loading...
یاهل دانلود | هر آنچه دنبالش هستید.
پیام مدیر سایت

با عرض سلام و خوش آمد خدمت شما بازدید کننده ی گرامی

یاهل دانلود

هر آنچه به دنبال آن هستید.

با تشکر مدیریت یاهل دانلود

حسین یاهل



یوزر نیم و پسورد برای آنتی ویروس Nod32

سلام سایت یاهل دانلود تصمیم گرفت برای راحتی شما عزیزان یوزرنیم و پسورد NOD32

 در سایت به صورت هر 24 ساعت یکبار قرار بده 

مدیریت سایت 

یاهل دانلود : حسین یاهل

تاریخ : 1394/09/05


Username:TRIAL-0130417107 

Password:acpdmax84s

Username:TRIAL-0130331109 
Password:n7cj9n34u3

Username:TRIAL-0130331143 
Password:h7s54e5k2f

Username:EAV-0151074521 
Password:snbtcdu24n

Username:EAV-0140853311 
Password:nc6ae96vh5

Username:TRIAL-0130115302 
Password:727xcu3ds4

Global Music امکان دانلود موسیقی های جهانی را به شما میدهد
آخرین ارسال های انجمن
MohammadReza Sadeghi Therani بازدید : 61 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

iSpy نرم افزاری بسیار عالی برای مدیریت دوربین های مداربسته (IP Campera) و استفاده از وبکم ها به عنوان دوربین برای کنترل محیط کار یا خانه و… می باشد. قابلیت استفاده از بی نهایت دوربین توسط نرم افزار ممکن است و همچنین قابلیت استفاده از منابع جداگانه برای تصویر و صوت نیز تعبیه شده است. قابلیت عکس العمل نشان دادن به هرگونه حرکت،صوت و نور و گزارش دادن یا هشدار دادن از طریق پخش صدا یا ارسال ایمیل و اس ام اس از جمله امکانات امنیتی نرم افزار محسوب میگردد. حتی این نرم افزار قابلیت عکس العمل نشان دادن به دود و آتش را نیز دارد. قابلیت عکس العمل نشان دادن به چهره و همچنین قابلیت های امنیتی برای تشخیص چهره نیز ممکن است. قابلیت ضبط ویدیو و ارسال آنها نیز از طریق ایمیل ممکن است. همچنین دستور ضبط شدن میتواند در زمان مشاهده حرکت یا در زمانبندی انجام شده صورت گیرد. همچنین این نرم افزار توسط پسوردی که مدیر تعیین خواهد کرد محافظت خواهد شد تا کاربران غیرمجاز نتوانند تغییراتی در تنظیمات انجام دهند و سوء استفاده ای صورت بگیرد.

 

ispy ایجاد دوربین های مداربسته iSpy 5.6.6.0

 

 

MohammadReza Sadeghi Therani بازدید : 59 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

MIKLSOFT Passwords Generator نرم افزاری کوچک ولی پرکاربرد برای ساخت پسوردهای سخت و غیرقابل هک شدن می باشد. همانطور که می دانید استفاده از کلمات ساده و اعداد برای پسورد و رمز عبور موجب هک شدن آسان حساب کاربری خواهد شد. کلمات ساده و اعداد به سادگی قابل حدس زدن هستند و با حملاتی نظیر Brute force attack هک خواهند شد. پس بهتر است برای پسورد از رشته حروف و اعداد و سمبل هایی نظیر $ و @ و… استفاده کنید. توسط این نرم افزار میتوانید به صورت خودکار پسوردهایی دشوار حاوی کلمات حروف و بزرگ و کوچک و اعداد و سمبل ها بسازید. پسوردهای ساخته شده توسط این نرم افزار برای هک شدن از طریق حد زدن و حملات دیکشنری نیاز به حداقل ۲ میلیون سال زمان دارند و به این ترتیب قابل هک شدن نیستند. کاربر میتواند تعداد حروف و اعداد و حروف و بزرگ کوچک بودن را تنظیم کند و همچنین طول پسورد را مشخص نماید. 

 

MIKLSOFT Passwords Generator ساخت پسوردهای دشوار MIKLSOFT Passwords Generator 2.85

 

MohammadReza Sadeghi Therani بازدید : 299 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

GiliSoft File Lock Pro نرم افزاری بسیار عالی برای حافظت کامل از اطلاعات به روش های مخفی سازی،قفل کردن و محدود کردن دسترسی می باشد. روش مخفی سازی که همانطور که می دانید توسط نرم افزار فایل ها،فولدرها و درایو به طور کل مخفی می شود و هیچ کاربری (حتی کاربر اصلی) و به هیچ روشی توانایی مشاهده آنها را نخواهد داشت در صورتی که از درون نرم افزار حالت مخفی سازی غیرفعال کند. حالت قفل کردن و پسورد گذاشتن نیز بسیار قدرتمند است و به وسیله الگوریتم 256bit AES encryption انجام می شود که در این روش فایل ، فولدر و درایو به طور کلی قفل شده و تنها به وسیله پسورد قابل بازگشایی و مشاهده است. در این روش اگر پسورد ۵ بار اشتباه وارد شود اخطاری به وسیله ایمیل به کاربر ارسال خواهد شد و یا میتوان تنظیم کرد که در این صورت ۱۰ دقیقه فایل تعلیق شود. روش محدود کردن دسترسی نیز به این صورت است که فایل ،فولدر و درایو قابل مشاهده است ولی دیگر عملیات ها نظیر ویرایش،کپی،حذف،تغییر نام و انتقال غیرقابل انجام است و تنها به وسیله پسورد فرایندهای محدود شده قابل انجام می شود. یکی از قابلیت های جالب و پرکاربر نرم افزار ساخت فایل های exe پسورد دار است که به وسیله این قابلیت میتوان فایل و فولدرها را به درون فایل exe پسورد دار منتقل کرد و برای انتقال اطلاعات روی لوح های فشرده یا حافظه های usb از این روش محافظت شده استفاده نمود. 

 

gilisoft file lock pro پسورد گذاشتن و مخفی سازی اطلاعات GiliSoft File Lock Pro 8.1.0

 

MohammadReza Sadeghi Therani بازدید : 372 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

GiliSoft USB Stick Encryption نرم افزاری عالی برای ایجاد فضایی محافظت شده به وسیله پسورد بر روی انواع حافظه های USB می باشد. امروزه یکی از متدوال ترین روش ها برای انتقال اطلاعات استفاده از انواع حافظه های USB و رم های قابل حمل می باشد چرا که به سادگی قابل انتقال هستند و فضای کمی را اشغال می نماید ولی مسلماً حافظت از اطلاعات درون این حافظه ها بسیار دشوار است و به گم شدن آنها تمامی افراد به سادگی میتوانند به اطلاعات کاربر دسترسی یابند. برای رفع این نقص امنیتی کاربران میتوانند از نرم افزارهای ویژه ای استفاده کنند. یکی از این نرم افزارها GiliSoft USB Stick Encryption می باشد که با ایجاد فضایی محافظت شده درون حافظه های usb و رم ها ، تمامی اطلاعات قرار دادن شده درون آن فضا برای دسترسی نیازمند پسورد هستند. تمامی اطلاعات درون آن فضا با استفاده از تکنولوژی  256bit AES on-the-fly encryption محافظت می شوند و دارای حداکثر امنیت هستند. فضای محافظت شده برروی تمامی کامپیوترها فعال است و مسلماً نیازی به نصب بودن نرم افزاری خاص وجود ندارد. 

 

gilisoft usb stick encryption قفل گذاری روی حافظه usb با نرم افزار GiliSoft USB Stick Encryption 5.1.0

 

MohammadReza Sadeghi Therani بازدید : 59 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

Blumentals Program Protector نرم افزاری کاربردی و کوچک است که به وسیله آن کاربر میتواند به راحتی هرچه تمام تر نسبت به قفل کردن انواع نرم افزارها و بازی و به طور کل فایل های اجرایی اقدام کند. بدین ترتیب برای اجرای نرم افزارهای قفل شده کاربران عادی نیاز به وارد کردن پسورد دارند و بدون داشتن پسورد نرم افزارهای قفل شده به هیچ وجه قابل اجرا نیستند. این موضوع میتواند در حفظ امنیت ویندوز کمکتان کند و یا اگر افراد مختلف و کودکان از سیستم استفاده میکند بتوانید برای نرم افزارها و بازی ها کنترل داشته باشید و کسی بدون اجازه شما توانایی اجرای نرم افزارهای قفل شده را نداشته باشد. شما میتوانید برای هر نرم افزار پسورد جداگانه ای قرار دهید و به این صورت میتوانید به هرکس پسورد مربوط به نرم افزار مورد کاربردش را بدهید و این موضوع نیز در امنیت هرچه بیشتر یاریتان میکند و اینطور نخواهد بود که با لو رفتن یک پسورد تمامی نرم افزارها قابل اجرا باشند. همچنین خود نرم افزار به وسیله پسوردی مجزا که در ابتداا به آن خواهید داد محافظت خواهد شد. کاربرد با نرم افزار بسیار ساده است و به سادگی اضافه کردن و ارائه پسورد و پایان کار خواهد بود.

 

bluementals program protector قفل کردن نرم افزارها Blumentals Program Protector v4.6

 

MohammadReza Sadeghi Therani بازدید : 49 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

Sticky Password نرم افزاری عالی برای مدیریت پسوردها و ایجاد پسوردهای دشوار و حافظت بسیار قوی از پسوردهای شما می باشد. اگر از این نرم افزار استفاده نمایند دیگر مشکلی در مدیریت پسوردهایتان نخواهید داشت چرا که کافی است یک پسورد را به خاطر بسپارید و بقیه پسوردهایتان را بر دوش نرم افزار قرار دهید و از امنیت انها مطمئن باشید. این نرم افزار توسط سایت های معتبر دنیای نرم افزار نظیر softpedia تایید شده است و از نظر امنیتی مشکلی ندارد. یک پسورد را به خاطر بسپارید و آن پسورد نیز Master Password خود نرم افزار خواهد بود که برای ورود به نرم افزار آن را نیاز خواهید داشت. باقی پسوردها از پسورد وبسایت ها گرفته تا اکانت های مالی و… توسط نرم افزار ذخیره خواهند شد و میتواند قابلیت پر شدن اتوماتیک فرم ها را فعال کنید تا زمانی که میخواهید فرم ورود وبسایتی را پر نمایید نرم افزار Sticky Password آن فرم را پر نماید تا به سرعت لاگین نماید. بدین ترتیب شما میتوانید از پسوردهای امن و دشوار و پسوردی مجزا برای هر اکانت استفاده کنید چرا که نیازی به حفظ کردن همه آنها نخواهید داشت و مشکلی در پر کردن ندارید. نرم افزار Sticky Password پسوردهایتان را ذخیره و بدین ترتیب میتوانید برای اکانت پسوردی دشوار داشته باشید و بدین ترتیب امنیتتان بسیار افزایش خواهد یافت. محافظت از پسوردها برعهده الگوریتم چند لایه و نظامی AES encryption می باشد و به هیچ وجه قابل هک شدن نخواهد بود و یکی از الگوریتم هایست که اگر master password دارا دشواری لازم باشد غیرقابل شکستن خواهد بود. بنابراین در انتخاب مستر پسورد دقت نمایید.

 

Sticky Password مدیریت و محافظت از پسوردها Sticky Password 7.0.3.30

 

 

MohammadReza Sadeghi Therani بازدید : 65 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

WinMend Folder Hidden نرم افزاری رایگان و در عین حال قدرتمند در زمینه مخفی سازی و پنهان کردن فایل ها و پوشه ها برروی هارد دیسک ویندوز و انواع حافظه های قابل حمل نظیر usb دیسک ها می باشد. بنابراین این نرم افزار علاوه براینکه میتواند فایل ها و پوشه های مورد نظر کاربر را برروی هارد دیسک ویندوز سیستمش مخفی سازی ، میتواند فایل و فولدرهای موجود برروی حافظه usb را مخفی سازد. برای مخفی بودن پوشه ها در هر حالتی نیازی نیست که نرم افزار WinMend Folder Hidden برروی تمام سیستم ها نصب باشد و وفتی پوشه یا فایلی مخفی شد ، برروی تمامی سیستم ها مخفی خواهد بود. لازم به ذکر است حتی اگر ویندوز نیز تغییر یابد و یا اطلاعات کلی هارد دیسک برروی هارد دیسک دیگری کپی شود و ویندوز نیز تغییر یابد ، بازهم فایل ها همچنان مخفی خواهند بود. برای مخفی کردن اطلاعات کافی است وارد نرم افزار شوید و فرایند را انجام دهید. برای ورود به نرم افزار باید پسورد داشته باشید که ان پسورد را در هنگام راه اندازی نرم افزار بایستی خودتان وارد نمایید. بنابراین در انتخاب پسورد دقت کنید تا آن را فراموش ننمایید. نرم افزار به وسیله آن پسورد از خود محافظت کرد و برای انجام تمام فرایندها نظیر نمایان سازی یا مخفی سازی پوشه ها یا تغییرتنظیمات یا حذف نرم افزار به پسورد نیاز خواهید داشت.

 

WinMend Folder Hidden مخفی سازی فایل ها و پوشه ها WinMend Folder Hidden 1.5.0.0


MohammadReza Sadeghi Therani بازدید : 70 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

Blumentals iNet Protector نرم افزاری درجه و بسیار محبوب برای محدود کردن دسترسی به اینترنت می باشد و دارای امکانات بسیار فراوانی برای محدودسازی هوشمند و برنامه ریزی شده می باشد. قابلیت محدود کردن کاربران برای دسترسی محدود از نظر زمان به اینترنت یا دسترسی محدود براساس دستورات از پیش برنامه ریزی شده از امکانات مهم نرم افزار Blumentals iNet Protector محسوب می شود. قابلیت مسدود سازی وبسایت هایی خاص و مسدود سازی نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز برای اتصال به اینترنت از طریق Blumentals iNet Protector امکان پذیر می باشد. برای مثال فقط میتوانید اجازه دهید که نرم افزارهای ایمیل خوان به اینترنت متصل شوند و تنها سایت های مرتبط با کار و اداری قابل باز شدن باشند. قابلیت قرار دادن پسورد برای روی کانکشن اینترنت و یا محدود ساختن زمانی اینترنت به صورتی که فقط در ساعات و روزها و ماه های مشخصی از سال قابل دسترسی باشند یا اینکه یک کاربر فقط بتواند در روز یا هفته یا ماه چند ساعت از اینترنت استفاده کند. بدین وسیله والدین یا مدیران شرکت ها و سازمان ها میتوانند میزان استفاده از اینترنت را توسط فرزندان یا کارمندشان تحت کنترل قرار دهند و توازنی میان استفاده از اینترنت و کامپیوتر و انجام امور ایجاد نمایند.

 

Blumentals iNet Protector محدود سازی دسترسی به اینترنت Blumentals iNet Protector 4.6.0.48

 

MohammadReza Sadeghi Therani بازدید : 47 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

Ntfs Drive Protection نرم افزاری بسیار کارآمد برای قفل کردن و غیرقابل ویرایش ساختن اطلاعات درون انواع حافظه های قابل حمل با فرمت ntfs می باشد. بدین ترتیب کاربران میتوانند با استفاده از این نرم افزار تمامی فایل ها و پوشه های درون حافظه های فلش و انواع دیگر حافظه های قابل حمل usb با فرمت ntfs را غیرقابل ویرایش سازند چرا که با قفل شدن توسط نرم افزار Ntfs Drive Protection دیگر قابلیت تغییر در آنها و یا ساخت پوشه و فایل جدید درون حافظه usb مقدور نیست و تنها میتوان از اطلاعات درون آن استفاده کرد. این روش باعث می شود حافظه های usb به هیچ وجه ویروسی نشوند و مهم نیست که حافظه درون کامپیوتری با ویروس باشد یا بدون ویروس چرا که هیچ نگرانی جهت ویروسی شدن آن نخواهد بود. نرم افزار در کنار قابلیت قفل کردن کل اطلاعات ، میتواند فولدری درون حافظه را مشخص کند که قابلیت خواندن و نوشتن را داشته باشد که البته این موضوع دچار نقص امنیتی است ، البته به فایل های قفل شده صدمه ای نخواهد رسید. توجه کنید که قفل شدن حافظه موجب قفل شدن آن در تمامی سیستم ها خواهد شد و نیازی به نصب بودن نرم افزار Ntfs Drive Protection برروی کلیه سیستم ها جهت فعال بودن قفل نیست. از بین رفتن قفل نیز تنها به وسیله همین نرم افزار مقدور است. فرایند قفل شدن بسته به حجم اطلاعات زمان بر خواهد بود.

 

Ntfs Drive Protection قفل کردن حافظه های USB با نرم افزار Ntfs Drive Protection 1.1

 

MohammadReza Sadeghi Therani بازدید : 56 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

CamBlocker نرم افزار ساده ای است که میتواند شما را از به این اطمینان برساند که هیچ کسی از وب کم شما برای جاسوسی علیه خودتان استفاده نمیکند و بدون اجازه مشغول تماشای شما نیست. همچنین با CamBlocker میتوانید روی وب کم خود پسورد قرار دهید تا کسی بدون اجازه شما از آن استفاده ننماید. زمانی که نرم افزار نصب می شود ، نسبت به شناسایی وب کم متصل شده به کامپیوتر اقدام میکند و سپس میتوانید نسبت به تنظیم اینکه وب کم به طور کل قفل باشد یا خیر اقدام کنید. همچنین امکان ارسال هشدار زمانی که وب کم در حال ارسال تصاویر است ، موجود می باشد.

 

CamBlocker قفل کردن وب کم با CamBlocker 1.2.0.1


تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
یاهل دانلود | نرم افزار,آهنگ, کتاب, موبایل, عکس, بازی, فیلم, سریال, اس ام اس, یوزرنیم برای نود32 و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام یک از موضوعات یاهل دانلود خوشتان می آید ؟
    نرم افزارهای مورد نیاز
    یاهل دانلود در شبکه های اجتماعی

    نمایه رسمی یاهل دانلود در فیسبوک



    جهت عضویت در کانال تلگرامی یاهل دانلود روی عکس کلیک کنید

    راه های ارتباط با مدیریت یاهل دانلود


    آیدی در یاهو

    YAhoo ID : H_t_a_t

    آیدی در لاین

    Line ID : HO3eiNYAhel

    آیدی در تلگرام

    Telegram ID :@
    HO3eiNYAhel

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 166
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 270
  • باردید دیروز : 281
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,392
  • بازدید ماه : 869
  • بازدید سال : 38,902
  • بازدید کلی : 336,635
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش