loading...
یاهل دانلود | هر آنچه دنبالش هستید.
پیام مدیر سایت

با عرض سلام و خوش آمد خدمت شما بازدید کننده ی گرامی

یاهل دانلود

هر آنچه به دنبال آن هستید.

با تشکر مدیریت یاهل دانلود

حسین یاهل



یوزر نیم و پسورد برای آنتی ویروس Nod32

سلام سایت یاهل دانلود تصمیم گرفت برای راحتی شما عزیزان یوزرنیم و پسورد NOD32

 در سایت به صورت هر 24 ساعت یکبار قرار بده 

مدیریت سایت 

یاهل دانلود : حسین یاهل

تاریخ : 1394/09/05


Username:TRIAL-0130417107 

Password:acpdmax84s

Username:TRIAL-0130331109 
Password:n7cj9n34u3

Username:TRIAL-0130331143 
Password:h7s54e5k2f

Username:EAV-0151074521 
Password:snbtcdu24n

Username:EAV-0140853311 
Password:nc6ae96vh5

Username:TRIAL-0130115302 
Password:727xcu3ds4

Global Music امکان دانلود موسیقی های جهانی را به شما میدهد
آخرین ارسال های انجمن
حسین یاهل بازدید : 175 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. با این درایور سازگاری ، اطمینان و مقاوت در اجرای جدیدترین بازی ها افزایش خواهد یافت. برای مثال این درایور اجرای بازی call of duty : black ops 2 را ۱۸ درصد بهبود خواهد بخشید و برای بازی Assassin’s Creed III رقم قابل توجه ۲۶ درصد خواهد بود. در نمایش فیلم های ۳بعدی نیز تاثیر این درایور چشمگیر خواهد بود. در ادامه لیست کارت های گرافیک پشتیبانی شده آمده است.

 

nVIDIA GeForce Driver آخرین درایور کارت های گرافیک انویدیا nVIDIA GeForce Driver v337.88 WHQL

 

حسین یاهل بازدید : 47 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

iSpy نرم افزاری بسیار عالی برای مدیریت دوربین های مداربسته (IP Campera) و استفاده از وبکم ها به عنوان دوربین برای کنترل محیط کار یا خانه و… می باشد. قابلیت استفاده از بی نهایت دوربین توسط نرم افزار ممکن است و همچنین قابلیت استفاده از منابع جداگانه برای تصویر و صوت نیز تعبیه شده است. قابلیت عکس العمل نشان دادن به هرگونه حرکت،صوت و نور و گزارش دادن یا هشدار دادن از طریق پخش صدا یا ارسال ایمیل و اس ام اس از جمله امکانات امنیتی نرم افزار محسوب میگردد. حتی این نرم افزار قابلیت عکس العمل نشان دادن به دود و آتش را نیز دارد. قابلیت عکس العمل نشان دادن به چهره و همچنین قابلیت های امنیتی برای تشخیص چهره نیز ممکن است. قابلیت ضبط ویدیو و ارسال آنها نیز از طریق ایمیل ممکن است. همچنین دستور ضبط شدن میتواند در زمان مشاهده حرکت یا در زمانبندی انجام شده صورت گیرد. همچنین این نرم افزار توسط پسوردی که مدیر تعیین خواهد کرد محافظت خواهد شد تا کاربران غیرمجاز نتوانند تغییراتی در تنظیمات انجام دهند و سوء استفاده ای صورت بگیرد.

 

ispy ایجاد دوربین های مداربسته iSpy 5.6.6.0

 

حسین یاهل بازدید : 78 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

YUMI نرم افزاری فوق العاده و در عین حال رایگان برای ساخت حافظه های فلش usb قابل boot می باشد. بنابراین توسط این نرم افزار میتوانید به راحتی انواع سیستم عامل ها،آنتی ویروس های سیستمی و ابزارهای تعمیراتی قابل بوت را از روی حافظه های فلش USB اجرا کنید و بدین ترتیب در مواقع لزوم شما دارای حافظه usb هستید که قادر است سیستم عاملی را اجرا کند. این نرم افزار قادر است انواع سیستم عامل لینوکس و آنتی ویروس های سیستمی نظیر  Acronis Antimalware CD, AVG Rescue CD و… و ابزارهای تعمیراتی نظیر System Rescue CD را کاملاً از روی حافظه usb اجرا کند. همچنین نرم افزار میتواند با دریافت فایل های نصب سیستم عامل های ویندوز ۷ و ۸ و xp و vista نصب آنها را از طریق حافظه usb امکان پذیر نماید. از دیگر قابلیت های نرم افزار ، امکان قراردادن چندین نرم افزار و سیستم عامل قابل بوت در یک حافظه usb است که بدین ترتیب شما میتوانید از یک حافظه usb چندین استفاده را داشته باشید.

 

yumi ساخت حافظه usb راه انداز و بوت YUMI 0.1.1.0

 

حسین یاهل بازدید : 57 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

iSpy نرم افزاری بسیار عالی برای مدیریت دوربین های مداربسته (IP Campera) و استفاده از وبکم ها به عنوان دوربین برای کنترل محیط کار یا خانه و… می باشد. قابلیت استفاده از بی نهایت دوربین توسط نرم افزار ممکن است و همچنین قابلیت استفاده از منابع جداگانه برای تصویر و صوت نیز تعبیه شده است. قابلیت عکس العمل نشان دادن به هرگونه حرکت،صوت و نور و گزارش دادن یا هشدار دادن از طریق پخش صدا یا ارسال ایمیل و اس ام اس از جمله امکانات امنیتی نرم افزار محسوب میگردد. حتی این نرم افزار قابلیت عکس العمل نشان دادن به دود و آتش را نیز دارد. قابلیت عکس العمل نشان دادن به چهره و همچنین قابلیت های امنیتی برای تشخیص چهره نیز ممکن است. قابلیت ضبط ویدیو و ارسال آنها نیز از طریق ایمیل ممکن است. همچنین دستور ضبط شدن میتواند در زمان مشاهده حرکت یا در زمانبندی انجام شده صورت گیرد. همچنین این نرم افزار توسط پسوردی که مدیر تعیین خواهد کرد محافظت خواهد شد تا کاربران غیرمجاز نتوانند تغییراتی در تنظیمات انجام دهند و سوء استفاده ای صورت بگیرد.

 

ispy ایجاد دوربین های مداربسته iSpy 5.6.6.0

 

حسین یاهل بازدید : 74 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

Driver Genius Professional نرم افزاری بسیار عالی و کاربردی برای مدیریت درایورهای سخت افزاری سیستم می باشد. همانطور که میدانید سخت افزارهای نصب شده روی ویندوز نظیر مادربورد،کارت گرافیک،کارت صدا،پردازنده و… دارای نرم افزارهایی هستند که برای سازگاری با سیستم عامل کاربر در هنگام نصب سیستم عامل به طور اتوماتیک با به صورت دستی نصب می شوند. به این نرم افزارها به اصطلاح درایور گفته می شود. برخی از درایورها نیازمند هستند که به صورت اختصاصی نصب شوند و به روزرسانی گردند. نرم افزار Driver Genius Professional میتواند کاربر را در زمینه نصب درایورها و به روزرسانی آنها از طریق اینترنت یاری کند چرا که با ۸۰ هزار نوع سخت افزاری سازگاری دارد و با جستجو سریع میتواند نسبت به شناسایی دقیق سخت افزارهای سیستم کاربر اقدام و درایورهای آنها را بیابید. همچنین از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار توانایی تهیه نسخه پشتیبان از درایورهای دانلود و نصب شده و با قابلیت نصب مجدد و ریستور آنها در زمان دیگر می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند نسبت به حذف و نصب نسخه دیگری از درایورها نیز اقدام نماید. انواع سخت افزارهای مورد پشتیبانی این نرم افزار شامل Digital Cameras, MP3 Players, Motherboards, VOIP Phones, Video Cameras, Modem Cards, Printers, CD/DVD Drives, Video & Sound cards, Network Cards, Keyboard & Mouse, Hard Drives  و… می شوند. 

 

Driver Genius Professional پشتیبان گیری و به روزرسانی درایورها Driver Genius Pro 12.0.0.1328 Final

 

حسین یاهل بازدید : 66 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

System Explorer نرم افزاری رایگان و البته کارآمد برای تحلیل عمیق کامپیوتر شما می باشد. این نرم افزار میتواند اطلاعات ارزشمندی در مورد سیستم به شما ارائه دهد. نظیر نرم افزارها و فایل های در حال اجرا،فرایندهای در حال اجرا و آنالیز و بررسی شبکه. رابط کاربری آسان و گرافیکی این نرم افزار قابلیت این را میدهد تا تمامی کاربران با سطوح فنی مختلف بتوانند با ان ارتباط برقرار نمایند. وجود امکاناتی برای نمایش اطلاعات نظیر نرم افزارهای فعال در استارت آپ،اتصالات به اینترنت،وضعیت سرویس ها،درایورهای سخت افزاری،شبکه، مرورگر wmi,تاریخچه ویندوز و اطلاعات امنیتی باعث می شود کاربر از این نرم افزار اطلاعات کاملی را در رابطه با سیستمش به دست آورد و اگر شما هم میخواهید اطلاعات خاصی را از سیستم بدست آورید System Explorer را نصب نمایید. یکی از قابلیت های نرم افزار توانایی نمایش تغییرات ویندوز در طول تاریخ می باشد که این قابلیت با آنالیز و بررسی عملکردهای ویندوز در طول نصب این نرم افزار می باشد. نمایش وضعیت استفاده از منابع سیستمی از طریق گرافیک و گراف و نمودار نیز از امکانات نرم افزار محسوب میگردد. یکی دیگر از امکانات مهم نرم افزار توانایی جستجو در وبسایت های VirusTotal و  Jotti service برای اطلاع از اینکه فایل مشکوک در حال اجرا برروی سیستم شما ویروس است یا خیر می باشد. بدین ترتیب به محض مشاهده فایل مشکوک در اجرا میتواند با جستجو در وبسایت های نامبرده شده از این موضوع مطلع شوید. قابلیت گزارش دهنده سیستم نیز با آنالیز روزانه سیستم شما را از تغییرات مطلع خواهد ساخت.

 

System Explorer نمایش اطلاعات زیر و کلی از سیستم System Explorer 4.5.0.5125

 

حسین یاهل بازدید : 64 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

HDDExpert نرم افزاری رایگان و کوچک است که میتواند کارایی مهمی برعهده بگیرد. مسلماً اطلاعات درون هارد دیسک سیستم برایتان بسیار حائز اهمیت است و هیچ دوست ندارید که آنها را از دست بدهید. بنابراین بهتر است سلامت هارد دیسک خود را پیوسته بررسی نمایید تا از خرابی ناگهانی آن در امان بمانید و در زمان مناسب نسبت به تعویض و پشتیبان گیری از اطلاعاتتان اقدام کنید. HDDExpert نرم افزاری است که اطلاعات شفافی را در رابطه با هارد دیسکتان به شما ارائه میدهد و با ارائه ترجمه ای قابل لمس از اطلاعات S.M.A.R.T. باعث می شود کاربر از میزان سلامتی هارد دیسک خود مطلع شود. S.M.A.R.T. مخفف Self-Monitoring, Analysis and Reporting Technology یعنی تکنولوژی مانیتورینگ ،آنالیز و گزارش خودکار است که اطلاعاتی را در رابطه با خطاها،سلامتی،عملکرد و درجه حرارت هارد دیسک ارائه میکند. مسلماً با دانستن این اطلاعات کاربر میتواند از سلامت هارد دیسک خود مطلع شود و دست به پشتیبان گیری یا تعویض قطعه بزند و اگر دمای هارد دیسک بالاست سرعت و کیفیت تهویه را افزایش دهد. سیستم گزارش دهی نرم افزار بسیار جالب است و میتواند گزارش دهد که در چه جایی ، چه خطا و شکستی رخ داده است. نرم افزار در پس زمینه سیستم فعال بوده و گزارش تهیه می نماید و البته بسیار ناچیز و غیرقابل لمس از منابع سیستمی استفاده می نماید.

 

HDDExpert بررسی سلامتی هارد دیسک HDDExpert 1.7.0.9

 

حسین یاهل بازدید : 53 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

EaseUS Partition Master Pro نرم افزاری عالی و معروف برای مدیریت پارتیشن ها و هارد دیسک می باشد. در این نرم افزار ضمن مدیریت داده های درون هارد دیسک میتوانید به راحتی نسبت به تغییرات در پارتیشن بندی هارد دیسک در محیط ویندوز و بدون از دست رفتن اطلاعات و نیاز به جابجای اطلاعات اقدام کنید. با این نرم افزار میتوانید حجم پارتیشنی را افزایش یا کاهش دهید و به دیگر اضافه کنید. همچنین میتوانید یک پارتیشن را با دیگر پارتیشن مخلوط نمایید و تمامی این فرایندها در محیطی امن و بدون ایجاد اخلال در عملکرد داده ها انجام خواهند شد. تبدیل FAT32 به NTFS بدون نیاز به فرمت نمودن و بازیابی فایل و پارتیشن های حذف شده و همچنین قابلیت یکپارچه سازی هارد دیسک از دیگر قابلیت های این نرم افزار قدرتمند محسوب می شود. این نرم افزار تمامی فرایندها را به صورت Wizard یا جادویی که در واقع شاخصه اصلی نرم افزارهای مدرن برای کاربرد آسان توسط کاربران است ، انجام خواهد داد. این نرم افزار هارد دیسک های ۲ و ۴ ترابایتی نیز پشتیبانی میکند ضمن اینکه در نسخه ۹ به بعد از ویندوز ۸ نیز پشتیبانی کرده است.

 

EaseUS Partition Master Professional مدیریت قدرتمند پارتیشن ها EASEUS Partition Master 9.3 Pro

 

حسین یاهل بازدید : 60 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

Mouse Speed Switcher نرم افزاری بسیار مناسب برای کسانی است که لپ دارند و میخواهند در تنظیمات سرعت و حساسیت موس و تاچ پد تفاوتی قائل شوند. به این صورت که سرعت حرکت و کلیک های موس با سرعت حرکت و کلیک های تاچ پد لپ تاپ تفاوت داشته باشند. باتوجه به اینکه کار کردن با تاچ پد و موس تفاوت هایی از نظر حساسیت انگشتان و… دارد این تفاوت می تواند در کاربرد پذیری بهتر بسیار یاری دهنده باشد. تفاوت قائل شدن برای این تنظیمات توسط ویندوز قابل انجام نیست و اگر تنظیمی نیز انجام دهید برای موس و تاچ پد یکسان خواهد بود. ولی با استفاده از نرم افزار Mouse Speed Switcher میتوانید تنظیمات مورد نظرتان را انجام دهید و سپس با فعال کردن نرم افزار و تعریف یک hotkey برای اجرا شدن سویچ کار خودتان را آسان کنید. بعد از تعریف hotkey کافی است در زمانی که میخواهید بین موس و تاچ پد سوییچ کنید ، دکمه hotkey را بفشارید یا از بخش کنار ساعت ویندوز سوییچ را انجام دهید. این نرم افزار بسیار سبک و رایگان بوده و فضایی از پردازنده و رم را به صورت محسوس اشغال نخواهد کرد.

 

Mouse Speed Switcher تنظیم مختلف برای موس و تاچ پد Mouse Speed Switcher 3.3.2

 

حسین یاهل بازدید : 78 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

IM-Magic Partition Resizer نرم افزاری بسیار کاربردی و مهم برای تغییر حجم پارتیشن ها می باشد. همانطور که می دانید پارتیشن بندی هارد دیسک به صورت معمول نیازمند فرمت ساختن کل یا بخشی از هارد دیسک و تغییر ویندوز و در نتیجه از دست رفتن اطلاعات خواهد شد ولی نرم افزارهایی وجود دارد که میتواند بدون فرمت هارد دیسک و تغییر ویندوز این فرایند را به صورت امن و بدون از دست رفتن اطلاعات برایتان انجام دهند. IM-Magic Partition Resizer نرم افزاری رایگان و قدرتمند و امن در این زمینه است که میتواند حجم پارتیشن های هارد دیسک را برای کاربر تغییر دهد. قابلیت Shrink و Extend یعنی کار میتواند با کاهش حجم یک یا چند پارتیشن و ایجاد فضای خالی ، فضای به وجود آمده را به پارتیشن دیگری اختصاص دهد و اینگونه حجم پارتیشن ها را تغییر دهد. این فرایند بسیار ساده است و با گرفتن حجم از پارتیشنی که دارای فضای خالی زیادی است و اختصاص آن به پارتیشن کم حجم میتوانید نسبت به مدیریت پارتیشن ها اقدام نمایید. برای ایجاد تغییرات پس از انجام فرایندها کافی است صبور باشید و با ریستارت ویندوز تغییرات را مشاهده کنید.

 

IM Magic Partition Resizer تغییر اندازه پارتیشن ها IM Magic Partition Resizer 1.1

 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
یاهل دانلود | نرم افزار,آهنگ, کتاب, موبایل, عکس, بازی, فیلم, سریال, اس ام اس, یوزرنیم برای نود32 و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام یک از موضوعات یاهل دانلود خوشتان می آید ؟
    نرم افزارهای مورد نیاز
    یاهل دانلود در شبکه های اجتماعی

    نمایه رسمی یاهل دانلود در فیسبوک



    جهت عضویت در کانال تلگرامی یاهل دانلود روی عکس کلیک کنید

    راه های ارتباط با مدیریت یاهل دانلود


    آیدی در یاهو

    YAhoo ID : H_t_a_t

    آیدی در لاین

    Line ID : HO3eiNYAhel

    آیدی در تلگرام

    Telegram ID :@
    HO3eiNYAhel

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 228
  • باردید دیروز : 281
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,350
  • بازدید ماه : 827
  • بازدید سال : 38,860
  • بازدید کلی : 336,593
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش