loading...
یاهل دانلود | هر آنچه دنبالش هستید.
پیام مدیر سایت

با عرض سلام و خوش آمد خدمت شما بازدید کننده ی گرامی

یاهل دانلود

هر آنچه به دنبال آن هستید.

با تشکر مدیریت یاهل دانلود

حسین یاهل



یوزر نیم و پسورد برای آنتی ویروس Nod32

سلام سایت یاهل دانلود تصمیم گرفت برای راحتی شما عزیزان یوزرنیم و پسورد NOD32

 در سایت به صورت هر 24 ساعت یکبار قرار بده 

مدیریت سایت 

یاهل دانلود : حسین یاهل

تاریخ : 1394/09/05


Username:TRIAL-0130417107 

Password:acpdmax84s

Username:TRIAL-0130331109 
Password:n7cj9n34u3

Username:TRIAL-0130331143 
Password:h7s54e5k2f

Username:EAV-0151074521 
Password:snbtcdu24n

Username:EAV-0140853311 
Password:nc6ae96vh5

Username:TRIAL-0130115302 
Password:727xcu3ds4

Global Music امکان دانلود موسیقی های جهانی را به شما میدهد
آخرین ارسال های انجمن
حسین یاهل بازدید : 65 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

شما به کمک نرم افزار TouchPal Contacts دیگر نیازی به شماره گیری ندارید! چرا که می توانید برای هرمخاطب خود یک شکل دلخواه در نظر بگیرید و در هر زمان که بخواهید تنها با کشیدن شکل مورد نظر به صورت اتوماتیک اقدام به برقراری تماس کنید. اگر از ظاهر برنامه اصلی مخاطبین و تماس گوشی خود خسته شده اید و تکراری شده است این برنامه می تواند جایگزین مناسبی باشد. به عنوان مثال با حرکت \ با شماره مورد نظر خود تماس حاصل کنید. به این عملیات به اصطلاح Gesture یا حرکت می گویند. اپلیکیشن فوق دارای قالب های بسیار زیبایی است که بتوانید ظاهر بخش مخاطبین گوشیتان را مطابق با سلیقه ی خود شخصی سازی کنید. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

TouchPal Contacts v4.8.5.0 نرم افزار مدیریت مخاطبین TouchPal Contacts v4.8.5.0 – اندروید

 

حسین یاهل بازدید : 42 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

Lucid Launcher Pro یک لانچر مدرن برای اندروید است که با قابلیت های کاملا متفاوت مانند حالت شناور و ترکیب رنگ بندی متفاوت و شیشه ای است که اسلاید های فوق العاده زیبا در هنگام تعویض صفحات در هر جایی که بخواهید را در اختیار شما قرار می دهد. از ویژگی های این لانچر میتوان به پشتیبانی از تعداد نامحدود ویجت ، بهینه سازی ابعاد مجموعه ها برای گوشی هایی با رزولوشن کوچک ، تم‌های مختلف برای نوار کناری و … اشاره کرد .این نرم‌افزار بر روی اندروید ۳.۰ و بالاتر قابل اجراست.

 

Lucid Launcher Pro v3.74 نرم افزار لانچر Lucid Launcher Pro v3.74 – اندروید

 

حسین یاهل بازدید : 49 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

نام JetAudio متعلق به یکی از نرم‌افزارهای محبوب در زمینه‌ی مدیریت موزیک‌ها در کامپیوتر است که با امکانات قدرتمند خودش کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند و می‌تواند جایگزین خوبی برای موزیک پلیر معمولی خود گوشی باشد. نسخه‌ی اندروید این نرم‌افزار نیز با قابلیت‌های زیاد خود و پشتیبانی از فرمت‌های متنوع صوتی تجربه‌ی گوش دادن به‌موزیک‌هایتان را برایتان دلنشین‌تر می‌کند. دیگر امکانات این برنامه می‌توان به قابلیت نمایش متن آهنگ‌ها، داشتن تم‌های گوناگون، امکان استفاده از ویجت این برنامه در سایزهای گوناگون و قابلیت کنترل سرعت پخش فایل صوتی، اشاره کرد. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

jetAudio Music Player Plus v4.0.1 پخش کننده قدرتمند jetAudio Music Player Plus v4.0.1 – اندروید

 

حسین یاهل بازدید : 435 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه که محیطی شبیه به اپلیکیشن محبوب WhatsApp دارد، امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! یعنی این پیام‌ها از روی موبایل فردی که پیام برایش ارسال شده نیز پاک شود. این برنامه دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

telegram android نرم افزار پیام رسان Telegram 1.3.30   اندروید

 

حسین یاهل بازدید : 65 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (1)

نرم‌افزار Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه که محیطی شبیه به اپلیکیشن محبوب WhatsApp دارد، امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! یعنی این پیام‌ها از روی موبایل فردی که پیام برایش ارسال شده نیز پاک شود. این برنامه دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند. همچنین توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

telegram نرم افزار پیام رسان Telegram 2.0.1   آیفون و آیپد

 

حسین یاهل بازدید : 55 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

اپلیکیشن Camera Plus Pro یک ابزار مفید برای عکاسی با امکانات بسیار زیاد است. شما می‌توانید در حین عکاسی با کمک ابزارها، عکس بهتری بگیرید. همچنین بعد از گرفتن عکس با کمک ابزارهای ویرایش، عکستان را بهبود دهید و نهایتاً با قابلیت‌های اشتراک‌گذاری این برنامه عکستان را هرکجا خواستید به اشتراک بگذارید. این برنامه دارای قابلیت انتخاب کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری است. همچنین در عکاسی و فیلم‌برداری فیلترهای زنده‌ی متنوعی قرار داده شده است که در حین عکاسی / فیلم‌برداری می‌توانید همزمان فیلتر مورد نظرتان را مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

camera plus pro عکاسی حرفه‌ای با Camera Plus Pro 5.0   آیفون و آیپد

 

حسین یاهل بازدید : 41 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

اگر به‌دنبال یک ویجت اختصاصی برای وضعیت آب و هوا و اطلاعات زمان در شهرهای مختلف دنیا هستید، ویجت Weather & Clock را نصب کنید. این ویجت دارای اطلاعات جزئی در مورد وضع آب و هوای شهرهای مختلف است و اطلاعاتی نظیر دمای فعلی، وضعیت جوی، رطوبت، سرعت وزش باد و جهت آن و همچنین پیش‌بینی وضع هوای روزهای آینده را در اختیار شما قرار می‌دهد. ویجت‌های متنوع این برنامه در اندازه‌های مختلف می‌تواند به‌کمک شما بیاید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

weather clock android اطلاعات زمان و آب و هوا با Weather and Clock Widget Full 1.0.1   اندروید

 

حسین یاهل بازدید : 38 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

بدون شک نرم‌افزار Star Walk یکی از بهترین ابزارهای موجود برای علاقمندان به نجوم است. این نرم‌افزار به‌صورت لحظه به لحظه با حرکت گوشی شما، به شما محل دقیق ستاره‌ها، سیاره‌ها، ماهواره‌ها و هرچیز دیگر که مرتبط با نجوم است را نشان خواهد داد. همچنین اطلاعاتی کامل در مورد هریک از ستاره‌ها، سیارات و… در داخل این برنامه موجود است. کافی است برنامه را اجرا کنید و موبایل خود را به سمت آسمان بگیرید تا با قدرت این برنامه آشنا شوید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

star walk android ابزاری مفید برای ستاره‌شناسی Star Walk   Astronomy Guide 1.0.6   اندروید

 

حسین یاهل بازدید : 65 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Portraiture یک ابزار مناسب برای بهبود چهره‌ی افراد در عکس‌هایی است که گرفته‌اید. با کمک این برنامه می‌توانید عیب‌های چهره و را از بین ببرید و تغییراتی در جهت بهبود چهره اعمال کنید. از جمله امکانات آن می‌توان به تغییر اندازه‌ی قسمت‌های گوناگون چهره و امکان روشن‌تر کردن یا تیره‌تر کردن قسمتی مشخص از چهره اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

portraiture رتوش عکس و بهبود چهره با Portraiture 1.7   آیفون و آیپد

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
یاهل دانلود | نرم افزار,آهنگ, کتاب, موبایل, عکس, بازی, فیلم, سریال, اس ام اس, یوزرنیم برای نود32 و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام یک از موضوعات یاهل دانلود خوشتان می آید ؟
    نرم افزارهای مورد نیاز
    یاهل دانلود در شبکه های اجتماعی

    نمایه رسمی یاهل دانلود در فیسبوک



    جهت عضویت در کانال تلگرامی یاهل دانلود روی عکس کلیک کنید

    راه های ارتباط با مدیریت یاهل دانلود


    آیدی در یاهو

    YAhoo ID : H_t_a_t

    آیدی در لاین

    Line ID : HO3eiNYAhel

    آیدی در تلگرام

    Telegram ID :@
    HO3eiNYAhel

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 254
  • باردید دیروز : 281
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,376
  • بازدید ماه : 853
  • بازدید سال : 38,886
  • بازدید کلی : 336,619
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش