loading...
یاهل دانلود | هر آنچه دنبالش هستید.
پیام مدیر سایت

با عرض سلام و خوش آمد خدمت شما بازدید کننده ی گرامی

یاهل دانلود

هر آنچه به دنبال آن هستید.

با تشکر مدیریت یاهل دانلود

حسین یاهل



یوزر نیم و پسورد برای آنتی ویروس Nod32

سلام سایت یاهل دانلود تصمیم گرفت برای راحتی شما عزیزان یوزرنیم و پسورد NOD32

 در سایت به صورت هر 24 ساعت یکبار قرار بده 

مدیریت سایت 

یاهل دانلود : حسین یاهل

تاریخ : 1394/09/05


Username:TRIAL-0130417107 

Password:acpdmax84s

Username:TRIAL-0130331109 
Password:n7cj9n34u3

Username:TRIAL-0130331143 
Password:h7s54e5k2f

Username:EAV-0151074521 
Password:snbtcdu24n

Username:EAV-0140853311 
Password:nc6ae96vh5

Username:TRIAL-0130115302 
Password:727xcu3ds4

Global Music امکان دانلود موسیقی های جهانی را به شما میدهد
آخرین ارسال های انجمن
حسین یاهل بازدید : 172 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

Freemake Video Downloader نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای دانلود و ذخیره کردن ویدیوهای آنلاین وبسایت های به اشتراک گذاری ویدیو می باشد. این نرم افزار عالی با پشتیبانی بیش از ۱۰ هزار وبسایت به اشتراک گذاری تصویر نظیر یوتوب،فیس بوک،vimeo و… میتواند بسیار ساده از آنها ویدیو دانلود کند و در حین دانلود آنها را با فرمت دلخواه کاربر نظیر AVI, MKV, 3GP, MP3, iPod, PSP و… ذخیره کند. همچنین این نرم افزار رایگان میتواند ویدیوها را به صورت صوتی و فایل صدا ذخیره کند و این قابلیت به کسانی که فقط قصد دارند صدای ویدیو را ذخیره کنند کمک میکند. قابلیت دانلود با کیفیت بالا و همچنین دانلود ویدیوهایی که به صورت embeded و قفل شده به اشتراک گذاشته شده اند نیز وجود دارد. لازم به ذکر است این نرم افزار میتواند ویدیوهای فیس بوک را نیز ذخیره سازی نماید. امیدواریم از این نرم افزار استفاده بهینه را ببرید.

 

Freemake Video Downloader دانلود ویدیوهای آنلاین Freemake Video Downloader 3.6.2.7

 

حسین یاهل بازدید : 420 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

Weather Watcher Live نرم افزاری عالی جهت بررسی هواشناسی است که با متصل شدن به نزدیک سرور هواشناسی منطقه جغرافیای کاربر ، اطلاعات کاملی از آب و هوا و اقلیم آن منطقه ارائه خواهد داد.  دسترسی سریع به شرایط آب و هوایی محلی خود، پیش بینی ساعات روز، پیش بینی روزانه، هشدار شدید، و نقشه ها بر روی هر کامپیوتری امکان پذیر خواهد بود. دیگر نیازی نخواهید داشت که منتظر اخبار هواشناسی بمانید و روزنامه ها را مطالعه کنید ، بسیار ساده نرم افزار را اجرا خواهید کرد و اطلاعات روزانه و روزهای آینده را بررسی خواهید کرد. با متصل شدن به سرورهای هواشناسی بالاترین و پایین ترین دمای آن روز را خواهید داشت و این دما ذخیره شده تا بتوانید در هفته های آینده آب و هوا را آنالیز کنید. اگر به جزئیات بیشتری احتیاج دارید ، مثلا دمای ساعات مختلف یک روز ، بازهم این امکان فراهم شده است و میتوانید ساعات یک روز را نیز هواشناسی کنید! با وجود نقشه های Radar Map نیز میتوانید باران و برف و طوفان ها را نیز قبل از نزدیک شدن به محل زندگیتان مشاهده کنید. همچنین با این نرم افزار میتواند باد ها را نیز بررسی کنید و جهت آنها را مشاهده کرده و اطلاعات بدست آورید. 

 

Weather Watcher Live نرم افزار قدرتمند هواشناسی Weather Watcher Live 7.1.70

 

حسین یاهل بازدید : 56 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

Weather Watcher Live نرم افزاری عالی جهت بررسی هواشناسی است که با متصل شدن به نزدیک سرور هواشناسی منطقه جغرافیای کاربر ، اطلاعات کاملی از آب و هوا و اقلیم آن منطقه ارائه خواهد داد. دسترسی سریع به شرایط آب و هوایی محلی خود، پیش بینی ساعات روز، پیش بینی روزانه، هشدار شدید، و نقشه ها بر روی هر کامپیوتری امکان پذیر خواهد بود. دیگر نیازی نخواهید داشت که منتظر اخبار هواشناسی بمانید و روزنامه ها را مطالعه کنید ، بسیار ساده نرم افزار را اجرا خواهید کرد و اطلاعات روزانه و روزهای آینده را بررسی خواهید کرد. با متصل شدن به سرورهای هواشناسی بالاترین و پایین ترین دمای آن روز را خواهید داشت و این دما ذخیره شده تا بتوانید در هفته های آینده آب و هوا را آنالیز کنید. اگر به جزئیات بیشتری احتیاج دارید ، مثلا دمای ساعات مختلف یک روز ، بازهم این امکان فراهم شده است و میتوانید ساعات یک روز را نیز هواشناسی کنید! با وجود نقشه های Radar Map نیز میتوانید باران و برف و طوفان ها را نیز قبل از نزدیک شدن به محل زندگیتان مشاهده کنید. همچنین با این نرم افزار میتواند باد ها را نیز بررسی کنید و جهت آنها را مشاهده کرده و اطلاعات بدست آورید.

 

Weather Watcher Live نرم افزار قدرتمند هواشناسی Weather Watcher Live 7.1.122

 

حسین یاهل بازدید : 52 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

Earth Alerts نرم افزاری رایگان و جالب برای آنهایی است که میخواهند از آب و هوا و وضعیت هواشناسی نقاط مختلف دنیا با خبر باشند. این نرم افزار با استفاده از داده های هواشناسی موجود در اینترنت و همچنین مرکز هواشناسی آمریکا کاربر از اطلاعات مختلف آب و هوا نقاط مختلف دنیا با خبر می سازد. زلزله، سونامی، آتشفشان، طوفان های گرمسیری، آتش سوزی، ریزش کوه، آب و هوایی شدید، آب و هوای محلی و… میتواند سوژه بررسی کاربر برای نقاط مختلف دنیا باشد. کاربر میتواند با مشخص کردن محل هایی به صورت ویژه و با هشدار از وضعیت آب و هوایی آن مناطق مطلع شود. نرم افزار میتواند نسبت به ارسال ایمیل در هنگام به وجود آمدن خطر و همچنین نمایش notifiction در میز کار کاربر اقدام کند. 

 

Earth Alerts مشاهده وضعیت آب و هوایی دنیا Earth Alerts 2013.2.52

 

MohammadReza Sadeghi Therani بازدید : 70 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

Blumentals iNet Protector نرم افزاری درجه و بسیار محبوب برای محدود کردن دسترسی به اینترنت می باشد و دارای امکانات بسیار فراوانی برای محدودسازی هوشمند و برنامه ریزی شده می باشد. قابلیت محدود کردن کاربران برای دسترسی محدود از نظر زمان به اینترنت یا دسترسی محدود براساس دستورات از پیش برنامه ریزی شده از امکانات مهم نرم افزار Blumentals iNet Protector محسوب می شود. قابلیت مسدود سازی وبسایت هایی خاص و مسدود سازی نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز برای اتصال به اینترنت از طریق Blumentals iNet Protector امکان پذیر می باشد. برای مثال فقط میتوانید اجازه دهید که نرم افزارهای ایمیل خوان به اینترنت متصل شوند و تنها سایت های مرتبط با کار و اداری قابل باز شدن باشند. قابلیت قرار دادن پسورد برای روی کانکشن اینترنت و یا محدود ساختن زمانی اینترنت به صورتی که فقط در ساعات و روزها و ماه های مشخصی از سال قابل دسترسی باشند یا اینکه یک کاربر فقط بتواند در روز یا هفته یا ماه چند ساعت از اینترنت استفاده کند. بدین وسیله والدین یا مدیران شرکت ها و سازمان ها میتوانند میزان استفاده از اینترنت را توسط فرزندان یا کارمندشان تحت کنترل قرار دهند و توازنی میان استفاده از اینترنت و کامپیوتر و انجام امور ایجاد نمایند.

 

Blumentals iNet Protector محدود سازی دسترسی به اینترنت Blumentals iNet Protector 4.6.0.48

 

MohammadReza Sadeghi Therani بازدید : 74 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

Sandboxie نرم افزاری بسیار عالی برای کسانی است که میخواهد لایه امنیتی جدیدی را ایجاد کنند. آنتی ویروس ها و تمامی نرم افزارهای امنیتی میتوانند نفوذ پذیر باشند و اگر میخواهید لایه امنیتی جدیدی داشته باشید ، با یاهل دانلود باشید. Sandboxie نرم افزاری است که به طور لغوی باید آن را جعبه شنی نامگذاری کرد. این تکنولوژی چندی است رواج پیدا کرده است و در برخی از نرم افزارها نیز در مواقع اجرای فایل های حساس اجرا می شود. اما نرم افزار Sandboxie یک نرم افزار اختصاصی در این زمینه است و میتواند نرم افزارهای مرورگر وب را در خود اجرا کند. Sandboxie با ایجاد فضای مجازی محافظت شده برروی هارد دیسک ، فضای مورد نیاز اجرای نرم افزارهای مرورگر وب را به آن محل انتقال خواهد داد ، به طوری که تمامی داده های رد و بدل شده نرم افزار ثانویه در آنجا ایجاد و استفاده خواهد شد و آن اطلاعات به دیگر مناطق هارد دیسک رسوخ نمیکنند و بنابراین قابلیت دسترسی به دیگر فایل ها را نخواهند داشت. این نقظه عطفی در امنیت خواهد بود. زیرا اگر نرم افزاری مانند مرورگرها ، هنگام وب گردی فایل مخربی را وارد ویندوز کند ، آن فایل در همان جعبه شنی باقی خواهد ماند و امکان دسترسی به دیگر قسمت ها را نخواهد داشت. پس از این نرم افزار میتوانید در هنگام اجرای نرم افزارهای مختلف مرورگر وب استفاده کنید. بنابراین کوکی ها و تاریخچه های اینترنت تماما در جعبه شنی خواهند بود و امکان نفوذ آنها و سپس جاسوسی به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد. البته امنیت هیچوقت ۱۰۰% نخواهد بود.

 

Sandboxie لایه امنیتی جدید در وب گردی Sandboxie 4.06 Final

 

MohammadReza Sadeghi Therani بازدید : 55 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

اگر برای مدیریت پسوردهایتان به مرورگرتان تکیه و اعتماد کرده اید و اگر هنوز برای ذخیره سازی پسوردهایتان از روش های قدیمی نظیر ذخیره سازی درون فایل های متنی استفاده میکنید ، باید بدانید که شما لطف بزرگی در حق هکرها و دزدها میکنید! در دنیای اینترنت خطرناک امروز بایستی برای ذخیره سازی هرگونه اطلاعاتی از نرم افزارهای امن و کدگذاری شده استفاده نمایید. LastPass نرم افزاری امن که مورد تایید اکثر تمامی وبسایت های معتبر نرم افزاری است که مخصوص نگهداری امن اطلاعات نظیر پسوردها و یوزرنیم ها می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه توانایی کامل در زمینه ذخیره سازی امن پسوردها دارد ، میتواند فرم های ورود را به طور خودکار پر نماید. این نرم افزار برروی تمامی مرورگرهای محبوب نظیر Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Opera و Safari قابل اجراست و این امکان وجود دارد که تمامی اطلاعات ذخیره شده و تنظیم شده درون نرم افزار برروی تمامی مرورگرها قابل اجرا باشد. این نرم افزار ضمن نگهداری کاملاً امن پسوردها میتواند فضایی جهت نگهداری و نوشتن متن های سری را در اختیار کاربر قرار دهد. نرم افزار برای حفظ اطلاعات کاربر از روش های کدگذاری پیشرفته استفاده می نماید که تمامی آنها مورد تایید کارشناسان امنیت می باشد. جلوگیری از دسترسی key-loggerها به اطلاعات ورودی درون سایت ها و حملات فیشینگ نیز از قابلیت های امنیتی نرم افزار محسوب می گردد. قابلیت پشتیبان گیری و بازگردانی اطلاعات ذخیره سازی شده درون نرم افزار در مواقعی که کاربر قصد تغییر ویندوز را دارد یا به هر دلیلی اطلاعاتشان را از دست داده است از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می گردد.

 

LastPass محافظت و مدیریت کامل پسوردها LastPass 3.0.6

 

حسین یاهل بازدید : 39 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار صوتی "نوا" جهت نشر فرهنگ فضائل اهل بیت علیهم السلام، توسط" گروه نرم افزاری نوا" تولید شده است. این نرم افزار با قابلیت پخش، دانلود و دسته بندی فایل های صوتی، گلچین برترین سخنرانی ها، مداحی ها و صوت های استودیویی موجود در فضای وب را از سایت های مذهبی جمع آوری نموده و آنها را به راحتی و به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار میدهد.

از دیگر ویژگی های شاخص این نرم‌افزار میتوان به آپدیت روزانه توسط گروهی مجرب، امکان پخش ترتیبی، جداسازی و فیلتر کردن فایلها و مدیریت پهنای باند کاربر هنگام پخش یا دانلود به صورت هم زمان چندین فایل، اشاره کرد. لازم به ذکر است نرم افزار نوا به صورت رایگان بوده و در قبال آن هیچ مبلغی از کاربران دریافت نمی‌شود. این نرم‌افزار در حال حاضر بر روی سیستم عاملهای ویندوزی مانند Seven , Vista , XP و… قابل اجرا می‌باشد……

nava soft نرم افزار صوتی نوا ورژن 1

 

 

حسین یاهل بازدید : 64 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

Weather Watcher Live نرم افزاری عالی جهت بررسی هواشناسی است که با متصل شدن به نزدیک سرور هواشناسی منطقه جغرافیای کاربر ، اطلاعات کاملی از آب و هوا و اقلیم آن منطقه ارائه خواهد داد. دسترسی سریع به شرایط آب و هوایی محلی خود، پیش بینی ساعات روز، پیش بینی روزانه، هشدار شدید، و نقشه ها بر روی هر کامپیوتری امکان پذیر خواهد بود. دیگر نیازی نخواهید داشت که منتظر اخبار هواشناسی بمانید و روزنامه ها را مطالعه کنید ، بسیار ساده نرم افزار را اجرا خواهید کرد و اطلاعات روزانه و روزهای آینده را بررسی خواهید کرد. با متصل شدن به سرورهای هواشناسی بالاترین و پایین ترین دمای آن روز را خواهید داشت و این دما ذخیره شده تا بتوانید در هفته های آینده آب و هوا را آنالیز کنید. اگر به جزئیات بیشتری احتیاج دارید ، مثلا دمای ساعات مختلف یک روز ، بازهم این امکان فراهم شده است و میتوانید ساعات یک روز را نیز هواشناسی کنید! با وجود نقشه های Radar Map نیز میتوانید باران و برف و طوفان ها را نیز قبل از نزدیک شدن به محل زندگیتان مشاهده کنید. همچنین با این نرم افزار میتواند باد ها را نیز بررسی کنید و جهت آنها را مشاهده کرده و اطلاعات بدست آورید.

 

Weather Watcher Live نرم افزار قدرتمند هواشناسی Weather Watcher Live 7.1.122

 

حسین یاهل بازدید : 52 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

Earth Alerts نرم افزاری رایگان و جالب برای آنهایی است که میخواهند از آب و هوا و وضعیت هواشناسی نقاط مختلف دنیا با خبر باشند. این نرم افزار با استفاده از داده های هواشناسی موجود در اینترنت و همچنین مرکز هواشناسی آمریکا کاربر از اطلاعات مختلف آب و هوا نقاط مختلف دنیا با خبر می سازد. زلزله، سونامی، آتشفشان، طوفان های گرمسیری، آتش سوزی، ریزش کوه، آب و هوایی شدید، آب و هوای محلی و… میتواند سوژه بررسی کاربر برای نقاط مختلف دنیا باشد. کاربر میتواند با مشخص کردن محل هایی به صورت ویژه و با هشدار از وضعیت آب و هوایی آن مناطق مطلع شود. نرم افزار میتواند نسبت به ارسال ایمیل در هنگام به وجود آمدن خطر و همچنین نمایش notifiction در میز کار کاربر اقدام کند. 

 

Earth Alerts مشاهده وضعیت آب و هوایی دنیا Earth Alerts 2013.2.52

 

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
یاهل دانلود | نرم افزار,آهنگ, کتاب, موبایل, عکس, بازی, فیلم, سریال, اس ام اس, یوزرنیم برای نود32 و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام یک از موضوعات یاهل دانلود خوشتان می آید ؟
    نرم افزارهای مورد نیاز
    یاهل دانلود در شبکه های اجتماعی

    نمایه رسمی یاهل دانلود در فیسبوک



    جهت عضویت در کانال تلگرامی یاهل دانلود روی عکس کلیک کنید

    راه های ارتباط با مدیریت یاهل دانلود


    آیدی در یاهو

    YAhoo ID : H_t_a_t

    آیدی در لاین

    Line ID : HO3eiNYAhel

    آیدی در تلگرام

    Telegram ID :@
    HO3eiNYAhel

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 300
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,523
  • بازدید ماه : 1,000
  • بازدید سال : 39,033
  • بازدید کلی : 336,766
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش