بازدید : 67 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

BB FlashBack Pro نرم افزاری قدرتمند جهت ساخت فیلم های آموزش و ارائه های تصویری جهت نمایش در کنفراس ها و… می باشد. امروزه آموزش ها و ارائه ها در کنفراس ها تماما به صورت تصویری و بصری می باشد. در زمینه آموزش ، مسلما ارائه تصویر و صوت میتواند درصد بسیار بالایی در گیرا بودن مطلب داشته باشد. ساختن فیلم های آموزشی مربوط به ویندوز نیازمند نرم افزاری جهت ضبط تصویر محیط ویندوز و نرم افزارها و یا بازی ها می باشد. همچنین بعد از ضبط تصویر نیاز به ایجاد صوت یا اضافه کردن نوشته یا برجسته کردن و به اصطلاح highlight کردن می باشد که تمامی این نیازها با نرم افزار BB FlashBack Pro قابل حل است. این نرم افزار قدرتمند میتواند با ضبط تصویر از محیط ویندوز به همراه صدا و با امکانات لازم جهت ویرایش و اضافه کردن نکات به فیلم گرفته شده ، نرم افزار کامل برای ساخت فیلم ها و ارائه های تصویری باشد. نکات کلیدی این نرم افزار را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید.

 

BB FlashBack Pro ساخت آسان فیلم های آموزشی BB FlashBack Pro 4.0.0.2375

 

حسین یاهل بازدید : 89 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

Wondershare QuizCreator نرم افزاری عالی برای ساخت کوییز و تست های به صورت نرم افزار می باشد. این نرم افزار عالی میتواند به کاربر با استفاده از ابزار مالتی مدیا مانند عکس و ویدیو و فلش کوییزهای زیبا بسازید. برای ساخت کوییز انواع مختلف سوال قابل تنظیم است، مانند سوال های ۴ گزینه ای،سوالات تشریحی،سوالات صحیح غلط و ۱۸ نوع دیگر از سوالات که در نرم افزار تعبیه شده است. با وجود امکان قرار دادن عکس،ویدیو،صدا و متن میتوانید ضمن زیباسازی فضای کوییز از سوالات ویدیو و تصویری نیز استفاده نمایید. همچنین این نرم افزار با داشتن قابلیت نوشتن سمبل های ریاضی و فیزیک و شیمی برای ساخت کوییزهای مربوط به این دروس نیز مناسب می باشد. یکی از امکانات فوق العاده نرم افزار وجود نوعی سیستم هوشمند است به این صورت که میتواند تعیین کرد که اگر تست شونده ای جواب سوال را درست یا غلط داد ، یا گزینه ای خاص را انتخاب کرد ، سوال یا سوالات بعدی برای متفاوت باشد. قابلیت محدود کردن زمان و تعداد پاسخ های غلط نیز وجود دارد. با توجه به مهم بودن ظاهر کوییز ، نرم افزار دارای قالب های از پیش طراحی شده است که کاربران میتوانند ضمن انتخاب آنها به شخصی سازی آنها نیز بپردازند. در انتها نیز برای مشخص شدن نتیجه کوییز انجام شده میتواند مشخص کرد که پاسخ در قالب فایل متنی منتشر شود و یا اینکه پاسخ امتحان به ایمیلی خاص ارسال شود. برای استفاده از کوییز ساخته شده نیز میتوانید آن را در قالب فایل فلش ذخیره نمایید یا به صورت فایل exe استفاده نمایید.

 

Wondershare QuizCreator طراحی کوییزهای نرم افزاری Wondershare QuizCreator 4.5.1.0

 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
یاهل دانلود | نرم افزار,آهنگ, کتاب, موبایل, عکس, بازی, فیلم, سریال, اس ام اس, یوزرنیم برای نود32 و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام یک از موضوعات یاهل دانلود خوشتان می آید ؟
    نرم افزارهای مورد نیاز
    یاهل دانلود در شبکه های اجتماعی

    نمایه رسمی یاهل دانلود در فیسبوک



    جهت عضویت در کانال تلگرامی یاهل دانلود روی عکس کلیک کنید

    راه های ارتباط با مدیریت یاهل دانلود


    آیدی در یاهو

    YAhoo ID : H_t_a_t

    آیدی در لاین

    Line ID : HO3eiNYAhel

    آیدی در تلگرام

    Telegram ID :@
    HO3eiNYAhel

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 300
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,522
  • بازدید ماه : 999
  • بازدید سال : 39,032
  • بازدید کلی : 336,765
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش