loading...
یاهل دانلود | هر آنچه دنبالش هستید.
پیام مدیر سایت

با عرض سلام و خوش آمد خدمت شما بازدید کننده ی گرامی

یاهل دانلود

هر آنچه به دنبال آن هستید.

با تشکر مدیریت یاهل دانلود

حسین یاهل



یوزر نیم و پسورد برای آنتی ویروس Nod32

سلام سایت یاهل دانلود تصمیم گرفت برای راحتی شما عزیزان یوزرنیم و پسورد NOD32

 در سایت به صورت هر 24 ساعت یکبار قرار بده 

مدیریت سایت 

یاهل دانلود : حسین یاهل

تاریخ : 1394/09/05


Username:TRIAL-0130417107 

Password:acpdmax84s

Username:TRIAL-0130331109 
Password:n7cj9n34u3

Username:TRIAL-0130331143 
Password:h7s54e5k2f

Username:EAV-0151074521 
Password:snbtcdu24n

Username:EAV-0140853311 
Password:nc6ae96vh5

Username:TRIAL-0130115302 
Password:727xcu3ds4

Global Music امکان دانلود موسیقی های جهانی را به شما میدهد
آخرین ارسال های انجمن
حسین یاهل بازدید : 77 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

Xilisoft iDevice Toolkit مجموعه مفید از ۸ ابزار مختلف است که توسط آن ها می توانید به تبدیل و ویرایش فایل های مالتی مدیا بپردازید . با این کار می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و به جای دانلود و نصب این نرم افزارها ، ان ها را در یک پک داشته باشید . این پک شامل برنامه هایی همچون iPhone Transfer, iPod Rip ، Video Converter Ultimate ، Audio Converter Pro و … می باشد که در ادامه می توانید لیست کامل برنامه های آن را مشاهده نمایید .

 

iDevice Toolkit مجموعه ابزارهای کار با فایل های مالتی مدیا Xilisoft iDevice Toolkit 7.7.3.20140401

 

حسین یاهل بازدید : 70 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

Ashampoo Snap نرم افزار قدرتمند محصول شرکت محبوب ashampoo می باشد که میتواند به راحتی از محیط ویندوز و نرم افزارها و بازی فیلم و عکس تهیه کند. شاید این در ابتدا ساده به نظر برسد ولی امکانات موجود در این نرم افزار باعث می شود این نرم افزار ضمن دارا بودن قابلیت عکس و فیلمبرداری ، امکانات لازم برای تهیه فیلمی تمام عیار از محیط ویندوز را داشته باشد. این نرم افزار ضمن اینکه میتواند به صورت تمام صفحه از محیط ویندوز فیلم و عکس تهیه کند ، توانایی این را دارد که از ناحیه ای ویژه که توسط شما معین می شود فیلم برداری نماید ، میتواند در هنگام فیلمبرداری روی گزینه بزرگنمایی (zoom) انجام دهد.. Ashampoo Snap همچنین میتواند تنها از منوهایی که باز می شوند فیلم و عکس تهیه نماید. بعد از فیلمبرداری میتوان به به فیلم عکس ، یادداشت ، متن ، دور اشیاء خط کشیدن و واترمارک اضافه کرد و این یعنی شما میتوانید یک فیلم آموزشی بسازید. همچنین در ادامه این قابلیت وجود دارد که صدا و تصویر ورودی از میکروفون و وب کم را نیز به فیلم گرفته شده ، اضافه کنید. در ادامه قابلیت ها ، امکان ویرایش محدود عکس و فیلم وجود دارد و میتوان تغییر سایز ، چرخش ، پاک کردن قسمتی از عکس و… انجام داد. نرم افزار در کاربرد بسیار آسان است و تمامی فرایندها روشن و امکانات در دسترس خواهد بود. قابلیت های کلیدی نرم افزار: – امکان فیلم برداری تمام صفحه یا فیلمبرداری از ناحیه ای خاص – توانایی بزرگنمایی روی قسمتی از صفحه در زمانی مشخص – قابلیت اضافه کردن صدا ، عکس ، فیلم ، متن ، یادداشت و واترمارک به عکس و فیلم – توانایی ضبط فیلم و عکس تنها از منوها – امکان ویرایش محدود عکس و فیلم (تغییر سایز ، برش، چرخش، سیاه و سفید کردن و…) – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز۷ و ۸.

 

Ashampoo Snap عکس و فیلمبرداری حرفه ای از محیط ویندوز Ashampoo Snap 7.0.1

 

حسین یاهل بازدید : 74 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

Action محصول شرکت Mirillis نرم افزاری بسیار عالی برای ضبط ویدیو از محیط ویندوز ، نرم افزارها ، بازی ها و هرکجا که فکرش را بکنید با کیفیت HD و همچنین ضبط و ذخیره تمامی آنچه از کارت صدا خارج می شود و شما می شنوید ، می باشد. از قابلیت های مهم این نرم افزار این است که ضمن فیلمبرداری از محیط ویندوز و ضبط صداها این است که با پشتیبانی ای میکروفن میتواند هنگام ضبط ویدیو از محیط ویندوز و بازی ها و… نسبت به ضبط صدای میکروفون اقدام کند و به این ترتیب کاربر میتواند نسبت به ساخت فیلم آموزشی و ویدیو کنفراس و یا هرکاری که نیاز است را انجام دهد. نکته ای که در سایت سازنده بسیار به آن اشاره شده است ، ذخیره ویدیو فیلمبرداری شده با کیفیت HD و صدای ضبط شده با کیفیت SD می باشد. کیفیت ۴۸۰p برای ساخت ویدیوهای اموزشی بسیار مناسب خواهد بود. بنابراین این نرم افزار از نظر کیفیت بسیار قدرتمند می باشد. قابلیت دیگر نرم افزار این است که میتواند ویدیوهای اینترنتی آنلاینی که قابل پخش است را نیز فیلمبرداری و ذخیره کند. البته این نخواهد بود که کل صفحه فیلمبرداری شود ، بلکه کاربر را با مشخص کردن بخش مورد نیاز ، همان قسمت را به نرم افزار نشان داده و نرم افزار نیز تنها همان بخش را ذخیره خواهد نمود. بعد از ضبط ویدیو و صدا کاربر میتواند نسبت به ذخیره آنها اقدام کند که در این مرحله ذخیره با فرمت های مختلف صوتی و تصویری امکان پذیر خواهد بود. در توضیحات شرکت سازنده ، به قابلیت ضبط ویدیوهای HD با پردازنده های Intel بدون استفاده زیاد از پردازنده اشاره شده است و این نرم افزار با پردازنده های اینتل سازگاری بسیار بهتری خواهد داشت. محیط کاربری نرم افزار بسیار کاربرد پذیر و ساده می باشد و تمامی کاربر میتوانند به راحتی و با صرف زمان اندکی از انها استفاده کنند.

 

Mirillis Action ضبط ویدیو HD و فیلم آموزشی از محیط ویندوز Mirillis Action! 1.16.0

 

حسین یاهل بازدید : 90 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

Wedding Album Maker Gold نرم افزاری بسیار عالی برای ساخت کلیپ های ویدیوی عروسی بسیار زیبا از عکس ها و ویدیوهای کاربر می باشد. این نرم افزار با داشتن بیش از ۲۶۰ ترانزیشن یا افکت انتقالی برای عکس ها و ویدیوها به همراه وجود قالب های آماده جهت قرار دادن عکس ها و ویدیوها درون آنها میتواند در ساخت کلیپ های زیبای عروسی به کاربر کمک کند. همچنین این نرم افزار با داشتن قابلیت روم و چرخش تصاویر میتواند کاربر را مانند یک تدوین گر حرفه ای برای ساخت کلیپ کمک کند. با قابلیت قرار دادن موزیک بر روی کلیپ نتیجه نهایی بسیار عالی خواهد بود. محیط نرم افزار بسیار ساده است و هر کاربر با سطح فنی بالا یا پایین میتواند به سادگی با آن ارتباط برقرار کند. قابلیت قرار دادن انواع اشیاء و clip art و متن برروی عکس ها ، امکانات ویرایشی نرم افزار افزایش یافته است. در ضمن این نرم افزار میتواند کلیپ ساخته شده را به صورت مستقیم برروی cd و dvd رایت کند که لوح های فشرده رایت شده قابلیت پخش برروی تمامی دستگاه های پخش مالتی مدیا دارا می باشد. قابلیت ذخیره کلیپ ساخته شده با کیفیت بالا و کیفیت hd با فرمت های ویدیوی نظیر FLV, MPEG-1, MPEG-2, MP4, AVI, DivX AVI باعث می شود این نرم افزار هرچه بیشتر در زمینه ساخت ویدیوهای عروسی کامل و قابل استفاده باشد.

 

Wedding Album Maker Gold ساخت کلیپ های عروسی زیبا Wedding Album Maker Gold 3.53

 

حسین یاهل بازدید : 71 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

Photo DVD Maker Pro نرم افزاری بسیار عالی و کامل برای ساخت انواع اسلایدشوها از ویدیو و عکس به همراه افکت های انتقالی و موزیک می باشد. این نرم افزار توانمند با دارا بودن بیش از ۳۰۰ افکت انتقالی برای ویدیو و عکس ها و همچنین ۶۰ قالب از پیش آماده میتواند بسیار عالی و زیبا شما را در ساخت انواع اسلایدشوها یاری دهد. وجود قابلیت Pan و Zoom برروی عکس ها و ویدیوها قابلیت یک تدوین حرفه ای را برای شما فراهم میکند تا به سادگی در دقایق دلخواه اسلایدشو اعمال زوم و پن را انجام دهید. قابلیت قرار دادن انواع موزیک ها برای اسلایدشو به هرچه زیباتر شدن آن کمک می نماید. پشتیبانی از فرمت های ویدیویی MPEG, MP4, AVI, Divx AVI, WMV, VOB, MOV, FLV, RM/RMVB و ASF و عکس JPEG, TIFF, BMP و PNG نمایانگر توانایی نرم افزار در استفاده کردن از ویدیوها و عکس ها می باشد. قابلیت قرار دادن انواع متن و clip art برروی ویدیو و عکس ها نیز از جمله دیگر توانایی های نرم افزار می باشد. در انتها نیز با قابلیت رایت اسلایدشو ساخته شده برروی لوح فشرده cd و dvd قابل پخش برروی انواع دستگاه های مالتی مدیا به همراه امکانات ساخت قالب های زیبا برای منو لوح فشرده نرم افزار کامل خواهد شد.

 

Photo DVD Maker Pro ساخت اسلایدشوهای زیبا Photo DVD Maker Pro 8.53

 

حسین یاهل بازدید : 92 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

Video Enhancer نرم افزاری بسیار عالی برای افزایش کیفیت و رزولوشن ویدیوها می باشد. توسط این نرم افزار کارآمد کاربران میتوانند ویدیوهای با رزولوشن و کیفیت پایین خود را به ویدیوهایی با رزولوشن و در عین حال با کیفیت بالا تبدیل کنند. روش این نرم افزار پیشرفته بوده و اینطور نخواهد بود که تنها رزولشون ویدیو افزایش یابد و تصویر فیلم شطرنجی تر شده و کیفیتش کاهش یابد . بلکه با استفاده از تکنولوژی video Super Resolution نرم افزار Video Enhancer با شناسایی پیکسل های نقاط نسبت به افزایش رزولشون براساس اطلاعات پیکسل هر ناحیه اقدام میکند و بدین ترتیب با بزرگتر شدن رزولشون ، کیفیت ویدیو نیز افزایش می یابد. تصحیح رنگ و شفاف سازی تصویر و همچنین رفع نویز و پرش در ویدیو نیز از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می گردد. 

 

Video Enhancer افزایش کیفیت و رزولشون ویدیوها Video Enhancer 1.9.9

 

حسین یاهل بازدید : 89 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

PowerDirector نرم افزار قدرتمند با کاربردی ساده برای ساخت و ویرایش ویدیوهای خانگی می باشد. این نرم افزار با تجهیز شدن به فناوری های جدید سریعترین و بهترین روش ها را برای ویرایش و ساخت ویدیو فراهم می آورد. وجود بیش از ۱۰۰ افکت در نرم افزار و بیش از ۳۰۰ افکت رایگان در DirectorZone.com این نرم افزار را بسیار عالی جلوه خواهد داد. این نرم افزار انقلابی در ویرایش ویدیوها ایجاد کرده است. این نرم افزار با تجزیه و تحلیل صحنه های ویدیو نسبت شناسایی چهره ها ، زوم ها ، حرکت ها و عیب های تصویر اقدام میکند و در ادامه میتواند اصلاح لرزش ، نور و صدا را در دستور کار قرار دهد. این نرم افزار ویرایش فیلم های با کیفیت HD را برعهده خواهد گرفت در حالی نرم افزار از فرمت فوق HD یعنی ۴K Video پشتیبانی میکند و از این بابت نرم افزاری یکتاست. این نرم افزار در طراحی و ساخت نیز قدرتمند است و میتواند انواع طراحی ها به صورت Title Designer و PiP Designer و طراحی منو را انجام دهد. ساخت اسلایدشو و همچنین وجود افکت های بسیار برای اعمال آنها بر روی ویدیوها نیز از دیگر امکانات است. امکانات جزئی نظیر بریدن و چرخاندن و… باتوجه به قدرتمند نرم افزار بسیار ناچیز محسوب می شوند. امکان استفاده از ویدیوهایی که به صورت پشت سبز تهیه شده اند و ویرایش آنها نیز ممکن خواهد بود. بخشی به نام TrueTheater در نرم افزار تعبیه شده است که وظیفه آن رفع نویز ویدیو ، اصلاح رنگ ، رفع لرزش و افزایش کیفیت ویدیوها می باشد. پشتیبانی از صداهای دالبی دیجیتال ، فیلم های HD و FULL HD و ۴K Video و همچنین ویدیوهای ۳ بعدی کاملترین نرم افزار را از شرکت Cyberlink معرفی میکند. برای خروجی گرفتن تمامی فرمت های محبوب دنیای مالتی مدیا توسط نرم افزار پشتیبانی شده اند. از نظر سرعت در پردازنده و سازگاری با کارت های گرافیک نرم افزار بهبود یافته است و درصد کمتری را مشغول خواهد کرد. این نرم افزار بسیار قدرتمند است و برای اینکه از تمامی امکانات آن مطلع شوید بهتر است به سایت سازنده آن یعنی Cyberlink.com مراجعه کنید.

 

PowerDirector Ultra v11 قدرتمندترین نرم افزار تدوین فیلم CyberLink PowerDirector Ultra 11.0.0.3230

 

حسین یاهل بازدید : 97 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

Stoik Video Enhancer نرم افزاری مناسب در زمینه بهبود و افزایش کیفیت و رفع نویز و تنظیم رنگ و بهبود خطاهای ویدیوها می باشد. محیط نرم افزار ساده بود و عملیات ها به صورت خودکار و با الگوریتم های خاص نرم افزار صورت خواهد پذیرفت و از نظر فنی کاربر دخالتی در آنها ندارد و فقط نصب به مدیریت آنها اقدام خواهد نمود. Stoik Video Enhancer از الگوریتم های تطبیقی و براساس تجزیه تحلیل فریم های قبلی و بعد برای بهبود ویدیو استفاده میکند. این نرم افزار با استفاده از اطلاعات فریم های قبلی و بعدی قسمتی از ویدیو که دچار مشکل است را بررسی نموده و آن را رفع خواهد کرد. با استفاده از یک موتور پیش بینی حرکت این نرم افزار در زمینه بهبود مشکلات ویدیو بسیار قدرتمند خواهد بود. تصحیح روشنایی بیش از حد ویدیو و تصحیح رنگ و سایه ویدیو از جمله امکانات اولیه نرم افزار محسوب میگردد. از بین بردن لرزش دست ناشی از فیلمبرداری ناصحیح و همچنین رفع نویزهای دیجیتال و همچنین افزایش وضوح تصویر ویدیو از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار محسوب میگردد. باتوجه به سنگین بودن فرایندهای نامبرده شده و استفاده زیاد از پردازنده CPU در استفاده از نرم افزار صبور باشید و به آن فرصت دهید. 

 

Stoik Video Enhancer افزایش کیفیت و رفع عیوب ویدیو Stoik Video Enhancer 1.0.0.3833

 

حسین یاهل بازدید : 673 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

Ashampoo Snap نرم افزار قدرتمند محصول شرکت محبوب ashampoo می باشد که میتواند به راحتی از محیط ویندوز و نرم افزارها و بازی فیلم و عکس تهیه کند. شاید این در ابتدا ساده به نظر برسد ولی امکانات موجود در این نرم افزار باعث می شود این نرم افزار ضمن دارا بودن قابلیت عکس و فیلمبرداری ، امکانات لازم برای تهیه فیلمی تمام عیار از محیط ویندوز را داشته باشد. این نرم افزار ضمن اینکه میتواند به صورت تمام صفحه از محیط ویندوز فیلم و عکس تهیه کند ، توانایی این را دارد که از ناحیه ای ویژه که توسط شما معین می شود فیلم برداری نماید ، میتواند در هنگام فیلمبرداری روی گزینه بزرگنمایی (zoom) انجام دهد.. Ashampoo Snap همچنین میتواند تنها از منوهایی که باز می شوند فیلم و عکس تهیه نماید. بعد از فیلمبرداری میتوان به به فیلم عکس ، یادداشت ، متن ، دور اشیاء خط کشیدن و واترمارک اضافه کرد و این یعنی شما میتوانید یک فیلم آموزشی بسازید. همچنین در ادامه این قابلیت وجود دارد که صدا و تصویر ورودی از میکروفون و وب کم را نیز به فیلم گرفته شده ، اضافه کنید. در ادامه قابلیت ها ، امکان ویرایش محدود عکس و فیلم وجود دارد و میتوان تغییر سایز ، چرخش ، پاک کردن قسمتی از عکس و… انجام داد. نرم افزار در کاربرد بسیار آسان است و تمامی فرایندها روشن و امکانات در دسترس خواهد بود. قابلیت های کلیدی نرم افزار: – امکان فیلم برداری تمام صفحه یا فیلمبرداری از ناحیه ای خاص – توانایی بزرگنمایی روی قسمتی از صفحه در زمانی مشخص – قابلیت اضافه کردن صدا ، عکس ، فیلم ، متن ، یادداشت و واترمارک به عکس و فیلم – توانایی ضبط فیلم و عکس تنها از منوها – امکان ویرایش محدود عکس و فیلم (تغییر سایز ، برش، چرخش، سیاه و سفید کردن و…) – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز۷ و ۸.

 

ashampoo snap عکس و فیلمبرادری حرفه ای از محیط ویندوز Ashampoo Snap 6.0.10

 

حسین یاهل بازدید : 521 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

Aoao Video Watermark Pro یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه قرار دادن واترمارک روی فایل های ویدیویی می باشد. واترمارک به بیان ساده متن یا عکس یا به طور کلی شی است که با قرار گیری برروی اثر (عکس یا ویدیو و…) نشانگر کپی رایت سازنده و بوجود آورنده آن اثر است. Aoao Video Watermark Pro نرم افزاری است که به سادگی و با سرعت بالا ویدیوهای شما را به انواع واترمارک مجهز میکند تا به نام و کپی رایت خودتان منتشر شود و امکان سوء استفاده از خاطیان سلب گردد. این نرم افزار میتواند انواع واترمارک ها مانند متن ، لوگو ، عکس ، شکل های مختلف و حتی لوگوهای متحرک را برروی ویدیوها قرار دهد. در هنگام ذخیره کاربر میتواند نسبت به تغییر فرمت ویدیو و همچنین انجام تغییراتی نظیر کیفیت ویدیو و صدای ویدیو اقدام کند. همچنین کاربر میتواند واترمارک مورد نظر را برروی کل ویدیو قرار دهد و یا به صورت دلخواه بر روی زمان مشخصی از ویدیو واترمارکش را نمایش دهد. قابلیت های دیگری نظیر تنظیم نور ، کنتراست و همچنین تغییراتی مانند افکت های صدا و چرخاندن ویدیو نیز از دیگر امکانات نرم افزار Video Watermark Pro می باشد. این نرم افزار دارای حدود ۲۰۰ طرح آماده برای متن واترمارک بوده و از فرمت هایی نظیر TIVO, AVI, MP4, MPG, MPEG, NUT, H.264, NSV, VOB, MOV, FLV, MKV, MTS/M2TS/TS/TP/TRP (AVCHD, H.264, VC-1, MPEG-2 HD), MOD, TOD, DV, WMV, ASF, 3GP, 3G2, DRM MP4, RM, RMVB  پشتیبانی میکند. در نسخه جدید ضمن پشتیبانی از ویندوز ۸ ، در جلوگیری از کاهش کیفیت ویدیو پس از فرایندهای واترمارگ گذاری مواردی در نظر گرفته شده است. 

 

Aoao Video Watermark Pro قراردادن واترمارک روی ویدیوها Aoao Video Watermark Pro 5.0.0

 

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
یاهل دانلود | نرم افزار,آهنگ, کتاب, موبایل, عکس, بازی, فیلم, سریال, اس ام اس, یوزرنیم برای نود32 و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام یک از موضوعات یاهل دانلود خوشتان می آید ؟
    نرم افزارهای مورد نیاز
    یاهل دانلود در شبکه های اجتماعی

    نمایه رسمی یاهل دانلود در فیسبوک



    جهت عضویت در کانال تلگرامی یاهل دانلود روی عکس کلیک کنید

    راه های ارتباط با مدیریت یاهل دانلود


    آیدی در یاهو

    YAhoo ID : H_t_a_t

    آیدی در لاین

    Line ID : HO3eiNYAhel

    آیدی در تلگرام

    Telegram ID :@
    HO3eiNYAhel

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 300
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,473
  • بازدید ماه : 950
  • بازدید سال : 38,983
  • بازدید کلی : 336,716
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش