loading...
یاهل دانلود | هر آنچه دنبالش هستید.
پیام مدیر سایت

با عرض سلام و خوش آمد خدمت شما بازدید کننده ی گرامی

یاهل دانلود

هر آنچه به دنبال آن هستید.

با تشکر مدیریت یاهل دانلود

حسین یاهل



یوزر نیم و پسورد برای آنتی ویروس Nod32

سلام سایت یاهل دانلود تصمیم گرفت برای راحتی شما عزیزان یوزرنیم و پسورد NOD32

 در سایت به صورت هر 24 ساعت یکبار قرار بده 

مدیریت سایت 

یاهل دانلود : حسین یاهل

تاریخ : 1394/09/05


Username:TRIAL-0130417107 

Password:acpdmax84s

Username:TRIAL-0130331109 
Password:n7cj9n34u3

Username:TRIAL-0130331143 
Password:h7s54e5k2f

Username:EAV-0151074521 
Password:snbtcdu24n

Username:EAV-0140853311 
Password:nc6ae96vh5

Username:TRIAL-0130115302 
Password:727xcu3ds4

Global Music امکان دانلود موسیقی های جهانی را به شما میدهد
آخرین ارسال های انجمن
حسین یاهل بازدید : 64 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

Blumentals Easy CSS Menu نرم افزاری بسیار عالی برای ساخت منوهای آبشاری زیبا با استفاده از CSS و بدون نیاز به جاوا اسکریپت می باشد. با این نرم افزار کاربران تازه کار و حرفه ای بدون نیاز به حتی نوشتن یک خط کد میتوانند منوهای معتبر و Valid بسازند که به سادگی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و همچنین با html5 نیز سازگاری خواهد داشت. منوهای ساخته شده با تمامی مرورگرها سازگاری داشته و به سرعت بارگزاری و لود خواهند شد. کاربر توانایی انتخاب رنگ و اندازه منو او اندازه و قرار دادن آیکون درون منوها را خواهد داشت. منو ساخته شده از نظر کدنویسی ولید بوده و از نظر گوگل نیز استاندارد خواهد بود. بنابراین کاربران به سادگی توسط این نرم افزار میتوانند نسبت به ساخت منوهای آبیشاری برای وبسایت یا وبلاگ خود اقدام کنند و کافی است بعد از ساخت منو آن را در فایل استایل قرار داده و در محل های مورد نظر استفاده نمایند.

Blumentals Easy CSS Menu ساخت منوهای سی اس اس Blumentals Easy CSS Menu 3.3

حسین یاهل بازدید : 322 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

++Notepad نرم افزاری رایگان برای ویراش فایل های متنی و انواع فایل های کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل های زبان های برنامه نویسی نظیر , C++, Java, C#, XML, HTML, PHP, Javascript, RC resource file, makefile, ASCII art file (extension .nfo, doxygen, ini file, batch file, ASP, VB/VBS source files, SQL, Objective-C, CSS, Pascal, Perl, Python and Lua را مشاهده و ویرایش نماید و نرم افزار با پشتیبانی از زبان و syntax این زبان های نامبرده شده به راحتی میتواند به جدا ساختن جملات و نمایش بخش های مختلف دستورات با رنگ های مختلف اقدام کند. قابلیت باز نمودن چندین فایل به صورت همزمان درون یک پنجره یا tab-browsering نیز از امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود.. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار امکان پرینت گرفتن از صفحات کد زبان های برنامه نویسی به همان صورت مشخص بودن بخش های مختلف کد با رنگ های مختلف می باشد که کمتر نرم افزار دارای این قابلیت می باشد.

 

notepad++ ویرایشگر حرفه ای متن و سورس کدها Notepad++ 6.5.1

 

حسین یاهل بازدید : 66 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

Amazing Slider Enterprise نرم افزاری بسیار عالی و هوشمند برای ساخت و طراحی اسلایدشوهای عکس و ویدیو با استفاده فن آوری جی کوئری (jQuery) برای صفحات وب و وبسایت ها می باشد. این نرم افزار عالی ضمن داشتن قابلیت های بالا در زمینه ساخت اسلایدشوهای جی کوئری که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت میتواند به صورت ویژه برای سیستم های مدیریت محتوای وردپرس،جوملا و دروپال اسلایدشو بسازد. قابلیت وارد ساختن اسلایدشو ساخته شده به نرم افزارهای فرانت پیج و دریم ویور نیز وجود دارد. اسلایدشو ساخته شده توسط این نرم افزار به راحتی روی تمامی دستگاه ها و مرورگرهایی نظیر iPhone, iPad, Android, Windows Phone, Tablet, Firefox, Chrome, Safari, Internet Explorer اجرا خواهد شد. وجود افکت های بصری و انتقالی زیبا نظیر Fade, Cross Fade, Slide, Slice, Blinds, 3D, 3D Horizontal, Blocks and Shuffle باعث می شود اسلایدشو طراحی شده بسیار زیبا و حرفه ای بنظر برسد و در کنار داشتن پوسته و تم های زیبا اسلایدشو از نظر زیبایی بی نظیر خواهد بود. همانطور که گفته شد میتوانید درون اسلایدشو از عکس ها و ویدیوها استفاده کنید ولی قابلیت استفاده همزمان از اینها نیز وجود دارد. نرم افزار در استفاده بسیار ساده است و نیازی به کدنویسی نخواهد بود با این حساب ساخت اسلایدشوهای جی کوئری زیاد سخت نخواهد بود. 

 

Amazing Slider Enterprise ساخت اسلایدشو جی کوئری Amazing Slider Enterprise 1.8

 

حسین یاهل بازدید : 79 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

Amazing Audio Player Enterprise نرم افزاری عالی برای مدیران وبسایت ها و وبلاگ ها و به طور کل وبمستران می باشد که به وسیله آن میتوانند نسبت به ساخت و طراحی پلیرهای صوتی با فناوری html5 و css3 برای وبسایت ها وبلاگ های خود اقدام کنند. به وسیله این نرم افزار نیازی به حتی ۱ خط کدنویسی نیست و تمامی اعمال به صورت بصری و به قول معروف wizard مانند انجام خواهد شد. پلیر طراحی شده توسط این نرم افزار توانایی پخش و لود شدن در تمامی مرورگرها و دستگاه ها نظیر  iPhone, iPad, Android, Firefox, Chrome, Safari, Opera و Internet Explorer را دارا خواهد بود و نیازی به نصب بودن پلاگین خاصی نخواهد داشت چرا که از html5 استفاده کرده است. کاربر میتواند چندین صوت را درون پلیر قرار دهد تا مشاهده کننده یکی را انتخاب کند و این یعنی پشتیبانی از حالت playlist که در پلیر های تحت وب معمولی وجود ندارد. قابلیت تنظیم پخش شدن صوت به صورت اتوماتیک یا پخش random صوت ها نیز در این پلیرها تعبیه شده است. قابلیت استفاده از پلیر ساخته شده به عنوان پلاگین در وردپرس و به عنوان ماژول در جوملا و دروپال نیز گنجانده شده است. تنظیمات گرافیکی برای حالت بصری و ظاهر پلیر نیز بسیار ساده است و درون نرم افزار قابلیت تعریف چنین امکاناتی وجود دارد.

 

amazing audio plyaer طراحی و ساخت پلیر HTML5 تحت وب Amazing Audio Player Enterprise 1.5

 

حسین یاهل بازدید : 58 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

phpDesigner نرم افزاری عالی برای برنامه نویسان تحت وب می باشد که وسیله آن میتوانند نسبت به برنامه نویسی و طراحی وبسایت های مبتنی برای php با قابلیت وارد کردن کدهای HTML5 و CSS3 و JavaScript می باشد. این نرم افزار هوشمند تمامی قابلیت های ویرایش،آنالیز و دی باگ انواع زبان های برنامه نویسی مانند HTML5 XHTML CSS3 JavaScript VBScript Java C# Perl Python Ruby Smarty را دارا می باشد و میتواند ضمن دی باگ و اجرای این کدها هنگام کدنویسی برایتان کدهای قابل نوشتن را نشان دهند و نسبت به نوشتن خطوط به طور اتوماتیک و حدس زدن ادامه کد اقدام نماید. قابلیت رنگبندی سینتکس ها و جدا نمودن آنها با رنگ بندی و فاصله بندی به برنامه نویس کمک میکند تا به سادگی نسبت به مشاهده کدهای نوشته شده اش اقدام نماید. پشتیبانی کامل از موارد پی اچ پی شامل کلاس ها، کلاس ها توسعه یافته، روابط، خواص، توابع، ثابت و متغیر باعث می شود برنامه نویس نیازی به دیگر نرم افزارهای برنامه نویسی نداشته باشد. قابلیت همراه شدن با انواع فریم ورک های ویژه php نظیر Zend, CodeIgniter, Yii و Symfony و سازگاری با فریم ورک های جی کوئری نظیر  jQuery, ExtJS, Yui, Dojo. MooTools و Prototype تمامی نیازهای یک برنامه نویس پی اچ پی را کامل و برطرف می نماید. همچنین این نرم افزار میتواند به ftp و sftp متصل شود و به صورت انلاین نسبت به ویرایش کدهای شما اقدام کند. 

 

phpdesigner8 برنامه نویسی به زبان پی اچ پی phpDesigner 8.1.2.9

 

حسین یاهل بازدید : 65 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

Uniblue PowerSuite نرم افزار بهینه سازی قدرتمند می باشد که دارای ابزاریی جهت افزایش سرعت ویندوز،پاکسازی رجیستری و هارد دیسک و به روزرسانی درایورهای سخت افزاری می باشد. این نرم افزار میتواند با اسکن ویندوز نسبت به یافتن مشکلات موجود اقدام کند و آنها را رفع نماید. باتوجه به دارا بودن بخش بهینه سازی رجیستری جهت یکپارچه سازی و پاکسازی رجیستری میتواند مشکلات مربوط به رجیستری را مرتفع نماید تا در نتیجه سرعت ویندوز افزایش یابد. با بهینه سازی پردازنده سی پی یو و حافظم ram میتواند سرعت سیستم را افزایش دهد که این بخش کاملاً اتوماتیک عمل خواهد کرد. همچنین با یافتن مشکلاتی باعث کاهش سرعت ویندوز شدند میتواند مشکلات کاهش سرعت ویندوز را حل نماید. با مدیریت بخش استارت آپ ویندوز و غیرفعال کردن فرایندهای غیرضروری و نرم افزاری بیهوده سرعت بالا آمدن ویندوز را افزایش خواهد داد. با یافتن و پاکسازی فایل های تکراری و مشابه به هم به کاهش فضای اشغال شده هارد دیسک کمک میکند و با داشتن بخش یافتن فایل های هرزه و بیهوده junk به پاکسازی هارد دیسک اقدام می کند و با توانایی یکپارچه سازی هارد دیسک به دسترسی سریعتر و افزایش سرعت هارد دیسک مبادرت می ورزد. همچنین این نرم افزار میتواند با یافتن آپدیت های جدید برای درایورهای سخت افزاری به روزرسانی آنها اقدام کند تا ضمن افزایش بهره وری بهتر قطعات به افزایش سرعت سیستم نیز کمک نماید.

 

powersuite pro بهینه سازی قدرتمند و سریع Uniblue PowerSuite 2014 4.1.8.0

 

حسین یاهل بازدید : 58 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

Auslogics Registry Defrag نرم افزاری رایگان برای یکپارچه سازی ویژه فضای رجیستری ویندوز و از بین بردن فضاهای خالی و نامناسب ایجاد شده درون آن می باشد. رجیستری ویندوز نیز همانند هارد دیسک محل ورود اطلاعات مختلفی می باشد که اینبار برخلاف هارد دیسک محل رد و بدل شدن اطلاعات سیستمی مورد نیاز نرم افزارها می باشد و کاربر در آن دخالتی ندارد. رجیستری ویندوز با توجه با کاربرد آن بسیار مهم است. یکپارچه سازی فضای رجیستری باعث کاهش حجم داده های آن،از بین رفتن فضاهای بی مورد ایجاد شده و منظم شدن اطلاعات آن می شود که در نتیجه باعث دسترسی سریعتر ویندوز و نرم افزار به اطلاعات رجیستری و در نهایت باعث افزایش سرعت عمل ویندوز می شود. لازم به ذکر است یکپارچه سازی رجیستری در کاهش استفاده رجیستری از فضای رم نیز موثر است و این مسائل باعث افزایش پایداری ویندوز خواهد شد. محیط کاربری نرم افزار بسیار ساده طراحی شده است و هر نوع کاربر توانایی انجام امور ان را خواهد داشت. 

 

auslogics registry defrag یکپارچه سازی رجیستری ویندوز Auslogics Registry Defrag 7.4.0.0

 

حسین یاهل بازدید : 71 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

Advanced Installer  نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف محصولی از شرکت Caphyon می باشد. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای معروف ساخت فایل Setup است که شما می توانید به راحتی و با کمک آن فایل exe درست کنید. از دیگر ویژگی ها قابلیت تهیه فایل نصب در دو فرمت EXE و MSI می باشد. پشتیبانی از چندین زبان مختلف، قابلیت قرار دادن مدیریت لیسانس و در خواست سریال برای نصب برنامه، توانایی قرار دادن متن برای نمایش در هنگام نصب به منظور قرار دادن توضیحات به کاربر و …  نیز از دیگر ویژگی های این برنامه است.

 

Advanced.Installer.10.8 تهیه و ساخت فایلهای setup با Advanced Installer Architect 10.8

 

حسین یاهل بازدید : 59 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

VB.Net to C Sharp Converter نرم افزاری ساده و کوچک برای برنامه نویسان است که با استفاده از آن میتوانند به سادگی برنامه های نوشته شده در زبان VB.Net را به زبان پر کاربرد و محبوب این روزهای دنیای برنامه نویسی یعنی سی شارپ  (#C) تبدیل نمایند. بدین وسیله به سادگی میتواند کدهایی که با سینتکس زبان وی بی دات نت نوشته شده اند را به سی شارپ تبدیل کنید. این نرم افزار با پشتیبانی از قابلیت های موجود در نرم افزار ویژوال استدیو که در برنامه نوشته شده به زبان VB.Net استفاده شده اند ، نظیر LINQ, XML, WPF, Lambda expressions, میتواند کمک شایانی در تبدیل بدون مشکل به زبان سی شارپ داشته باشد. با پشتیبانی از انواع فرم ها ، کلاس ها و فریم ورک ها و همچنین پشتیبانی از برنامه های تحت بازهم میتواند در زمینه تبدیل بسیار قدرتمند عمل نماید. نرم افزار از نظر محیط کاربری بسیار ساده است و برای تبدیل نیاز به انجام فرایندهای پیچیده وجود ندارد و به همین دلیل به سادگی و سرعت قابل استفاده می باشد. این نسخه توسط بسیاری از برنامه ها تست شده است تا کمترین خطاها را در تبدیل داشته باشد به همین نتیجه نهایی میتواند بسیار به آنچه میخواهید نزدیک باشد و کمترین ویرایش پس از تبدیل را برایتان به ارمغان آورد.

 

vbnet to c sharp converetion تبدیل کدهای زبان vb.net به سی شارپ VB.Net to C Sharp Converter 3.07

 

حسین یاهل بازدید : 69 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

Arclab Web Form Builder نرم افزاری کاربردی و آسان برای ساخت فرم های آنلاین با فناوری Php و Html می باشد. همانطور که میدانید ساخت فرم های php و html توسط کاربرانی که به این زبان ها تسلط ندارند امکان پذیر نیست. ولی توسط این نرم افزار کاربر میتواند بدون نوشتن کد و تسلط داشتن به زبان های برنامه نویسی تحت وب ، فرم های تماس با ما یا هر نوع فرمی را بسازد و این قابلیت را فعال کند که فرم پر شده به ایمیل خاصی ارسال شود. کاربر میتواند فرم های یک صفحه ای یا چند صفحه با انواع فیلدها طراحی کند. فیلد متن،فیلد شماره،فیلد مخصوص ایمیل،فیلد پسورد مانند،فیلد انتخاب گزینه،فیلد درختی،فیلد بازشو و… که تماماً قابل گنجاندن درون فرم ها می باشد. قابلیت آپلود فایل نیز برای فرم امکان پذیر است و کاربر میتواند در هنگام ساخت فرم آن را نیز درون فرم بگنجاند. قابلیت استفاده از کد کپچا یا سوال امنیتی برای فرم نیز ممکن است تا ربات های اسپمر نتوانند از فرم هرزنامه بفرستند. قابلیت تنظیم پیغام خودکار برای نمایش به فرد تکمیل کننده فرم میتواند در آگاهی افراد متقاضی یاری دهنده باشد. برای مثال میتواند تعیین کرد اگر فیلدی خالی ماند که پر شدن آن ضروری بود چه پیغامی نمایش داده شود. تعیین پیغام های کامل شدن مراحل نیز امکان پذیر می باشد. محیط کاربری نرم افزار بسیار ساده و قابل درک است و تمامی کاربران میتوانند از آن استفاده نمایند.

 

Arclab Web Form Builder ساختن فرم های اینترنتی با Arclab Web Form Builder 3.20

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
یاهل دانلود | نرم افزار,آهنگ, کتاب, موبایل, عکس, بازی, فیلم, سریال, اس ام اس, یوزرنیم برای نود32 و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام یک از موضوعات یاهل دانلود خوشتان می آید ؟
    نرم افزارهای مورد نیاز
    یاهل دانلود در شبکه های اجتماعی

    نمایه رسمی یاهل دانلود در فیسبوک



    جهت عضویت در کانال تلگرامی یاهل دانلود روی عکس کلیک کنید

    راه های ارتباط با مدیریت یاهل دانلود


    آیدی در یاهو

    YAhoo ID : H_t_a_t

    آیدی در لاین

    Line ID : HO3eiNYAhel

    آیدی در تلگرام

    Telegram ID :@
    HO3eiNYAhel

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 300
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,546
  • بازدید ماه : 1,023
  • بازدید سال : 39,056
  • بازدید کلی : 336,789
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش