loading...
یاهل دانلود | هر آنچه دنبالش هستید.
پیام مدیر سایت

با عرض سلام و خوش آمد خدمت شما بازدید کننده ی گرامی

یاهل دانلود

هر آنچه به دنبال آن هستید.

با تشکر مدیریت یاهل دانلود

حسین یاهل



یوزر نیم و پسورد برای آنتی ویروس Nod32

سلام سایت یاهل دانلود تصمیم گرفت برای راحتی شما عزیزان یوزرنیم و پسورد NOD32

 در سایت به صورت هر 24 ساعت یکبار قرار بده 

مدیریت سایت 

یاهل دانلود : حسین یاهل

تاریخ : 1394/09/05


Username:TRIAL-0130417107 

Password:acpdmax84s

Username:TRIAL-0130331109 
Password:n7cj9n34u3

Username:TRIAL-0130331143 
Password:h7s54e5k2f

Username:EAV-0151074521 
Password:snbtcdu24n

Username:EAV-0140853311 
Password:nc6ae96vh5

Username:TRIAL-0130115302 
Password:727xcu3ds4

Global Music امکان دانلود موسیقی های جهانی را به شما میدهد
آخرین ارسال های انجمن
حسین یاهل بازدید : 59 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

There Came an Echo یک بازی در سبک استراتژیک می باشد که توسط کمپانی Iridum Studios ساخته و انتشار پیدا کرده است. در این بازی، گیمر نقش رهبر گروهی ۴نفره از اعضای حرفه ای نظامی را دارد که در این بازی، استفاده از سیستم فرمان دهی گفتاری به طور بسیار حرفه ای نوشته شده است. شما می توانید با صحبت کردن به نظامیان خود فرمان دهید! این بازی دارای محتوای داستان محوری تخیلی می باشد که در آن Wil Wheaton, Ashly Burch, Laura Bailey و … حضور دارند.

There Came an Echo PC-PROPER-CODEX

 



حسین یاهل بازدید : 70 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

با قسمت هشتم از سری بازی های مدیریتی Monument Builders همراه شوید تا در این قسمت به ساخت زندان معروف آلکاتراز بپردازید !جزیره آلکاتراز در مرکز خلیج سانفرانسیسکو در کالیفرنیا واقع شده است و تا سال‌ها پیش به عنوان یک محدوده نظامی شناخته شده بود و پس از آن نیز امن‌ترین زندان در جهان به شمار می‌رفت.اما امروزه این جزیره با نظارت آژانس پارک‌های ملی آمریکا، به مکانی تاریخی تبدیل شده و به عنوان بخشی از جاذبه‌های توریستی این ایالت در معرض دید همگان قرار دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند با استفاده از قایق به این جزیره که در لیست مکان‌های تاریخی ملی قرار دارد، سفر کنند و از آن دیدن کنند.

 

Monument Builders Alcatraz v1.0-TE

Monument Builders Alcatraz دانلود بازی مدیریتی ساخت زندان آلکاتراز Monument Builders: Alcatraz

 

حسین یاهل بازدید : 49 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

سیستم کلی بازی از آخرین تکنولوژی های جهان واقعی الهام گرفته شده و شما در طول بازی باید شهر خود را بنا کرده و سپس به ساخت ساختمان ها، جاده ها، کارخانه ها، و بسیاری از شعبه های دیگر برای جذب مشتریان راه آهن خود بپردازید. قطار تنها راه حمل و نقل نیست،‌کامیون ها و گذرگاه ها باعث حمل و نقل شده و شما میتوانید به فکر منبع درآمدی دیگر باشید. تامین نیرو و قدرت های مورد نیاز خود یکی از عواملی است که باید مدنظر داشته باشید، استفاده از فورمول جدید در نیروگاه های برق و استفاده از آرایه های خورشیدی، رآکتورهای اتمی و نیروگاه های جزر و مدی همگی در دسترس قرار دارند. بازی A-Train 9 یک بازی شبیه سازی واقعی با گرافیک ۳D است و شما باید تمامی عوامل را مدنظر قرار دهید. ه گفته سازندگان بازی , این آخرین نسخه از سری بازی های شبیه ساز A است و در آن ویژگی ای جدیدی از جمله گرافیک خیره کننده , کنترل دوربین های پیشرفته , کامیون ها و اتوبوس ها و مدیریت منابع انرژی به چشم می خورد . ۱۰ مهارت از پیش ساخته شده در بازی وجود دارد که پلیر را با خود درگیر کرده و مهارت های شما را مورد آزمایش قرار می دهد . نقشه های مختلفی نیز در بازی وجود دارد و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از یک زمین خالی , به رویاهای خود دست یابید.

A-Train 9 PC-SKIDROW

 

A Train 9 pc cover دانلود بازی A Train 9 برای PC

 

حسین یاهل بازدید : 106 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

در این بسته الحاقی، بازیکنان در خلال دومین Punic War (جنگ هاى میان روم و کارتاژ) به مدیترانه شرقی سفر خواهند کرد. این DLC همانند، Caesar in Gaul، دارای یک کمپین جدید خواهد بود. تمرکز اصلی Hannibal at the Gates بر روی جنگ بین Scipio و Hannibal است که به دلیل موقعیت جغرافیایی-سیاسی به وقوع پیوسته. پنج faction با یگان های جدید در این DLC، قابل بازی خواهند بود که از این بین، Syracuse، Arevaci و Lusitani faction های تازه وارد خواهند بود. Rome و Carthage نیز با درختچه تکنولوژی غیرنظامی جدید (civil tech tree) به روز رسانی خواهند شد. در این مجموعه تمامی DLC های بازی قرار داده شده اند. این DLC ها عبارتند از: – Greek States Culture Pack, Nomadic Tribes Culture Pack, Baktria Faction Pack, Seleucid Empire Faction Pack, Blood & Gore, Caesar in Gaul, Beasts of War, Hannibal at the Gates

Total War Rome II Hannibal at the Gates PC-RELOADED

 

Total War Rome II Hannibal at the Gates pc cover دانلود بازی Total War Rome II Hannibal at the Gates برای PC

 

حسین یاهل بازدید : 48 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی زیبای آرکلش : میراث با نام لاتین Aarklash Legacy یک بازی فوق العاده زیبا و حماسی در سبک استراتژی است که به تازگی (سپتامبر) ۲۰۱۳ توسط Bohemia Interactive ساخت و توسعه یافته است. همانطور که از اسم بازی مشخص است بازی در سرزمین های آرکلش به قوع میپیوندد و در اول بازی آرکلش ورود شما را خوش آمد میگوید.۴ شخصیت متفاوت با قدرت های متفاوت تحت فرمان شما هستند که برای پایان تاریکی ها به سرزمین Alahan میروند و در آنجا با دشمنانی که بصورت پیاپی و گروهی آماده مبارزه هستند روبه رو میشوید.برای شکست کافیست از نیروهیا هیرو خود بخوبی بهره ببرید و از قدرت های آن ها دریغ نکنید,موجودات را شکست داده و از آیتم ها برای افزایش خود خود شکست دهید.این جنگ تا مدتی ادامه داشته و شما طبق نجوایی به عالمی دیگر میروید, حال برای هم برای نجات جا خود و سرافرازی آرکلش و هم حفظ برپایی آلاهان تلاش کنید , این حرکت سازنده بر روی بازی علاوه بر پیچیده تر کردن بازی میتوانید گیم پلی را بسیار جذاب تر کند.بازی دارای گرافیک فوق العاده بوده و گیم پلی بازی با بهره گیری از داستان حماسی بازی روند خوبی را در پیش روی گیمر قرار میدهد و بدون شک میتواند نظر هر گیمری را بخود جلب کند.همچنین در کل بازی ۸ شخصیت (هیرو) وجود دارد که شما در زمان جنگ و درگیری های مداومی که با آن ها روبه رو خواهید شما بایست ۴ شخصیت مورد نظر را پیکآپ کنید.

Aarklash: Legacy PC-FLT

 

Aarklash Legacy pc cover دانلود بازی Aarklash: Legacy برای PC

 

حسین یاهل بازدید : 92 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

نگاهی کم و بیش به محل کار، انبار، پست، نردبان و بالا بر های شرکتی که خودتان رئیس آن هستید. تجزیه و تحلیل فرصت های طلایی فروش و تبلیغ محصول شرکتتان، بهبود مهارت ها و روحیه کارکنان شرکتتان و … تجربه باور نکردنی از برای کسانی که میخواهند خود را در جای یک رئیس شرکت ببینند. این بازی برای سیستم عامل ویندوز ساخته شده است پیشنهاد می کنیم این بازی را از دست ندهید.

 

You%27re The Boss v1.0 دانلود بازی Youre The Boss برای PC


حسین یاهل بازدید : 63 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Omerta City of Gangsters The Japanese Incentive امرتا شهر گانگسترها آتش افروز ژاپنی یکی از سری بازی های سبک استراتژیک و شبیه ساز است که توسط Haemimont Games طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در واقع این بازی نسخه جدیدی نیست و کمپانی Haemimont Games با افزودن چندین داستان و مراحل مختلف به نسخه قبلی , بازی جدیدی را خلق کرده است . داستان بازی در ۱۹۲۰ اتفاق می افتد زمانی که شخصیت اصلی بازی ما به شهر شلوغ و پرجنایت Omerta کوچ می کند به امید اینکه بتواند یک گروه برای خود دست و پا کند و به یکی از بزرگترین گنگسترهای شهر تبدیل شده و تمامی شهر را به زیر سلطه خود در آورد . در بازی با گروه های دیگر ژاپنی از جمله یاکوزا نیز درگیر می شوید و باید با استفاده از تاکتیک های استراتژیک , مهارت های خود را نشان دهید . بازی یک تجربه جدبد در مبارزات و لذت بردن از گیم پلی را برای بازیکن به ارمغان می آورد . در این نسخه شخصیت های جدید با سلاح های متنوع و کشنده تری اضافه شده است.

Omerta City of Gangsters The Japanese Incentive PC-SKIDROW

 

Omerta City of Gangsters The Japanese Incentive pc cover دانلود بازی Omerta City of Gangsters The Japanese Incentive برای PC

 

حسین یاهل بازدید : 224 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

در این افزونه بازی جنگ ژولیوس سزار را در برابر قبایل Gallic Arverni, Germanic Suebi, Belgic Nervii و Rome است و بازیکن میتواند از بین چهار جناح, قدرت مورد نظر خود را انتخاب کند. در Total War ROME II Caesar in Gaul مناطق و استان های بیشتر و یک سری از ژنرال معروف و دولتمردان از تاریخ وابسته به انتخاب جناح شما به بازی اضافه میشوند. گرافیک این بازی در مقایسه با بازی های استراتژی اصلا قابل مقایسه نیست چراکه این بازی از همه ی لحاظ بصورت واقعی ساخته شده و از موتور گرافیکی قدرتمندی بهرمند است.

Total War ROME II: Caesar in Gaul PC-RELOADED

|این نسخه، نیاز به اصل بازی نداشته و دانلود همین نسخه برای اجرای بازی کافی است|

 

Total War Rome II Campaign Pack DLC cover دانلود بازی Total War ROME II: Caesar in Gaul برای PC

 

حسین یاهل بازدید : 56 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی Skulls of the Shogun یک بازی کم حجم استراتژیک با گیم پلی و سبک گرافیکی بسیار زیبا و خاص می باشد که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است. این بازی در زمان امپراطوری و خان سالاری ژاپن می باشد. شما در این بازی یک ژنرال ژاپنی هستید که به واسطه خیانت یکی از دشمنان به قتل رسیده اید و در می یابید که دشمن شما نیز در نبرد به قتل رسیده است و حال روح ژنرال می خواهد انتقام بگیرد. از این رو با ارتشی از مردگان به پا میخیزد تا انتقام خود را از دشمنانش بگیرد. شما برای این کار می بایست ساختمان  و سلاح بسازید و با افراد خود از کمپ خود دفاع کرده و در فرصت مناسب به دشمنان خود حمله کنید.

Skulls of the Shogun PC-FANiSO

Skulls of the Shogun Update v1.12-iNLAWS added!

 

Skulls of the Shogun pc cover دانلود بازی Skulls of the Shogun v1.12 برای PC

 

حسین یاهل بازدید : 53 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

گرافیک خوب، موسیقی متن ارزشمند و بسیاری از ویژگی های جذاب دیگر در بازی Role-playing The Banner Saga ، این بازی نقش آفرینی در مورد نبرد های حماسی وایکینگ ها است جایی که تصمیمات،گفتگو ها و درگیری های شما مستقیما بر اهداف و سفر شما در بازی تاثیر خواهد گذاشت. در این بازی شما با گرد آوردن متحدان خود از مناطق و مناظر چشم نواز و زیبا عبور خواهید کرد و در کنار آن باید افرادی را انتخاب کنید که به نبرد شما در برابر تهدیدی که امپراطوری شما را خدشه دار کرده کمک کنند ، در این راه همه زنده نخواهند ماند ولی در یادها باقی میمانند.در این بازی ۲۵ شخصیت قابل انتخاب وجود دارد  که شامل انسان ها و غول ها میشود و در ۷ کلاس طبقه بندی میشوند که هرکدام قابلیت ها و توانایی های خاص خود را دارند.

The Banner Saga PC-RELOADED

 

The Banner Saga pc cover small دانلود بازی The Banner Saga برای PC

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
یاهل دانلود | نرم افزار,آهنگ, کتاب, موبایل, عکس, بازی, فیلم, سریال, اس ام اس, یوزرنیم برای نود32 و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام یک از موضوعات یاهل دانلود خوشتان می آید ؟
    نرم افزارهای مورد نیاز
    یاهل دانلود در شبکه های اجتماعی

    نمایه رسمی یاهل دانلود در فیسبوک



    جهت عضویت در کانال تلگرامی یاهل دانلود روی عکس کلیک کنید

    راه های ارتباط با مدیریت یاهل دانلود


    آیدی در یاهو

    YAhoo ID : H_t_a_t

    آیدی در لاین

    Line ID : HO3eiNYAhel

    آیدی در تلگرام

    Telegram ID :@
    HO3eiNYAhel

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 179
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 285
  • باردید دیروز : 281
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,407
  • بازدید ماه : 884
  • بازدید سال : 38,917
  • بازدید کلی : 336,650
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش