loading...
یاهل دانلود | هر آنچه دنبالش هستید.
پیام مدیر سایت

با عرض سلام و خوش آمد خدمت شما بازدید کننده ی گرامی

یاهل دانلود

هر آنچه به دنبال آن هستید.

با تشکر مدیریت یاهل دانلود

حسین یاهل



یوزر نیم و پسورد برای آنتی ویروس Nod32

سلام سایت یاهل دانلود تصمیم گرفت برای راحتی شما عزیزان یوزرنیم و پسورد NOD32

 در سایت به صورت هر 24 ساعت یکبار قرار بده 

مدیریت سایت 

یاهل دانلود : حسین یاهل

تاریخ : 1394/09/05


Username:TRIAL-0130417107 

Password:acpdmax84s

Username:TRIAL-0130331109 
Password:n7cj9n34u3

Username:TRIAL-0130331143 
Password:h7s54e5k2f

Username:EAV-0151074521 
Password:snbtcdu24n

Username:EAV-0140853311 
Password:nc6ae96vh5

Username:TRIAL-0130115302 
Password:727xcu3ds4

Global Music امکان دانلود موسیقی های جهانی را به شما میدهد
آخرین ارسال های انجمن
حسین یاهل بازدید : 404 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

Process Lasso نرم افزاری بسیار عالی برای بهینه سازی پروسه ها،هسته های سی پی یو و مصرف پاور سیستم می باشد. این نرم افزار بسیار هوشمند با اولیت و طبقه بندی پروسه های در حال اجرا از مهم به کم اهمیت نسبت به اجرای هرچه بهتر نرم افزارها و پروسه های در حال اجرا یاری میدهد. همانطور که میدانید ویندوز به صورت عادی نسبت به تقسیم منابع سیستمی اقدام می نماید که این فرایند باعث به وجود مشکل در زمانی خواهد شد که کاربر نرم افزارها و پنجره های زیادی را اجرا کرده است. Process Lasso با تنظیم priority و اولیت بندی میتواند منابع سیستمی را به طور متناسب تقسیم نماید. این قابلیت با الگوریتم ProBalance انجام خواهد شد که در نرم افزار ایجاد شده است که نسبت به تقسیم منابع به صورت اولیت بندی انجام می شود. نحوه تشخیص اولیت ها به این صورت خواهد بود که نرم افزار با شناسایی پنجره و نرم افزاری که در آن موس و کیبرد فعال است ، اولیت مصرف بیشتر از منابع سیستم مانند ram و cpu را به آن خواهد داد و منابع سیستم کمتری را به نرم افزارها و پنجره های غیرفعال ارائه میدهد. حال در کنار این قابلیت ، توانایی تنظیمات قابل ذخیره سازی نیز وجود دارد، یعنی میتواند اولیت نرم افزارها و پنجره ها را از قبل برای Process Lasso تعریف کنید تا به صورت اتوماتیک نرم افزار منابع بیشتری را رد اختیار آنها قرار دهد.

 

Process Lasso بهینه سازی و اولیت بندی پروسه ها Process Lasso 6.7.0.14

 

حسین یاهل بازدید : 72 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

Glary Utilities Pro نرم افزاری بسیار محبوب با ۴۰ میلیون کاربر در سطح دنیا جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز و رفع مشکلات و تعمیر آن می باشد. این نرم افزار حرفه ای میتواند ۸ برابر سرعت ویندوز کاربر را افزایش دهد و سازگاری آن با ویندوزهای تولید مایکروسافت از ویندوز ۸ گرفته تا ویندوز XP میتواند انتخاب بسیار خوبی جهت برنامه بهینه سازی باشد. نیاز ویندوزها به برنامه های بهینه سازی جهت رفع مشکلات ، تعمیر رجیستری و پاکسازی ویندوز باعث شده است که این نرم افزار با داشتن ۲۰ ابزار حرفه ای جهت بهینه سازی و امکانات دیگر انتخاب بسیار مناسبی باشد. نرم افزار دارای ۳ بخش اصلی است که شامل Overview جهت مشاهده وضعیت کلی سیستم است. ۱click maintensce که جهت بهینه سازی کامل با یک کلیک می باشد و بخش Advanced Tools که تمامی امکانات بهینه سازی در این بخش قرار دارد. این بخش خود به ۹ قسمت تقسیم می شود. Windows Registry شامل امکانات پاکسازی و یکپارچه سازی و تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری می باشد. Privacy تنظیمات حریم خصوصی و پاکسازی ردپاهای ویندوز و اینترنت را برعهده دارد. Hard Disk امکانات دیفرگمنت و یکپارچه سازی و رفع خطاهای هارد دیسک. Disk Space امکانات پاکسازی ، یافتن فایل های اضافی و پوشه های خالی را دارد می باشد. System Tweak که شامل آزاد سازی فضای حافظه رم و افزایش سرعت آن می باشد. بخش های دیگر که خود دارای امکانات زیرمجموعه ای زیادی هستند به این شرح هستند: System Control , Drivers , File management , System Status , Anti-malware , Program

 

Glary Utilities بهینه سازی قدرتمند و حرفه ای Glary Utilities Pro 4.1.0.61

 

حسین یاهل بازدید : 83 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

System Explorer نرم افزاری رایگان و البته کارآمد برای تحلیل عمیق کامپیوتر شما می باشد. این نرم افزار میتواند اطلاعات ارزشمندی در مورد سیستم به شما ارائه دهد. نظیر نرم افزارها و فایل های در حال اجرا،فرایندهای در حال اجرا و آنالیز و بررسی شبکه. رابط کاربری آسان و گرافیکی این نرم افزار قابلیت این را میدهد تا تمامی کاربران با سطوح فنی مختلف بتوانند با ان ارتباط برقرار نمایند. وجود امکاناتی برای نمایش اطلاعات نظیر نرم افزارهای فعال در استارت آپ،اتصالات به اینترنت،وضعیت سرویس ها،درایورهای سخت افزاری،شبکه، مرورگر wmi,تاریخچه ویندوز و اطلاعات امنیتی باعث می شود کاربر از این نرم افزار اطلاعات کاملی را در رابطه با سیستمش به دست آورد و اگر شما هم میخواهید اطلاعات خاصی را از سیستم بدست آورید System Explorer را نصب نمایید. یکی از قابلیت های نرم افزار توانایی نمایش تغییرات ویندوز در طول تاریخ می باشد که این قابلیت با آنالیز و بررسی عملکردهای ویندوز در طول نصب این نرم افزار می باشد. نمایش وضعیت استفاده از منابع سیستمی از طریق گرافیک و گراف و نمودار نیز از امکانات نرم افزار محسوب میگردد. یکی دیگر از امکانات مهم نرم افزار توانایی جستجو در وبسایت های VirusTotal و  Jotti service برای اطلاع از اینکه فایل مشکوک در حال اجرا برروی سیستم شما ویروس است یا خیر می باشد. بدین ترتیب به محض مشاهده فایل مشکوک در اجرا میتواند با جستجو در وبسایت های نامبرده شده از این موضوع مطلع شوید. قابلیت گزارش دهنده سیستم نیز با آنالیز روزانه سیستم شما را از تغییرات مطلع خواهد ساخت.

 

System Explorer نمایش اطلاعات زیر و کلی از سیستم System Explorer 4.5.0.5125

 

حسین یاهل بازدید : 66 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

Registry First Aid Platinum نرم افزار قدرتمند برای بهینه سازی و تعمیر رجیستری ویندوز می باشد. رجیستری ویندوز در صورتی که حاوی ورودهای نامعتبر و ناقص باشد ، میتواند منبع تمامی مشکلات ویندوزتان تعیین شود. کرش شدن ، پیغام خطاهای متعدد ، کاهش سرعت بالا امدن ویندوز نرم افزارها همگی علاوه بر اینکه میتوانند عامل دیگری داشته باشند ، ممکن است از رجیستری نیز تاثیر بگیرند ؛ بنابراین بهتر است با نرم افزاری به صورت منظم به تعمیر و پاکسازی رجیستری ویندوز خود اقدام کنید. Registry First Aid Platinum نرم افزار قدیمی است که برای کاربران ساده و کاربران حرفه ای با فراهم آوردن امکاناتی کمک میکند تا رجیستری ویندوز پاکسازی گردد و در صورت لزوم تعمیراتی توسط نرم افزار روی آن اعمال شود. نرم افزار ضمن امکاناتی بهینه سازی ، توانایی ایجاد فایل پشتیبان از رجیستری و بازگردانی آن در مواقع ضروری نیز می باشد. همچنین نرم افزار میتواند نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز را به طور کامل پاکسازی نماید تا از خطاهای ناشی از حذف شدن نرم افزارها رهایی یابید.

 

Registry First Aid بهینه سازی و تعمیر رجیستری Registry First Aid 9.2.0 Build 2189

 

حسین یاهل بازدید : 43 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

Wise Care 365 Pro نرم افزاری کامل برای بهینه سازی ویندوز و افزایش سرعت آن می باشد. این نرم افزار میتواند با بهینه سازی رجیستری و همچنین آزاد سازی حافظه رم در کنار قابلیت هایی مانند یکپارچه سازی هارد دیسک و رجیستری در نهایت باعث بهینه سازی کامل ویندوز شود. این نرم افزار در ابتدا میتواند رجیستری ویندوز را پاکسازی کند و از ورودی های نامعتبر تهی سازد تا ویندوز سریعتر و بهتر اجرا شود. سپس با یکپارچه سازی و بهینه سازی آن رجیستری را به طور کامل تعمیر خواهد کرد. قابلیت بعدی در رابطه با هارد دیسک است ، این نرم افزار میتواند هارد دیسک را دیفرگمنت یا یکپارچه سازی کند و مسلما این امر باعث سرعت دسترسی بهتر به داده خواهد شد. توانایی مهم بعدی ، آزاد سازی حافظه رم است. این نرم افزار میتواند با آزاد کردن حافظه رم از پروسه های نامعتبر و سنگین ، حافظه رم بهتر و در نتیجه سرعت بیشتری را در اختیارتان قرار دهد. تمامی این بهینه سازی ها با یک کلیک توسط بخش One Click Tune-up انجام خواهند شد. قابلیت های ریز دیگری مانند بازیابی فایل های پاک شده ، تنظیم ویندوز برای خاموش شدن در زمان مشخص ، امکان مخفی سازی اطلاعات شخصی و حذف فایل های پدید آمده از وبگردی اینترنت در زمره توانایی های این نرم افزار قدرتمند می باشد.

 

Wise Care 365  بهینه سازی سریع ویندوز Wise Care 365 Pro 2.91 Build 235 Final

 

حسین یاهل بازدید : 62 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

Windows 7 Manager نرم افزاری ویژه با تمامی امکانات یک نرم افزار بهینه سازی برای بهینه سازی و افزایش سرعت کارایی و رفع مشکلات سیستمی ویندوز ۷ می باشد. این نرم افزار تخصصی دارای بخش های فراوانی است که شاید در کمتر نرم افزار بهینه سازی ، بتوانید نمونه آنها را بیابید. از نظر ظاهری نرم افزار بسیار زیبا و ساده است و ابزارهای اصلی در تب ها قرار گرفته که امکانات هرکدام در هر تب قرار گرفته اند. این نرم افزار به طور کل دارای بخش های Optimizer, Cleaner, Customization, Security, Network and Misc. Utilities که به ترتیب بهینه ساز ، پاک کننده ، سفارشی ساز ، امنیتی ، شبکه و دیگر ابزارها نام دارند. در بخش بهینه سازی ابزارهای جهت افزایش سرعت ویندوز در بارگزاری و خاموش شدن آن فراهم شده است. این فرایند میتواند با غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری و جلوگیری از اجرای پروسه های نامعتبر انجام شود. در بخش پاکسازی نرم افزار نمودارهایی را از وضعیت هارد دیسک شما نمایش میدهد. میتواند فایل های هرز و تکراری را پیدا کنید و آنها را حذف نمایید. در همین بخش ابزاری برای پاکسازی رجیستری ویندوز وجود دارد که مسلما از بخش های اصلی نرم افزار محسوب می شود . این بخش نسبت به پاکسازی و تعمیر رجیستری ویندوز می پردازد و ورودی های نامعتبر که باعث ایجاد رخنه امنیتی و کاهش سرعت ویندوز می شود را از بین می برد. همچنین با یکپارچه سازی رجیستری باعث بهبود عملکرد آن می شود. در بخش سفارشی سازی ، ابزارهایی جهت سفارشی سازی کردن ظاهر و تنظیمات ویندوز ۷ قرار دارد. میتوانید منوها را تغییر دهید و همچنین بخش های جدیدی را به پنجره ها اضافه کنید. همچنین تنظیمات مخفی ویندوز ۷ در این بخش برای شما نمایان خواهد شد. در بخش امنیتی تنظیمات امنیتی بهتری برای افزایش امنیت محیط کاربری ویندوز از جمله دسکتاپ و هنگام روشن شدن ویندوز ۷ در اختیارتان قرار خواهد گرفت. همچنین امکان قفل کردن فایل ها نیز در این بخش تعبیه شده است. در بخش شبکه نیز ، ابزارهایی برای افزایش و بهینه سازی سرعت شبکه و اینترنت فراهم است و در بخش دیگر ابزار دیگر ابزارهای متفرقه زیادی وجود دارد بهتر است با تجربه این نرم افزار پی به آنها ببرید!

 

windows 7 manager بهینه سازی ویژه ویندوز ۷ با نرم افزار Windows 7 Manager 4.3.6

 

حسین یاهل بازدید : 47 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

Memory Optimizer Pro نرم افزاری کوچک و رایگان ولی با کاربرد مناسب برای افزایش سرعت حافظه Ram می باشد. همانطور که میدانید در برخی از موارد ویندوز از کل قابلیت حافظه رم استفاده نمی کند و برای استفاده از کل آن به صورت معمول نمیتوان راه حلی پیدا کرد. ولی با نرم افزارهای ویژه برای بهینه سازی حافظه رم میتواند این فرایند را انجام داد. Memory Optimizer Pro نرم افزار بسیار ساده است برای استفاده از کل قابلیت حافظه رم که تنها دارای یک کلید برای انجام این کار است و به همین دلیل تمام کاربران با سطوح فنی مختلف میتوانند از آن استفاده کنند. این نرم افزار با نمایش نموداری از وضعیت حافظه رم و نمایش حافظه در حال استفاده،حافظه cache شده و حافظه آزاد به شما نمایش میدهد که چه مقدار از حافظه آزاد باقی مانده است و استفاده نمی شود و سپس با فشرده دکمه Recover Free Memory حافظه آزاد بدون استفاده را وارد کار خواهد نمود و بدین ترتیب شما میتوانید از کل قابلیت حافظه ram استفاده کنید و در نتیجه سرعت ویندوزتان را افزایش دهید. 

 

Memory Optimizer Pro استفاده کامل از حافظه رم Memory Optimizer Pro 1.3.1

 

حسین یاهل بازدید : 63 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

WinUtilities Pro نرم افزار بهینه سازی کاملی است که ابزارهای فراوانی جهت بهینه سازی ، محافظت و ارائه امکانات جهت افزایش سرعت ویندوز و رفع خطاها به کاربر ارائه میدهد. این نرم افزار دارای ۲۲ ابزار است که تمامی آنها میتوانند به عنوان نرم افزار مجزا نیز کاربرد داشته باشند. تمامی این ابزارها در جهت بهبود عملکرد ویندوز و محفاظت و نگهداری آن می باشند. ابزارهای موجود در این نرم افزار به شرح زیر است. Disk Defrag : یکپارچه سازی اصولی و قدرتمند جهت افزایش سرعت دسترسی اطلاعات درون هارد دیسک File Undelete : بازیابی اطلاعات حذف شده از روی هارد دیسک با پروتکل های ntfs و fat32 Disk Cleaner : پاکسازی فایل های زائد و هرز درون هارد دیسک Registry Cleaner : اسکن رجیستری و یافتن ورودی های نامعتبر و مخرب و پاکسازی رجیستری Startup Cleaner : مدیریت نرم افزارهای فعال در استارت آپ و غیرفعال کردن آنها در صورت نیاز History Cleaner : پاکسازی انواع حافظه های موجود در ویندوز از حافظه مرورگرها گرفته تا حافظه های خود ویندوز File Splitter : بریدن انواع فایل های حجیم و تقسیم آنها به قسمت های کوچکتر File Shredder : حذف فایل ها به طوری که دیگر قابل بازیابی نباشند. EXE Protector : محافظت و قفل گذاشتن برروی انواع فایل :/.-ای اجرایی و نرم افزارهای روی ویندوز ادامه بخش های نرم افزار را در ادامه مطلب مطالعه نمایید. Memory Optimizer : بهینه سازی حافظه رم سیستم و افزایش بهره وری آن Duplicate Files Finder : یافتن فایل های تکراری و حذف آنها Process Manager : مشاهده انواع فایل ها و نرم افزارهایی که در حال فعالیت در ویندوز می باشند و غیرفعال کردن انها Uninstall Manager : حذف اصولی و کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز Registry Backup&Restore : تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری ویندوز و بازگردانی آن در زمان مورد نیاز Auto Shutdown : خاموش شدن ویندوز در زمان معین و مشخص شده و…

 

winutilities ابزارهای بهینه سازی قدرتمند WinUtilities Pro 11.0

 

حسین یاهل بازدید : 68 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

Ultracopier نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای برای افزایش سرعت Copy و Move اطلاعات درون هارد دیسک یا سایر حافظه ها اعم از حافظه های قابل usb می باشد. این نرم افزار بعد از نصب به طور خودکار جایگزین copy و cut ویندوز شده و فرایندهای انتقال اطلاعات را با سرعت بسیار بالاتری نسبت به ویندوز انجام خواهد داد و همچنین برخلاف ویندوز قابلیت pause و نگهداشتن کپی و سپس شروع مجدد را دارا می باشد.. نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارد ولی مشخصه اصلی این نرم افزار سرعت بیشتر و همچنین پشتیبانی از cut و move می باشد. این نرم افزار قدرتمند میتواند حین انجام فرایند copy و move خطاها را به طور خودکار نادیده بگیرید تا فرایند کپی متوقف نشد برای رفع خطاها نیز با لیست کردن آنها به کاربر این امکان را میدهد تا بعداً آنها را بررسی کند. نمایش جزئیات بسیار بیشتر نسبت به ویندوز نیز از امکانات قابل توجه نرم افزار است. نمایش لیست کامل فایل های کپی شده و قابلیت حذف فایل ها و فولدرهایی که جز دستور copy و move شدن هستند ولی در وسط کار کاربر تشخیص میدهد که آنها را از لیست حذف کند تا کپی یا منتقل نشود و این فرایند بدون قطع شدن کامل کپی ها انجام خواهد شد. قابلیت اضافه کردن فایل و فولدر به دستور کپی نیز میسر خواهد بود. نسخه Ultimate نرم افزار به دلیل استفاده بالا از منابع سیستمی cpu و ram برای انتقال های حجیم پیشنهاد می شود چرا که بسیار پرمصرف است ولی نسخه معمولی که آن را نیز برای دانلود قرار داده ایم برای استفاده های معمول پیشنهاد می شود.

 

ultracopier افزایش سرعت copy و cut ویندوز با نرم افزار Ultracopier 1.0.1.11

 

حسین یاهل بازدید : 92 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

از بین نرم افزارهای بهینه سازی ، اگر به دنبال نرم افزار کامل و همه کاره هستید ، مسلما نرم افزار TuneUp Utilities بایستی اولین گزینه شما باشد. TuneUp Utilities یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای بهینه سازی محسوب می شود که دارای کاربران بسیار زیادی در سطح دنیا می باشد. این نرم افزار دارای بخش های فراوانی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز می باشد. یکی از ویژگی های منحصربفرد نرم افزار قدرت عیب یابی در بخشی به نام Detect and fix problems می باشد. این بخش ویژه میتواند در رفع مشکلات معمول ویندوز کمک شایانی کند. یکی دیگر از بخش های فوق العاده نرم افزار امکانی به نام Turbo Mode است. این امکان میتواند در زمانی که نیاز به سرعت بالایی جهت اجرای بازی یا برنامه سنگین دارید ، کمک حالتان باشد. در نسخه ۲۰۱۳ پاکسازی رجیستری قدرتمندتر شده است و بخش جدیدی به نام Browser Cleaner برای پاکسازی اطلاعات مرورگرها اضافه شده است. بخشی های دیگری نیز غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری ، غیرفعال کردن برنامه های استارت آپ ، افزایش سرعت خاموش و روشن شدن ویندوز ، یکپارچه سازی هارد دیسک ، پاکسازی هارد دیسک ، حذف نرم افزارها ، یکپارچه سازی و پاکسازی و بهینه سازی رجیستری ، یافتن و حذف فایل های حجیم ، بازیابی فایل های حذف شده ، حذف غیرقابل برگشت فایل های مهم ، نمایش و امکان بستن نرم افزارهای در حال اجرا ، بررسی هارد دیسک برای یافتن خطاها ، ارائه پیشنهادات برای افزایش سرعت ویندوز ، شخصی سازی ظاهر ویندوز و ده ها امکانات دیگر…

 

TuneUp Utilities بهینه سازی قدرتمند ویندوز TuneUp Utilities 2014 14.0.1000.221

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
یاهل دانلود | نرم افزار,آهنگ, کتاب, موبایل, عکس, بازی, فیلم, سریال, اس ام اس, یوزرنیم برای نود32 و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام یک از موضوعات یاهل دانلود خوشتان می آید ؟
    نرم افزارهای مورد نیاز
    یاهل دانلود در شبکه های اجتماعی

    نمایه رسمی یاهل دانلود در فیسبوک



    جهت عضویت در کانال تلگرامی یاهل دانلود روی عکس کلیک کنید

    راه های ارتباط با مدیریت یاهل دانلود


    آیدی در یاهو

    YAhoo ID : H_t_a_t

    آیدی در لاین

    Line ID : HO3eiNYAhel

    آیدی در تلگرام

    Telegram ID :@
    HO3eiNYAhel

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 281
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,351
  • بازدید ماه : 828
  • بازدید سال : 38,861
  • بازدید کلی : 336,594
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش