loading...
یاهل دانلود | هر آنچه دنبالش هستید.
پیام مدیر سایت

با عرض سلام و خوش آمد خدمت شما بازدید کننده ی گرامی

یاهل دانلود

هر آنچه به دنبال آن هستید.

با تشکر مدیریت یاهل دانلود

حسین یاهل



یوزر نیم و پسورد برای آنتی ویروس Nod32

سلام سایت یاهل دانلود تصمیم گرفت برای راحتی شما عزیزان یوزرنیم و پسورد NOD32

 در سایت به صورت هر 24 ساعت یکبار قرار بده 

مدیریت سایت 

یاهل دانلود : حسین یاهل

تاریخ : 1394/09/05


Username:TRIAL-0130417107 

Password:acpdmax84s

Username:TRIAL-0130331109 
Password:n7cj9n34u3

Username:TRIAL-0130331143 
Password:h7s54e5k2f

Username:EAV-0151074521 
Password:snbtcdu24n

Username:EAV-0140853311 
Password:nc6ae96vh5

Username:TRIAL-0130115302 
Password:727xcu3ds4

Global Music امکان دانلود موسیقی های جهانی را به شما میدهد
آخرین ارسال های انجمن
حسین یاهل بازدید : 95 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نسخه جدید پلیر محبوب KMPlayer با ورژن The KMPlayer 3.9.0.124 Final منتشر شده است. KMPlayer  بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

KMPlayer.Cover پلير قدرتمند فيلم The KMPlayer 3.9.0.124 Final

 

حسین یاهل بازدید : 71 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Zoom Player MAX 9.0.1 پلیری قدرتمند در زمینه پخش فایل های مالتی مدیا که شامل فایل های صوتی و تصویری می شود ، می باشد . این پلیر قدرتمند توانایی پخش انواع فرمت های ویدیویی از نوع دی وی دی را نیز دارد . توانایی دیگر این نرم افزار اتصال به دستگاه های چند رسانه ای مانند پلیرهای قابل حمل و موبایل ها و… است . طراحی فوق العاده زیبای این نرم افزار باعث می شود که هر کاربری با یک بار استفاده دیگر آن را به راحتی فراموش نکند . همچنین قابلیت های زیاد این نرم افزار نیز اجازه نمی دهد که کاربری بدون دل خوش از نرم افزار آن را ترک کند ! شرکت InMatrix این نرم افزار را در سه نسخه Pro و Premium و Max وارد بازار می کند که نسخه Max بیشترین قابلیت ها را دارد .

 

Zoom Player MAX 9.0.1 پلیرمحبوب Zoom Player MAX 9.0.1

 

حسین یاهل بازدید : 59 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

DivX Plus 10.2 نرم افزاری تحت سیستم عامل ویندوز است که برای شما امکان تجربه کیفیت واقعی HD را فراهم می آورد. این نرم افزار از آخرین و بزرگترین تکنولوژی ویدئویی برمبنای H.264، استاندارد جدیدی برای ویدئوهای دیجیتالی HD استفاده می کند.DivX Plus به شما اجازه می دهد تا ویدئوهای HD ایجاد و ویدئوهای MKV(فرمت جدید ویدئوهای HD : DivX Plus) با فرمت های صوتی AAC با کیفیت فوق العاده پخش کنید. علاوه بر این شما می توانید فرمت های DivXمانند .Divx و .Avi را که در میلیون ها دستگاه های پخش کننده ویدئو استفاده می شوند نیز پخش کنید.ضمن این نرم افزار می تواند فرمت های DivX را برروی دیسک ها رایت کند که می توانند توسط دستگاه پخش کننده اینگونه فرمت ها و DVD Player ها پخش شوند. پشتیبانی از فایل های زیرنویس با فرمت .Srt نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار است که کمک عمده ای در مشاهده ویدئوها به شما خواهد کرد.

 

DivX Plus 10.2 Build 10.2.0.185 پخش فیلم های DivX با DivX Plus 10.2

 

حسین یاهل بازدید : 468 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Corel WinDVD Pro 11.6.1.13 نام نرم افزاری قدرتمند با ویژگی های مختلف برای پخش انواع دیسک های CD , DVD و Blu-ray می باشد. این نرم افزار قدرتمند که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه و کوچکی دارای همین وظایف می باشند پشتیبانی از دیسک های Blu-ray می باشند.

 

Corel WinDVD Pro 11.6.1.13 پخش دی وی دی و ویدئو با Corel WinDVD Pro 11.6.1.13

 

حسین یاهل بازدید : 170 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

CyberLink PowerDVD Ultra 14.0.3917.58 نرم افزاری بسیار معروف و محبوب با امکانات فراوان جهت نمایش و پخش فایل های مالتی مدیا نظیر فیلم،ویدیو،صوت و عکس نرم افزاری بی نظیر محسوب می شود. این نرم افزار دارای امکانات پیشرفته جهت پخش هرچه با کیفیت تر ویدیو و فیلم ها می باشد. پخش انواع لوح های فشرده DVD و بلو-ری ها به همراه فیلم های سه بعدی از جمله دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود. نرم افزار با استفاده از تکنولوژی انحصاری TrueTheater کیفیت بیشتری را در هنگام پخش فیلم ها در اختیار کاربر قرار میدهد. TrueTheater خود شامل بخش های دیگری در زمینه پخش فیلم ها با کیفیت HD ، ارائه کیفیت صدای بهتر، ارائه وضوح و روشنایی بهتر برای فیلم ، از بین بردن نویز فیلم و… را دارا می باشد که این تکنولوژی با اجرا شدن روی تمامی ویدیوها باعث نمایش هرچه بهتر خواهد شد.

 

CyberLink PowerDVD Ultra  پخش فیلم DVD با CyberLink PowerDVD Ultra 14.0.3917.58

 

حسین یاهل بازدید : 87 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

KMPlayer 3.8.0.122 بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer 3.8.0.122 که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 

KMPlayer 3.8.0.122 نرم افزار پلیرمحبوب KMPlayer 3.8.0.122

 

حسین یاهل بازدید : 60 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.

 

KLite Mega Codec برترین مجموعه کدک های پخش مالتی مدیا K Lite Mega Codec Pack 10.4.0

 

حسین یاهل بازدید : 64 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

برنامه های بسیاری برای پخش موسیقی و ویدئو بر روی PC وجود دارد که هرکس بر اساس توقعی که از یک برنامه پخش کننده دارد، یک برنامه را بنا به سلیقه خود انتخاب کرده و استفاده می کند. معمولا اکثر برنامه های از این دست امکاناتی را ارائه می دهند که نیاز اکثر کاربران مبتدی و بعضا متوسط را برآورده می سازد، اما وقتی صحبت از امکانات پیشرفته در کنار سهل الوصول بودن آنها و همچنین حفظ سادگی رابط کاربری به میان می آید، برنامه های کمی در عرصه رقابت باقی می مانند. نرم افزار GOM Player 2.2.57یکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده  ، سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.

 

GOM Media Player پلیر محبوب GOM Player 2.2.57

 

حسین یاهل بازدید : 238 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Free Studio 6.2.16.327 در عین رایگان بودن نرم افزاری کاملا قدرتمند، حرفه ای و همه کاره محصول کمپانی DVDVideoSoft است. هدف اصلی این برنامه متحد کردن همه ی برنامه های چند رسانه و توسعه دهندگان این برنامه ها است. این برنامه که خود شامل هشت قسمت YouTube, MP3 & Audio, CD-DVD-BD, DVD and Videos, Photos, CellPhones, Gadgets Apple, 3D است و با ظاهر فوق العاده زیبا و رابط کاربری بسیار آسان به راحتی به کاربر اجازه دسترسی به هر بخش را برای انجام فعالیت مورد نظر می دهد. این برنامه در نوع خود بی نظیر است که شامل ابزارهای دانلود، پلیر، تبدیل فرمت و رایت سی دی می باشد. با استفاده از این برنامه رایگان قادر خواهید بود فایل های صوتی و تصویری خود را در فرمت های مختلف از اینترنت دریافت کنید، تبدیل کنید، به دستگاه های چند رسانه ای منتقل کنید و حتی در سایت های نظیر یوتوب و فیسبوک به اشتراک بگذارید

 

Free Studio 6.2.16.327 مدیریت فایل های مالتی مدیا Free Studio 6.2.16.327

 

حسین یاهل بازدید : 56 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

PotPlayer 1.6.46397 نام نرم افزار پخش کننده انواع فایل های مالتی مدیا می باشد که از طرف شرکت سازنده نرم افزار معروف KMPlayer عرضه شده است. این نرم افزار دارای پخش با کیفیت فوق العاده بالا می باشد و از تمامی فرمت های صوتی و تصویری مدرن ، پشتیبانی می کند. این نرم افزار دارای طراحی مدرنی می باشد و به سادگی قابل تنظیم بوده و به راحتی می توان به ضبط صداهای در حال پخش پرداخت. از جمله دیگر ویژگی ها می توان به پلاگین DSP اشاره کرد که برای نشان دادن زیرنویس فیلم ها به کار گرفته می شود.این نرم افزار از گستره عظیمی از تنظیمات پشتیبانی می کند که می توانید کیفیت ویدیوهای خود را تا حد بسیار زیادی بهبود ببخشید.

 

PotPlayer 1.6.46397 پخش فیلم و فایل صوتی با PotPlayer 1.6.46397

 

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
یاهل دانلود | نرم افزار,آهنگ, کتاب, موبایل, عکس, بازی, فیلم, سریال, اس ام اس, یوزرنیم برای نود32 و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام یک از موضوعات یاهل دانلود خوشتان می آید ؟
    نرم افزارهای مورد نیاز
    یاهل دانلود در شبکه های اجتماعی

    نمایه رسمی یاهل دانلود در فیسبوک



    جهت عضویت در کانال تلگرامی یاهل دانلود روی عکس کلیک کنید

    راه های ارتباط با مدیریت یاهل دانلود


    آیدی در یاهو

    YAhoo ID : H_t_a_t

    آیدی در لاین

    Line ID : HO3eiNYAhel

    آیدی در تلگرام

    Telegram ID :@
    HO3eiNYAhel

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 300
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,451
  • بازدید ماه : 928
  • بازدید سال : 38,961
  • بازدید کلی : 336,694
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش