loading...
یاهل دانلود | هر آنچه دنبالش هستید.
پیام مدیر سایت

با عرض سلام و خوش آمد خدمت شما بازدید کننده ی گرامی

یاهل دانلود

هر آنچه به دنبال آن هستید.

با تشکر مدیریت یاهل دانلود

حسین یاهل



یوزر نیم و پسورد برای آنتی ویروس Nod32

سلام سایت یاهل دانلود تصمیم گرفت برای راحتی شما عزیزان یوزرنیم و پسورد NOD32

 در سایت به صورت هر 24 ساعت یکبار قرار بده 

مدیریت سایت 

یاهل دانلود : حسین یاهل

تاریخ : 1394/09/05


Username:TRIAL-0130417107 

Password:acpdmax84s

Username:TRIAL-0130331109 
Password:n7cj9n34u3

Username:TRIAL-0130331143 
Password:h7s54e5k2f

Username:EAV-0151074521 
Password:snbtcdu24n

Username:EAV-0140853311 
Password:nc6ae96vh5

Username:TRIAL-0130115302 
Password:727xcu3ds4

Global Music امکان دانلود موسیقی های جهانی را به شما میدهد
آخرین ارسال های انجمن
حسین یاهل بازدید : 57 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

Desktop Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۰۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Desktop Wallpapers 10 مجموعه 105 والپیپر زیبا برای دسکتاپ Desktop Wallpapers


حسین یاهل بازدید : 82 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

Desktop Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۲۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Desktop Wallpapers P6 مجموعه 120 والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

 

حسین یاهل بازدید : 89 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

این تصاویر دارای تنوع موضوعی بوده که میتوانید از این عکس ها به عنوان یک کاربر حرفه ای در طراحی های خود استفاده کنید. در ضمن به علت متنوع بودن رزولوشن عکس ها شما قادر خواهید بود تا از این عکس ها به عنوان یک کاربر عادی برای بک گراند ویندوز خود استفاده نمایید.  والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند . این بار برای شما کاربران گرامی یاهل دانلود ، مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت ، ماشین ، حیوانات و والپیپر های HD آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت  jpg و در ابعاد ۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه هم لذت ببرید.

 

 
Beautiful aks  مجموعه والپیپر های جذاب HD
 
حسین یاهل بازدید : 65 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

 Bandicam نرم افزاری کاربردی برای ضبط فیلم از ویدیو،صفحات ویندوز و نرم افزارها و بازی ها می باشد که کاربران با استفاده از آن میتوانند به سادگی نسبت به ضبط فیلم از ناحیه ای خاص از روی صفحه ویندوز یا همانطور که گفته شده نسبت به ضبط ویدیو بازی های در حال اجرا اقدام نماید. این نرم افزار با توجه به سازگاری با انواع کارت های گرافیک نظیر nvidia , interl , amd , raedon بسیار سریع و با کیفیت بالا نسبت به ضبط ویدیوها اقدام می نماید. همچنین با پشتیبانی از کدک های MPEG-1, Xvid و MJPEG ویدیوهای با کیفیت تصویر بالا و با پشتیبانی از PCM و MPEG-1 Layer II ضبط صدا در کنار ویدیو را با کیفیت عالی فراهم می سازد. این نرم افزار میتواند ویدیوها را تا رزولوشن ۲۵۶۰*۱۶۰۰ ضبط نماید. همچنین این نرم افزار با کمترین استفاده از CPU/GPU/HDD در هنگام عملکرد سرعت ویندوز را بسیار کمتر از سایر نرم افزارهای مشابه کاهش خواهد داد. در کنار قابلیت ضبط ویدیو توانایی گرفتن اسکرین شات از محیط بازی ها و نرم افزارها و ویندوز با فرمت های BMP, PNG و JPEG نیز امکان پذیر است.

 

Bandicam 1.9.4.505 فیلم برداری از دسکتاپ با Bandicam 1.9.4.505

 

حسین یاهل بازدید : 76 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

 این تصاویر دارای تنوع موضوعی بوده که میتوانید از این عکس ها به عنوان یک کاربر حرفه ای در طراحی های خود استفاده کنید. در ضمن به علت متنوع بودن رزولوشن عکس ها شما قادر خواهید بود تا از این عکس ها به عنوان یک کاربر عادی برای بک گراند ویندوز خود استفاده نمایید.  والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند . این بار برای شما کاربران گرامی یاهل دانلود ، مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر زیبا با موضوع های مختلفی HD آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت  jpg و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه هم لذت ببرید.

 

100 Wonderful Abstract HD Wallpapers مجموعه والپیپر های شگفت انگیز HD

 

حسین یاهل بازدید : 75 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

 این تصاویر دارای تنوع موضوعی بوده که میتوانید از این عکس ها به عنوان یک کاربر حرفه ای در طراحی های خود استفاده کنید. در ضمن به علت متنوع بودن رزولوشن عکس ها شما قادر خواهید بود تا از این عکس ها به عنوان یک کاربر عادی برای بک گراند ویندوز خود استفاده نمایید.  والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند . این بار برای شما کاربران گرامی یاهل دانلود ، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا با موضوع های مختلفی HD آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت  jpg و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه هم لذت ببرید.

150 Excelent Landscapes HD Wallpapers2 150 والپیپر HD طبیعت Excelent Landscapes

 

حسین یاهل بازدید : 49 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام MacBlack Screen Saver را برای شما عزیزان در یاهل دانلود قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان در یاهل دانلود واقع شود.

 

MacBlack Screensaver اسکرین سیور بسیار زیبا و جذاب MacBlack Screensaver

 

حسین یاهل بازدید : 64 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام The Moon Space Screen Saver را برای شما عزیزان در یاهل دانلود قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان در یاهل دانلود واقع شود.

 

the moon space screensaver اسکرین سیور بسیار زیبا و جذاب The Moon Space Screensaver

 

حسین یاهل بازدید : 47 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Sun Space Screen saver را برای شما عزیزان در یاهل دانلود قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان در یاهل دانلود واقع شود.

 

Sun Space Screensaver اسکرین سیور بسیار زیبا و جذاب Sun Space Screensaver

 

حسین یاهل بازدید : 57 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Burning Clock Screen saver را برای شما عزیزان در یاهل دانلود قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان در یاهل دانلود واقع شود.

 

Burning Clock اسکرین سیور بسیار زیبا و جذاب Burning Clock 1.0

 

تعداد صفحات : 9

درباره ما
Profile Pic
یاهل دانلود | نرم افزار,آهنگ, کتاب, موبایل, عکس, بازی, فیلم, سریال, اس ام اس, یوزرنیم برای نود32 و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام یک از موضوعات یاهل دانلود خوشتان می آید ؟
    نرم افزارهای مورد نیاز
    یاهل دانلود در شبکه های اجتماعی

    نمایه رسمی یاهل دانلود در فیسبوک



    جهت عضویت در کانال تلگرامی یاهل دانلود روی عکس کلیک کنید

    راه های ارتباط با مدیریت یاهل دانلود


    آیدی در یاهو

    YAhoo ID : H_t_a_t

    آیدی در لاین

    Line ID : HO3eiNYAhel

    آیدی در تلگرام

    Telegram ID :@
    HO3eiNYAhel

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 300
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,452
  • بازدید ماه : 929
  • بازدید سال : 38,962
  • بازدید کلی : 336,695
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش