loading...
یاهل دانلود | هر آنچه دنبالش هستید.
پیام مدیر سایت

با عرض سلام و خوش آمد خدمت شما بازدید کننده ی گرامی

یاهل دانلود

هر آنچه به دنبال آن هستید.

با تشکر مدیریت یاهل دانلود

حسین یاهل



یوزر نیم و پسورد برای آنتی ویروس Nod32

سلام سایت یاهل دانلود تصمیم گرفت برای راحتی شما عزیزان یوزرنیم و پسورد NOD32

 در سایت به صورت هر 24 ساعت یکبار قرار بده 

مدیریت سایت 

یاهل دانلود : حسین یاهل

تاریخ : 1394/09/05


Username:TRIAL-0130417107 

Password:acpdmax84s

Username:TRIAL-0130331109 
Password:n7cj9n34u3

Username:TRIAL-0130331143 
Password:h7s54e5k2f

Username:EAV-0151074521 
Password:snbtcdu24n

Username:EAV-0140853311 
Password:nc6ae96vh5

Username:TRIAL-0130115302 
Password:727xcu3ds4

Global Music امکان دانلود موسیقی های جهانی را به شما میدهد
آخرین ارسال های انجمن
حسین یاهل بازدید : 147 پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (2)

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 


 

حسین یاهل بازدید : 175 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. با این درایور سازگاری ، اطمینان و مقاوت در اجرای جدیدترین بازی ها افزایش خواهد یافت. برای مثال این درایور اجرای بازی call of duty : black ops 2 را ۱۸ درصد بهبود خواهد بخشید و برای بازی Assassin’s Creed III رقم قابل توجه ۲۶ درصد خواهد بود. در نمایش فیلم های ۳بعدی نیز تاثیر این درایور چشمگیر خواهد بود. در ادامه لیست کارت های گرافیک پشتیبانی شده آمده است.

 

nVIDIA GeForce Driver آخرین درایور کارت های گرافیک انویدیا nVIDIA GeForce Driver v337.88 WHQL

 

حسین یاهل بازدید : 52 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (1)

DVDFab 9.1.3.3 یکی از آسانترین روش های ممکن برای کپی کردن فیلم های DVD می باشد. فقط کافیست فیلم DVD و یک DVD خالی را در درایو قرار داره و بر روی Start کلیک کنید. تمام محتویات فیلم DVD شامل Menu، Trailer و دیگر محتویات به سرعت و به طور خودکار بر روی DVD خالی کپی می شود. به وسیله این نرم افزار و تنها با یک یا دو مرحله قادر به کپی دیسک های DVD به DVDR، PSP، IPOD و … خواهید بود.این نرم افزار برای شما Backup تهیه می کنید تا اطلاعات خود را بتوانید در دیسک کپی کنید. این برنامه از هسته برنامه DVD Copy که پنج سال قدمت دارد ، استفاده می کند. در واقع DVDFAB ، یک برنامه متحول شده می باشد. از دیگر امکانات این برنامه می توان به کپی دیسک به دیسک DVD های فیلم و … را نام برد. شما با این نرم افزار می توانید بدون اینکه اشکال و یا نقصی در فیلم شما بوجود بیاید آنرا کپی کنید. منو ها ، زیر نویس ها و خلاصه هر چیزی که در DVD شما باشد ، عیناً در دیسک جدید کپی خواهد شد. این برنامه یکی از پرکاربر ترین نرم افزار چند رسانه ای مخصوص کار با DVD می باشد. همچنین با استفاده از این برنامه حتی می توانید، به جای یک کپی، همزمان روی چند DVD  رایتر کپی کنید .

 

DVDFab 9.1.3.3  مدیریت حرفه ای دی وی دی DVDFab 9.1.3.3


حسین یاهل بازدید : 93 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

Format Factory 3.3.3 نام این کارخانه مبدل فرمت ها است که در آن شما می توانید به تبدیل فرمت های گوناگون تصویری، صوتی و ویدئویی بپردازید. نرم افزار از اکثر فرمت های رایج پشتیبانی می نماید و قابلیت تبدیل هر نوع فرمت فایلی را داراست، در زمینه فایل های ویدئویی می توان فرمت هایی همانند MP4, 3GP, MPG, AVI, WMV, FLV, SWF و یا در زمینه صوتی به MP3, WMA, MMF, AMR, OGG, M4A, WAV و همچنین در زمینه فرمت های عکس و تصویر هم به JPG, BMP, PNG, TIF, ICO, GIF, PCX, TGA اشاره نمود.از دیگر امکانات عالی موجود در نرم افزار هم می توان به ابزارهایی همچون امکان تغییر اندازه تصاویر بدون افت کیفیت، امکان چرخش و تغییر شکل تصاویر و یا ابزار ترمیم و اصلاح فایل های صوتی تصویری آسیب دیده و معیوب اشاره کرد.

Format Factory 3.3.3 مبدل تمامی فایل ها Format Factory 3.3.3

 

حسین یاهل بازدید : 71 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

FileRestorePlus 3.0.5 نام نرم افزاری قدرتمند از شرکت eSupport برای بازیابی فایل های پاک شده از هارد دیسک و مموری کارت است. این برنامه یک راه سریع و موثر برای بازگرداندن فایل های حذف شده بطور تصادفی است. همچنین می تواند فایل هایی که از سطل بازیافت تخلیه و یا با استفاده از کلید ترکیبی Shift و Delete حذف شده اند را نیز بازگرداند. این برنامه با سیستم های FAT12/16/32 ، NTFS/NTFS5 سازگاری کامل دارد. شما با کمک این برنامه می توانید اسناد ، عکس ، موزیک ، فیلم و فایل های مهم خود را به راحتی هرچه تمام تر بازگردانید.

 

FileRestorePlus 3.0.5 ریکاوری اطلاعات هارد FileRestorePlus 3.0.5

 

حسین یاهل بازدید : 264 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

HyperSnap 7.28.03 نرم افزاری است که به شما راهی آسان و سریع را برای گرفتن عکس از محیط ویندوز و حتی نوشته هایی که کپی آن ها غیر ممکن می باشد را پیشنهاد می کند. شما می توانید پس از تهیه عکس با ابزارهای نسبتا حرفه این نرم افزار به ویرایش عکس نیز بپردازید. از موارد استفاده این نرم افزار می توان به ساختHelp  سیستم، آموزش های آنلاین، دستورالعمل ها، اعانه های تمرینی، نمایش ها، مواد بازاریابی، وب پیج ها، ایمیل ها و … اشاره کرد. از قابلیت های جالب این نرم افزار فرمان گرفتن صوتی آن توسط میکروفن می باشد، به این صورت که شما با گفتن "عکس بگیر" می توانید از به سرعت از محیط اسکرین شات تهیه کنید.

 

HyperSnap 7.28.03 تصویربرداری از دسکتاپ با HyperSnap 7.28.03

 

حسین یاهل بازدید : 68 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (1)
قرعه کشیهای محلی و صندوقهای متعدد در ایران همیشه جایگاه ویژه ای داشته اند و یکی از پر طرفدارترین انها هم صندوق قرض الحسنه است و تیم دیجی دی نیز سعی داشته است در این راستا مفید واقع شود لذا برآن شدیم تا نرم افزاری را تهیه کنیم تا در عین سادگی ف کاربردی نیز باشد و بتواند پاسخگوی نیاز های یک صندوق خانوادگی و محلی گردد ف نرم افزارهای زیادی در این رابطه در اینترنت موجود می باشد ولی رایگان و کاربردی و همچنین کاربر پسند بودن نرم افزار صندوق قرض الحسنه دیجی دی نسخه ۲.۵ که در وبسایت زندگی دیجتال عرضه شده و توسط وبسایت و سرور قدرتمند یاهل دانلود انتشار یافته است .
 

Digiday sandogh 2.5 نرم افزار صندوق قرض الحسنه فامیلی دیجی دی نسخه 2.5

 

حسین یاهل بازدید : 65 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

AnyDVD HD علاوه بر قابلیت‌های AnyDVD جنبه‌هایی دیگری دارد که برای کار با HD-DVD ها (دی‌وی‌دی‌های High Definition) مفید واقع می‌شوند، که حذف رمز HD-DVD ها از آن جمله است. این نرم‌افزار امکان تماشای فیلم را روی یک اتصال نمایش دیجیتال بدون کارت گرافیک HDCP و با صفحه نمایش HDCP فراهم می‌کند. دیگر نیازی به خرید یک مانیتور گران‌قیمت ندارید،این نرم‌افزار دیسک‌هایی را روی کامپیوتر شخصی و با استفاده از PowerDVD Ultra نمایش می‌دهد که به‌طور معمول امکان نمایش آن‌ها وجود ندارد، فیلم‌هایی که توسط Studio Canal، Weinstein Company، Kinowelt و … پخش می‌شوند.

 

AnyDVD & AnyDVD5  شکستن قفل دیسک ها با AnyDVD & AnyDVD HD 7.4.4.0

 

حسین یاهل بازدید : 65 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

 Bandicam نرم افزاری کاربردی برای ضبط فیلم از ویدیو،صفحات ویندوز و نرم افزارها و بازی ها می باشد که کاربران با استفاده از آن میتوانند به سادگی نسبت به ضبط فیلم از ناحیه ای خاص از روی صفحه ویندوز یا همانطور که گفته شده نسبت به ضبط ویدیو بازی های در حال اجرا اقدام نماید. این نرم افزار با توجه به سازگاری با انواع کارت های گرافیک نظیر nvidia , interl , amd , raedon بسیار سریع و با کیفیت بالا نسبت به ضبط ویدیوها اقدام می نماید. همچنین با پشتیبانی از کدک های MPEG-1, Xvid و MJPEG ویدیوهای با کیفیت تصویر بالا و با پشتیبانی از PCM و MPEG-1 Layer II ضبط صدا در کنار ویدیو را با کیفیت عالی فراهم می سازد. این نرم افزار میتواند ویدیوها را تا رزولوشن ۲۵۶۰*۱۶۰۰ ضبط نماید. همچنین این نرم افزار با کمترین استفاده از CPU/GPU/HDD در هنگام عملکرد سرعت ویندوز را بسیار کمتر از سایر نرم افزارهای مشابه کاهش خواهد داد. در کنار قابلیت ضبط ویدیو توانایی گرفتن اسکرین شات از محیط بازی ها و نرم افزارها و ویندوز با فرمت های BMP, PNG و JPEG نیز امکان پذیر است.

 

Bandicam 1.9.4.505 فیلم برداری از دسکتاپ با Bandicam 1.9.4.505

 

حسین یاهل بازدید : 79 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (1)

Ace Translator  نام نرم افزاری است که به راحتی  توانایی ترجمه ی متن های طولانی و لغات را  از هر زبانی که هستند ، به زبان فارسی و یا ۵۳ زبان خارجی دیگر را دارد. با داشتن این نرم افزار فرهنگ لغت دیگر نیازی ندارید که به سایت های ترجمه ی آنلاین مراجعه نمایید ؛ زیرا به طور مستقیم از کامپیوتر خود می توانید متون مورد نظر خود را ترجمه کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا صفحات وب سایت هایی را که در فایل Html ذخیره شده اند را اجرا کند و سپس ترجمه ی کلمات و متنهای موجود در آن را در اختیارتان قرار دهد. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده کافیست در هنگام استفاده از آن به اینترنت متصل شوید و سپس متن مورد نظر خود را با Copy و Paste وارد کادر اول نرم افزار کنید و بعد از آن زبانی را که می خواهید متن ترجمه شود را انتخاب کنید و بر روی گزینه ی  ترجمه کلیک کنید که پس از چند ثانیه نرم افزار ترجمه ی کامل متن را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را به کمک نرم افزار بر روی کاغذ چاپ و یا در یک فایل متنی ذخیره کنید. علاوه بر این نرم افزار مجهز به تمامی امکانات نوشتاری مانند: Copy, Cut, Paste, Undo, Clear, Print, Save می باشد که می توانید برای انجام سریعتر مراحل ترجمه از آنها استفاده کنید.

 

Ace Translator 12.0.0.912 نرم افزار مترجم قدرتمند Ace Translator 12.0.0.912


تعداد صفحات : 32

درباره ما
Profile Pic
یاهل دانلود | نرم افزار,آهنگ, کتاب, موبایل, عکس, بازی, فیلم, سریال, اس ام اس, یوزرنیم برای نود32 و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام یک از موضوعات یاهل دانلود خوشتان می آید ؟
    نرم افزارهای مورد نیاز
    یاهل دانلود در شبکه های اجتماعی

    نمایه رسمی یاهل دانلود در فیسبوک



    جهت عضویت در کانال تلگرامی یاهل دانلود روی عکس کلیک کنید

    راه های ارتباط با مدیریت یاهل دانلود


    آیدی در یاهو

    YAhoo ID : H_t_a_t

    آیدی در لاین

    Line ID : HO3eiNYAhel

    آیدی در تلگرام

    Telegram ID :@
    HO3eiNYAhel

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 300
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,484
  • بازدید ماه : 961
  • بازدید سال : 38,994
  • بازدید کلی : 336,727
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش