loading...
یاهل دانلود | هر آنچه دنبالش هستید.
پیام مدیر سایت

با عرض سلام و خوش آمد خدمت شما بازدید کننده ی گرامی

یاهل دانلود

هر آنچه به دنبال آن هستید.

با تشکر مدیریت یاهل دانلود

حسین یاهل



یوزر نیم و پسورد برای آنتی ویروس Nod32

سلام سایت یاهل دانلود تصمیم گرفت برای راحتی شما عزیزان یوزرنیم و پسورد NOD32

 در سایت به صورت هر 24 ساعت یکبار قرار بده 

مدیریت سایت 

یاهل دانلود : حسین یاهل

تاریخ : 1394/09/05


Username:TRIAL-0130417107 

Password:acpdmax84s

Username:TRIAL-0130331109 
Password:n7cj9n34u3

Username:TRIAL-0130331143 
Password:h7s54e5k2f

Username:EAV-0151074521 
Password:snbtcdu24n

Username:EAV-0140853311 
Password:nc6ae96vh5

Username:TRIAL-0130115302 
Password:727xcu3ds4

Global Music امکان دانلود موسیقی های جهانی را به شما میدهد
آخرین ارسال های انجمن
حسین یاهل بازدید : 66 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار Raidcall با تمام نرم افزار های چت فرق دارد . این نرم افزار امکان چت تصویری و صوتی برای شما فراهم می نماید . نرم افزار رادیکال امکان چت با گیمرها را دارد و حدود ۲۰۰ بازی را پشتیبانی می کند . این نرم افزار امکاناتی دارد جهت ظبط صدای چت ، ظبط چت های تصویری حدود ۸۰ درصد از مصاحبه های اینترنتی توسط Raidcall انجام میگردد . Raidcall یک مسنجر قدرتمند تحت وب می باشد ، رادیکال حدود ۵۰۰ هزار عضو دارد و یکی از معتبرترین نرم افزار های گفتگو آنلاین سطح B شناخته شده است .

 

Raidcall 7.3.4 گفتگو صوتی با نرم افزار Raidcall 7.3.4

 

حسین یاهل بازدید : 172 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

Freemake Video Downloader نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای دانلود و ذخیره کردن ویدیوهای آنلاین وبسایت های به اشتراک گذاری ویدیو می باشد. این نرم افزار عالی با پشتیبانی بیش از ۱۰ هزار وبسایت به اشتراک گذاری تصویر نظیر یوتوب،فیس بوک،vimeo و… میتواند بسیار ساده از آنها ویدیو دانلود کند و در حین دانلود آنها را با فرمت دلخواه کاربر نظیر AVI, MKV, 3GP, MP3, iPod, PSP و… ذخیره کند. همچنین این نرم افزار رایگان میتواند ویدیوها را به صورت صوتی و فایل صدا ذخیره کند و این قابلیت به کسانی که فقط قصد دارند صدای ویدیو را ذخیره کنند کمک میکند. قابلیت دانلود با کیفیت بالا و همچنین دانلود ویدیوهایی که به صورت embeded و قفل شده به اشتراک گذاشته شده اند نیز وجود دارد. لازم به ذکر است این نرم افزار میتواند ویدیوهای فیس بوک را نیز ذخیره سازی نماید. امیدواریم از این نرم افزار استفاده بهینه را ببرید.

 

Freemake Video Downloader دانلود ویدیوهای آنلاین Freemake Video Downloader 3.6.2.7

 

حسین یاهل بازدید : 200 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

team-speak-3.0.11.1به شما اجازه می دهد تا به راحتی با دوستان خود ارتباط برقرار کنید و با آنها صحبت کنیددر این نرم افزار رایگان کیفیت صدا بسیار بالا است، سر و صدا و شلوغی در آخرین نسخه ی آن کاهش یافته و همچنین دارای تنظیمات میکروفون به منظور به دست آوردن بهترین صدا می باشد. پیکربندی برنامه بسیار آسان و کار برای همه راحت است.
پس از نصب کامل، به راحتی می توانید تنظیمات اولیه را انجام دهید، برای خود نام مستعار انتخاب کنید و می توانید میکروفون را با سطح صدای خود تنظیم کنید و حتی کلید های میانبر برای خود ایجاد کنید. این نرم افزار این اجازه را به کاربر می دهد که تشخیص صدا را فعال کند به طوری که نرم افزار به طور خودکار صدای کاربر را به رسمیت بشناسد. 
و در آخر آنچه شما نیاز دارید این است که به یک سرور وارد شوید و با دوستان خود شروع به چت نمایید. منوهایی که در پنجره اصلی وجود دارد این اختیارات را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد: ایجاد بوک مارک، مدیریت دسترسی ها (برای سرورها و کانال)، سازماندهی، دسترسی به انتقال فایل ها و مکالمات ضبط. در آخر می توان گفت که تیم اسپیک یکی از ساده ترین و قدرتمندترین نرم افزار های چت صوتی است که در حال حاضر وجود دارد.

حسین یاهل بازدید : 52 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

ooVoo نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای چت های تصویری و صوتی است. این نرم افزار در زمینه چت تصویری و صوتی از نظر کیفیت و سرعت بسیار محبوب به شمار می رود. بعد از نصب نرم افزار کافیست به رایگان فرم عضویت oovoo را پرکنید و اکانت مورد نظرتان را بسازید ، سپس میتوانید با کاربران عضو oovoo به چت ویدیویی و صوتی بپردازید. در ورژن جدید این نرم افزار میتوانید همزمان با ۱۲ کاربر به چت تصویری با کیفیت بالا بپردازید و تصاویر آنها را ملاحظه کنید. همچنین نرم افزار میتواند چت های تصویری و صوتی را ذخیره نماید تا با فرمت فیلم و صدا در کامپیوترتان نگهداری کنید. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند به اکانت فیس بوک نیز متصل شده و با کاربران آنلاین به چت بپردازد. قابلیت ارسال فایل تا ۲۵ مگابایت نیز در این نرم افزار فراهم شده است. نرم افزار دارای قابلیت های دیگری نظیر تماس تلفنی نیز می باشد که نیاز به خرید کردیت می باشد.

 

oovoo ارتباط تصویری رایگان ooVoo 4.1.4.24

 

حسین یاهل بازدید : 112 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود.  این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. 

skype2 تماس صوتی رایگان با Skype 5.10.66.116 Final

 

حسین یاهل بازدید : 61 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

ooVoo نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای چت های تصویری و صوتی است. این نرم افزار در زمینه چت تصویری و صوتی از نظر کیفیت و سرعت بسیار محبوب به شمار می رود. بعد از نصب نرم افزار کافیست به رایگان فرم عضویت oovoo را پرکنید و اکانت مورد نظرتان را بسازید ، سپس میتوانید با کاربران عضو oovoo به چت ویدیویی و صوتی بپردازید. در ورژن جدید این نرم افزار میتوانید همزمان با ۱۲ کاربر به چت تصویری با کیفیت بالا بپردازید و تصاویر آنها را ملاحظه کنید. همچنین نرم افزار میتواند چت های تصویری و صوتی را ذخیره نماید تا با فرمت فیلم و صدا در کامپیوترتان نگهداری کنید. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند به اکانت فیس بوک نیز متصل شده و با کاربران آنلاین به چت بپردازد. قابلیت ارسال فایل تا ۲۵ مگابایت نیز در این نرم افزار فراهم شده است. نرم افزار دارای قابلیت های دیگری نظیر تماس تلفنی نیز می باشد که نیاز به خرید کردیت می باشد.

 

oovoo چت تصویری با کیفیت ooVoo 3.5.1.72 Final

 


حسین یاهل بازدید : 63 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Evaer Video Recorder for Skype نرم افزاری کامل و کاربردی برای ذخیره و ضبط مکالمات صوتی و تصویری که با نرم افزار skype انجام می شود ، می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی با شروع مکالمات خود با نرم افزار skype میتوانید آنها را در فرمت های صوتی mp3 و ویدویی avi ذخیره نمایید. مکالمات دوستانه و یا مکالمات کاری جهت تهیه پادکست های صوتی و تصویری با اسکایپ بسیار با کیفیت انجام خواهد شد که این نرم افزار به راحتی آنها را ضبط و ذخیره خواهد کرد بدون اینکه کیفیت آنها کاهش یابد. امکاناتی نیز برای تنظیمات کیفیت درون نرم افزار تعبیه شده است. امکان ضبط مکالمات تصویری گروهی که همزمان با چندین نفر انجام می شود نیز وجود دارد و نرم افزار به صورت ساید بای ساید آنها را ذخیره خواهد کرد. 

evaer video recorder for skype ضبط مکالمات صوتی و تصویری Evaer Video Recorder for Skype 1.2.9.35

 

حسین یاهل بازدید : 88 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

WebcamMax نرم افزار کاربردی برای آنهایی است که تماس های تصویری را از طریق وب کم کامپیوتر خودشان انجام میدهند. این نرم افزار دارای صدها افکت زیبا و انیمیشن هایی است که میتواند هنگام چت ضمن اینکه محیط شادی را پدید اورد ، گاهی باعث تعجب و ترس طرف مقابل نیز گردد! به هرحال نرم افزار بیشتر جنبه تفریحی دارد ولی با داشتن قابلیت های مانند ضبط کردن ویدیو چت و همچنین ایجاد وب کم مجازی و در نتیجه امکان اینکه بتوانید برای طرف مقابل ویدیوهای دلخواه را پخش کنید و بدون داشتن وب کم به چت ویدیویی بپردازید را عملی میکند. در امکانات این نرم افزار وجود افکت های تصویری بسیار حائز اهمیت است و میتوان هنگام چت برای مثال قاب برای تصویر گذاشت یا تصویر را سیاه و سفید کرد و صدها نوع افکت دیگر. همچنین نرم افزار دارای انیمیشن هایی است که میتواند باعث زیبایی شوند ، مثلا میتوان دستور داد که پروانه ای در میان تصویر به پرواز در آید! امکانات دیگری نظیر نوشتن متن روی ویدیو در حال ارسال نیز جالب و کارامد است. در پایان باید ذکر است که این نرم افزار با  Windows Live Messenger, Skype, Yahoo Messenger, ICQ, Paltalk, Camfrog, YouTube, Ustream, JustinTV و… سازگاری دارد.

 

webcammax ایجاد وبکم مجازی و افکت گذاری WebcamMax 7.6.7.8

 

حسین یاهل بازدید : 84 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.

 

skype2 تماس صوتی و تصویری رایگان Skype 6.0.0.120

 

حسین یاهل بازدید : 85 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

ICQ نام نرم افزاری است که ساخت شرکت Mirabilis می باشد و یکی از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزار های چت و گفتوگوی اینترنتی می باشد که به صورت آنلاین افراد را جستوجو کرده و امکان چت و ارسال فایل و عکس و فیلم از شما به دیگران و بالعکس را فراهم می کند. امکان ارسال ایمیل و فراهم کردن پنجره های و اتاق های Chat Room از دیگر قابلیت های این نرم افزار کاربردی می باشد. این برنامه تقریبا شبیه به Yahoo! Messenger کار می کند.این نرم افزار هم اکنون از سایت یاهل دانلود ، آماده دریافت می باشد.

 

ICQ دانلود مسنجر قدرتمند و زیبای ICQ 8.0 Build 6019

 

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
یاهل دانلود | نرم افزار,آهنگ, کتاب, موبایل, عکس, بازی, فیلم, سریال, اس ام اس, یوزرنیم برای نود32 و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام یک از موضوعات یاهل دانلود خوشتان می آید ؟
    نرم افزارهای مورد نیاز
    یاهل دانلود در شبکه های اجتماعی

    نمایه رسمی یاهل دانلود در فیسبوک



    جهت عضویت در کانال تلگرامی یاهل دانلود روی عکس کلیک کنید

    راه های ارتباط با مدیریت یاهل دانلود


    آیدی در یاهو

    YAhoo ID : H_t_a_t

    آیدی در لاین

    Line ID : HO3eiNYAhel

    آیدی در تلگرام

    Telegram ID :@
    HO3eiNYAhel

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 193
  • باردید دیروز : 300
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,615
  • بازدید ماه : 1,092
  • بازدید سال : 39,125
  • بازدید کلی : 336,858
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش