loading...
یاهل دانلود | هر آنچه دنبالش هستید.
پیام مدیر سایت

با عرض سلام و خوش آمد خدمت شما بازدید کننده ی گرامی

یاهل دانلود

هر آنچه به دنبال آن هستید.

با تشکر مدیریت یاهل دانلود

حسین یاهل



یوزر نیم و پسورد برای آنتی ویروس Nod32

سلام سایت یاهل دانلود تصمیم گرفت برای راحتی شما عزیزان یوزرنیم و پسورد NOD32

 در سایت به صورت هر 24 ساعت یکبار قرار بده 

مدیریت سایت 

یاهل دانلود : حسین یاهل

تاریخ : 1394/09/05


Username:TRIAL-0130417107 

Password:acpdmax84s

Username:TRIAL-0130331109 
Password:n7cj9n34u3

Username:TRIAL-0130331143 
Password:h7s54e5k2f

Username:EAV-0151074521 
Password:snbtcdu24n

Username:EAV-0140853311 
Password:nc6ae96vh5

Username:TRIAL-0130115302 
Password:727xcu3ds4

Global Music امکان دانلود موسیقی های جهانی را به شما میدهد
آخرین ارسال های انجمن
حسین یاهل بازدید : 59 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

داستان Ground Zeroes در سال ۱۹۷۵ میلادی، چند ماه پس از اتفاقات Peace Walker رخ می دهد. در این قسمت نیز شاهد بازگشت Big Boss (اسنیک) به عنوان قهرمان اصلی بازی خواهیم بود. اولین ماموریت وی این است که با همکاری ارتش بدون مرز وارد یک کمپ آمریکایی که منطقه‌ای ممنوعه از خاک کشور کوبا؛ شود. این کمپ Omega نام دارد. یکی از ماموریت‌های اسنیک در این کمپ یافتن جاسوس Cipherها، Paz Ortega می‌باشد که با وی در طی جریانات Peace Walker آشنا شده بودیم. یکی دیگر از ماموریت‌های وی نجات Chico Libre، پسربچه ای که در Peace Walker دستگیر شد و علی‌رغم تلاشش برای نجات یافتن، دست به جایی نبرد. زمانی که اسنیک در حال انجام این ماموریت است، پایگاه اصلی ارتش بدون مرز مورد حمله‌ی گروهی مخفی با اسم رمز XOF به رهبری فردی با نام Skull Face قرار می‌گیرد. اتفاقاتی که در طی این ماموریت رخ می‌دهد دلیل اصلی تغییر رفتار و شخصیت اسنیک در نسخه‌ی بعدی The Phantom Pain خواهد بود.

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes PS3-COMPLEX

 

Metal Gear Solid V Ground Zeroes xbox360 cover small دانلود بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes برای XBOX360

 

حسین یاهل بازدید : 67 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (1)

نینجا زخمی و خونین به زمین افتاده است. او فقط به فکر گرفتن انتقام خویش است و می داند که در حال مرگ است … عضویت در گروه به این سادگی ها نیست. نینجا ها بسیار مرگبار هستند و فقط مرگبارترین ها را میپذیرند. کسی که بخواهد در این خانواده عضو شود باید وحشی و قدرتمند باشد، چرا که آن ها هر کسی را نمی پذیرند. هر نینجایی برای به پایان رساندن دوره ی  آموزشی خویش و در حقیقت برای دادن آزمون نهایی باید با یک استاد حقیقی نینجا مبارزه کند، کاری که هر کسی از پس آن بر نمی آید. برای چند سال مداوم Yaiba یک استاد درجه آخر و فوق العاده نینجا بود. اما او توانایی پذیرش توهین هایی که به او می شد را نداشت. او توهین را نمی پذیرفت. آن هم از طرف ایالاتی  که تشکیل شده بودند از افراد پست و دون مایه. Yaiba تحمل این را نداشت که آن مردم بزدل Ryu Haybusa را بزرگتر از او بدانند. کسی که در نظر Yaiba یک احمق بود. Yaiba نمی توانست بپذیرد که قبیله خودش نیز این عقیده که Ryu برتر است را داشته باشد و به همین دلیل تمام افراد قبلیه خویش را قتل عام کرد. امکان نداشت که Yaiba و Ryu در یک جا به عنوان نینجای برتر فعالیت کنند. همه میدانستند به زودی نبردی بین این دو شکل خواهد گرفت و این اتفاق افتاد… جنگ میان این دو آغاز شد و پانزده نینجایی که تنها یاران Yaiba بودند کشته شدند. Yaiba تمام یار های خویش را از دست داده بود. دیگر فقط خودش مانده بود و آن Ryu Haybusa که هنوز هم در نظر Yaiba یک بزدل به نظر می رسید. اما Yaiba چیزی را فراموش کرده بود. Ryu Haybusa سلاحی سهمگین داشت. شمشیر اژدها در دستان او بود. نبردی شدید در گرفت. هر دو بسیار زخمی شدند اما زمانی که گرد و غبار های بلند شده فرو نشست در حقیقت Yaiba شکست خورده بود. چیزی بسیار بدتر از شکست. Ryu Haybusa در آن لحظه پیروز ایستاده بود. او یک چشم Yaiba را گرفته بود. یک بازویش را قطع کرده بود. در حقیقت Yaiba مرده بود…

Yaiba Ninja Gaiden Z XBOX360-iMARS

 

yaiba ninja gaiden z xbox360 cover دانلود بازی Yaiba Ninja Gaiden Z برای XBOX360

 

حسین یاهل بازدید : 78 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

درا ین بازی شما در نقش کارکتری با نام “new kid in town” که در سریال این عنوان حضور نداشت البته به همراه کاراکتر های معروف سریال مانند Butters , Cartman و Kenny ایفای نقش می کنید. داستان بازی بسیار ساده است : شما یعنی “new kid in town” وارد جنگ فانتزی Cartman با گروه حریف می شوید که تظاهر می کنند Drow Elf هستند. پس از مدتی می بینید  که از South Park چیزی جز ویرانه باقی نمانده و مردم مجبور شده اند در چادر ها زندگی کنند. در South Park جک های مختلف و البته تندی خواهید شنید و همان طور که در قبل ذکر شده این بازی بیشتر برای خنداندن مردم است و اصلا برای کودکان مناسب نیست و اگر انتظار بازی شبیه به Angry Birds از این عنوان دارید سخت در اشتباهید حتی صحنه هایی در بازی وجود داشت که Ubisoft آنها سانسور کرده است! سبک بازی RPG و به صورت دو بعدی است و چون این بازی از سریال آن گرفته شده سعی شده است تا گیم پلی آن نیز شبیه به سریال باشد. در بازی چهار کلاس وجود دارد: Fighter, Thief, Mage و Jew که هر کدام قابلیت های مخصوص خود را دارند. در بازی قبلیت Loot هم وجود دارد که  به خوبی کار نشده است و بازی از QTE نیز بهره می برد. مهمترین ضعف این بازی  گیم پلی بازی و نبرد های از پیش تایین شده ی آن است مثلا وقتی شما می خواهید حمله یا دفاع کنید باید ان را در زمان خاصی انجام دهید و اگر موفق نشدید نمی تونید به حریف صدمه ای بزنید و یا صدمه خواهید دید. تقریبا گرفتا نمره ی PERFECT در هر مبارزه غیر ممکن است چون سپر ها و بلاک های شما نمی توانند شما در حملات دشمنان نجات دهند و در صورت حمله ی دشمن آسیب خواهید دید. علاوه بر این The Stick Of Truth گیمپلی و ماموریت های فرعی بسیار آسانی دارد و شما می توانید به راحتی این بازی را به اتمام برسانید و با چالش خاصی روبه رو نخواهید شد. گیم پلی این بازی ۱۲ ساعت طول می کشد و قسمت مولتی پلیر ندارد.

Southpark Stick of Truth XBOX360-iMARS_NTSC_REPACK

Southpark Stick of Truth XBOX360-COMPLEX_PAL

 

Southpark Stick of Truth xbox360 cover small دانلود بازی Southpark Stick of Truth برای XBOX360

 

حسین یاهل بازدید : 67 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

مانند بازی های قبلی این سری، شخصیت خود را به سلیقه و خصویاتی که مایل هستید می سازید و وارد بازی می شوید.حال داستان این شخصیت ساخته شده این است که توسط نیرویی شیطانی (که پس از پیروزی تاریکی بر نور بودجود آمده است) نفرین شده و حال درصدد پیدا کردن راهی برای از بین بردن این نفرین و راه برگشت به ماهیت خود و انسان شدن است.از بخش داستان بازی، اطلاعات زیادی منتشر نشده، اما با تجربه ای که از قسمت اول بدست آمده میتوان گفت که داستانی پرپیچ و خم به همراه لحظه های دراماتیک و احساسی برای گیمرها تدارک دیده شده است.شیوه ی روایت در سری بازی های ارواح این گونه است که بازیباز بدون هیچ اطلاعاتی از شخصیت و دنیای اطراف آن، شروع به پیشروی و کنترل کرکتر می کند اما پس از مدتی با شخصیت و دنیای بازی و ماجراهای آن خو می گیرد و هدفش را پیدا می کند.این نوع داستان سرایی شاید در نگاه اول جالب و کسل کننده باشد اما برای گیمرهای صبور که بازی را ادامه می دهند، می تواند خاطره آفرین باشد. کارگردان بازی، اعلام کرده که داستان بازی ارتباطی غیرمستقیم (!) با اجداد خود دارد و مخاطب ها قطعا نشانه هایی از Dark Souls و Demon Souls را در روند بازی خواهند دید، هرچند که این نشانه ها بسیار کوچک و ناچیز است، برای مثال داستان بازی در یک منطقه ی دیگر از این دنیای تاریک روایت می شود اما درهمان برحه ی زمانی است که ممکن که گاهی این خطوط متقاطع شوند(!).ایشان در ادامه اظهار داشتند که یکی از عوامل و فاکتور های داستان و ماجرای بازی، مفهوم و وجودیت زمان است و در بازی به این بعد نیز اشاره هایی خواهد شد.

Dark Souls II XBOX360-iMARS

 

Dark Souls II xbox360 cover small دانلود بازی Dark Souls II برای XBOX360

 

حسین یاهل بازدید : 68 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

در حالیکه Square Enix هنوز مدرکی مبنی بر اینکه بازی Final Fantasy Versus XIII در دست ساخت است، ارائه نکرده، آن ها نسخه دیگری از Final Fantasy XIII را معرفی کردند. بازی ای که در مراسم بیست و پنجمین سالگرد این سری از بازی ها معرفی شد و Lightning Returns: Final Fantasy XIII نام دارد. این کمپانی اعلام کرده که LR آخرین نسخه از این سه گانه و ترکیبی از المان های جدید و قدیمی خواهد بود. در این مراسم، آقای یوجی آبه (Yuji Abe) یکی از اعضای کلیدی این سری از بازی ها حضور داشت و اطلاعات مختلفی را درباره این عنوان بیان کرد. او به این موضوع اشاره کرد که حالت شخصی سازی بیشتری را در این بازی مشاهده می کنیم و همین طور توانایی انجام حرکات بیشتری را با Lightning خواهیم داشت. او در این نسخه سرانجام به این موضوع پی می برد که به چه صورت می تواند ماجرایی که شروع کرده را به پایان برساند. او در این نسخه ۱۳ روز زمان دارد تا بتواند دنیا را نجات دهد. اگر او موفق به انجام این کار نشود، همه چیز به پایان می رسد. یکی از المان های جدیدی که سازندگان بازی آن را بسیار پررنگ جلوه داده اند، سیستم مبارزات و شکست دادن دشمنان و هیولاهای مختلف است. Lightning در این نسخه می تواند جادوهای مختلفی را اجرا کند و المان های گیم پلی و چیزی که تا کنون در این سری از بازی ها مشاهده کرده ایم را تغییر می دهد.

Lightning Returns Final Fantasy XIII XBOX360-COMPLEX

Note! Region: PAL

 

Lightning Returns Final Fantasy XIII xbox360 cover small دانلود بازی Lightning Returns Final Fantasy XIII برای XBOX360

 

حسین یاهل بازدید : 49 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

گیمرها در نقش فردی به نام Ement بازی را در دست می گیرند که نقش یک منجی در دنیا ظاهر میشود. با Ement به ماجراجویی می پردازید و ساختمان ها و نماها را با سبک و سیاق خود در دنیای LEGO می سازید. بازیکنان در مسیر مراحلی قرار می گیرند که نتیجه ی انجام آنها نجات دنیای LEGO خواهد بود  . عنوان The LEGO Movie Videogame دارای ۹۰ کاراکتر و ۱۵ مرحله است و بازیکنان باید تمام برگه های راهنمای بازی را به دست آورند تا به یک حرفه ای و شغلی در داخل بازی بدل شوند. این بازی که چندی پیش معرفی شد،شما را به دنیای لگو باز می گرداند و در آن می توانید شخصیت های بزرگ این سری را مشاهده نمایید و به نظر می رسد که این بازی یک The Avengers برای دنیای LEGO می باشد که تمامی قهرمانان و شخصیت های ساخته شده را به دور هم جمع می کند!

The Lego Movie Videogame XBOX360-iMARS

 

Lego Movie Videogame xbox360 cover دانلود بازی The LEGO Movie Videogame برای XBOX360

 

درباره ما
Profile Pic
یاهل دانلود | نرم افزار,آهنگ, کتاب, موبایل, عکس, بازی, فیلم, سریال, اس ام اس, یوزرنیم برای نود32 و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام یک از موضوعات یاهل دانلود خوشتان می آید ؟
    نرم افزارهای مورد نیاز
    یاهل دانلود در شبکه های اجتماعی

    نمایه رسمی یاهل دانلود در فیسبوک



    جهت عضویت در کانال تلگرامی یاهل دانلود روی عکس کلیک کنید

    راه های ارتباط با مدیریت یاهل دانلود


    آیدی در یاهو

    YAhoo ID : H_t_a_t

    آیدی در لاین

    Line ID : HO3eiNYAhel

    آیدی در تلگرام

    Telegram ID :@
    HO3eiNYAhel

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 206
  • باردید دیروز : 281
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,328
  • بازدید ماه : 805
  • بازدید سال : 38,838
  • بازدید کلی : 336,571
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش