loading...
یاهل دانلود | هر آنچه دنبالش هستید.
پیام مدیر سایت

با عرض سلام و خوش آمد خدمت شما بازدید کننده ی گرامی

یاهل دانلود

هر آنچه به دنبال آن هستید.

با تشکر مدیریت یاهل دانلود

حسین یاهل



یوزر نیم و پسورد برای آنتی ویروس Nod32

سلام سایت یاهل دانلود تصمیم گرفت برای راحتی شما عزیزان یوزرنیم و پسورد NOD32

 در سایت به صورت هر 24 ساعت یکبار قرار بده 

مدیریت سایت 

یاهل دانلود : حسین یاهل

تاریخ : 1394/09/05


Username:TRIAL-0130417107 

Password:acpdmax84s

Username:TRIAL-0130331109 
Password:n7cj9n34u3

Username:TRIAL-0130331143 
Password:h7s54e5k2f

Username:EAV-0151074521 
Password:snbtcdu24n

Username:EAV-0140853311 
Password:nc6ae96vh5

Username:TRIAL-0130115302 
Password:727xcu3ds4

Global Music امکان دانلود موسیقی های جهانی را به شما میدهد
آخرین ارسال های انجمن
حسین یاهل بازدید : 59 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

Mozilla FireFox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

 

Mozilla Firefox نگارش جدید و نهایی مرورگر فایرفاکس Mozilla Firefox 11.0   لینوکس + Mac

 

حسین یاهل بازدید : 73 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

PidginIM یک نرم افزار اینترنت برای چت کردن است که به شما اجازه میدهد به طور همزمان با چندین آی دی از چندین سرویس دهنده چت وارد شوید و به گپ و گفتگو بپردازید. این نرم افزار چت همزمان با چند آی دی در چند سرویس دهنده چت مجزا همچنین قابلیت اتصال به اتاق های گفتگوی یاهو را نیز دارد. PidginIM همچنین قابلیت های بسیار زیاد تمامی مسنجر ها را همزمان با هم دارد. برای مثال شما می توانید برای دوستان خود در هر سرویسی فایل ارسال کنید , پیغام آفلاین بگذارید, عکس آواتار خودتان را تغییر دهید یا برای دوستتان شکلک ارسال کنید و یا پیغام همگانی ارسال کنید.

 

PidginIM پیام رسان چندمنظوره PidginIM 2.10.3   لینوکس

 

حسین یاهل بازدید : 47 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

آنتی ویروس Avast! نام یکی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس شناخته شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سیستم خود را دربرابر انواع ویروسها، تروجانها ، کرمهای رایانه ای وسایر تهدیدهای اینترنتی محافظت کامل نمایید. از قابلیتهای این نسخه نرم افزار می توان به Anti-spyware داخلی گنجانده شده در نرم افزار، محافظ وب، Anti-rootkit داخلی، قابلیت بروزرسانی خودکار، محافظ مخصوص نرم افزار در برابر غیر فعال شدن توسط نرم افزارهای مخرب، هسته آنتی ویروس داخلی، سازگاری کامل با سیستم ، بومی سازی، ومحافظ شبکه را می توان نام برد. این نسخه مخصوص توزیع های مختلف سیستم عامل لینوکس می باشد.

 

avast Antivirus linux آنتی ویروس قدرتمند و رایگان avast! 4 Home Edition   لینوکس

 

حسین یاهل بازدید : 57 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

Brasero یک نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم برای توزیع های مختلف سیستم عامل لینوکس می باشد که برای ذخیره کردن ، رایت کردن و مستر کردن CD , DVD , Blu-ray و HD-DVD دیسک های مالتی مدیا شما می باشد. این نرم افزار از تمامی سخت افزار های پخش و ایجاد مالتی مدیا نیز پشتیبانی می کند که شامل CD-R/RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, BD-R/RE, HD-DVD-R/RW و DVD-RAM می باشند.

 

Brasero رایت آسان انواع داده ها توسط Brasero 3.0.0   لینوکس

 

حسین یاهل بازدید : 52 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

Mozilla Thunderbird یک نرم افزار نسل جدید در زمینه مدیریت ایمیل ها می باشد. این نرم افزار کار با ایمیل را امن تر، با سرعت تر و آسانتر از قبل کرده و می تواند اکثر نیازهای شما در مدیریت ایمیل ها را فراهم سازد. قابلیت جدید این نرم افزار به نام "زبانه ها و جستجو" به شما امکان میدهد تا خیلی سریع در بین ایمیل های خود جستجو کرده و ایمیل مورد نظر را بیابید. اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده میکنید قابلیت زبانه این نرم افزار برای شما، فوق العاده کاربردی می باشد. به وسیله این قابلیت شما می توانید هر ایمیل را در زبانه ای جدید باز کرده و به راحتی بین آنها جا به جا شوید و یا حتی ایمیل های مهم را جدا کنید که این کار را می توانید با دابل کلیک کردن بر روی ایمیل انجام دهید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به آرشیو کردن ایمیل ها، ویرایش پوسته نرم افزار، ابزار مدیریت افزونه، راه اندازی آسان، دارای محل ذخیره آدرس کاربرها، حفظ امنیت میل و حذف ایمیل های اسپم، آپدیت اتوماتیک و … اشاره کرد.

 

Mozilla Thunderbird مدیریت حرفه ای ایمیل ها با Mozilla Thunderbird 12.0.1 Final   لینوکس

 

حسین یاهل بازدید : 77 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (1)

YUMI نرم افزاری فوق العاده و در عین حال رایگان برای ساخت حافظه های فلش usb قابل boot می باشد. بنابراین توسط این نرم افزار میتوانید به راحتی انواع سیستم عامل ها،آنتی ویروس های سیستمی و ابزارهای تعمیراتی قابل بوت را از روی حافظه های فلش USB اجرا کنید و بدین ترتیب در مواقع لزوم شما دارای حافظه usb هستید که قادر است سیستم عاملی را اجرا کند. این نرم افزار قادر است انواع سیستم عامل لینوکس و آنتی ویروس های سیستمی نظیر  Acronis Antimalware CD, AVG Rescue CD و… و ابزارهای تعمیراتی نظیر System Rescue CD را کاملاً از روی حافظه usb اجرا کند. همچنین نرم افزار میتواند با دریافت فایل های نصب سیستم عامل های ویندوز ۷ و ۸ و xp و vista نصب آنها را از طریق حافظه usb امکان پذیر نماید. از دیگر قابلیت های نرم افزار ، امکان قراردادن چندین نرم افزار و سیستم عامل قابل بوت در یک حافظه usb است که بدین ترتیب شما میتوانید از یک حافظه usb چندین استفاده را داشته باشید.

 

yumi ساخت حافظه usb راه انداز و بوت YUMI 0.1.1.0

 


درباره ما
Profile Pic
یاهل دانلود | نرم افزار,آهنگ, کتاب, موبایل, عکس, بازی, فیلم, سریال, اس ام اس, یوزرنیم برای نود32 و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام یک از موضوعات یاهل دانلود خوشتان می آید ؟
    نرم افزارهای مورد نیاز
    یاهل دانلود در شبکه های اجتماعی

    نمایه رسمی یاهل دانلود در فیسبوک



    جهت عضویت در کانال تلگرامی یاهل دانلود روی عکس کلیک کنید

    راه های ارتباط با مدیریت یاهل دانلود


    آیدی در یاهو

    YAhoo ID : H_t_a_t

    آیدی در لاین

    Line ID : HO3eiNYAhel

    آیدی در تلگرام

    Telegram ID :@
    HO3eiNYAhel

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 189
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 296
  • باردید دیروز : 281
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,418
  • بازدید ماه : 895
  • بازدید سال : 38,928
  • بازدید کلی : 336,661
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش