loading...
یاهل دانلود | هر آنچه دنبالش هستید.
پیام مدیر سایت

با عرض سلام و خوش آمد خدمت شما بازدید کننده ی گرامی

یاهل دانلود

هر آنچه به دنبال آن هستید.

با تشکر مدیریت یاهل دانلود

حسین یاهل



یوزر نیم و پسورد برای آنتی ویروس Nod32

سلام سایت یاهل دانلود تصمیم گرفت برای راحتی شما عزیزان یوزرنیم و پسورد NOD32

 در سایت به صورت هر 24 ساعت یکبار قرار بده 

مدیریت سایت 

یاهل دانلود : حسین یاهل

تاریخ : 1394/09/05


Username:TRIAL-0130417107 

Password:acpdmax84s

Username:TRIAL-0130331109 
Password:n7cj9n34u3

Username:TRIAL-0130331143 
Password:h7s54e5k2f

Username:EAV-0151074521 
Password:snbtcdu24n

Username:EAV-0140853311 
Password:nc6ae96vh5

Username:TRIAL-0130115302 
Password:727xcu3ds4

Global Music امکان دانلود موسیقی های جهانی را به شما میدهد
آخرین ارسال های انجمن
حسین یاهل بازدید : 213 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار  DxO Optics Proکیفیت عکس را با در نظر گرفتن ویژگی های دقیق دوربین عکاسی شما(بدنه دوربین و لنز) ،به صورت خودکار افزایش می دهد. این نرم افزار برای افراد مبتدی و حرفه ای و کسانی که می خواهند بهترین کیفیت عکس را داشته باشند طراحی شده است. روند افزایش کیفیت عکس روی هر دو فرمت jpg و raw به خوبی در این نرم افزار انجام می شود. DxO Optics Pro هر نوع مشکلی که روی کیفیت عکس شما تاثیر گذار باشد را به راحتی برطرف کرده و شما می توانید از قابلیت های پردازش تصویر برای افزایش کیفیت عکس به صورت خودکار استفاده کنید یا اگر ترجیح می دهید می توانید به صورت دستی تنظیمات پردازش را برای هر عکس مشخصی کنید تا نرم افزار بنا بر نیاز شما تغییرات را روی عکس اعمال کند. یکی از ویژگی های نرم افزار DxO Optics Pro Elite ، تصحیح کارایی لنز می باشد: DxO Optics به صورت خودکار تمامی مشکلات عکس شما مانند مشکلات نوری ، اعوجاج یا ناهنجاری های رنگی را با دانستن اطلاعات دقیق تجهیزات دوربین عکاسی شما برطرف می کند. آیا وضوح ( شارپنس ) لنز دوربین شما کم است؟ شما توسط نرم افزار DxO Optics Pro Elite می توانید بدون توجه به کیفیت لنز دوربین ، جزئیات عکس را بهینه سازی کنید.

DxO Optics Pro افزایش حرفه ای کیفیت تصاویر دوربین با DxO Optics Pro 8.5.0 Build 437

 

حسین یاهل بازدید : 71 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

Photo Stamp Remover نرم افزاری بسیار هوشمند برای حذف حرفه ای و بدون آشکار شدن تمبر،تاریخ،نوشته ها،واترمارک ها و افراد و دیگر اشیاء ناخواسته درون عکس ها می باشد. حتماً برایتان پیش آمده که هنگام عکس برداری شخصی که نمیخواهد درون عکس بیفتد یا عکس هایی به دستتان می رسد که دارای تاریخ و تمبر و انواع نوشته یا واترمارک هستند و از زیبایی عکس کاسته اند. به وسیله Photo Stamp Remover میتوانید به سادگی به صورت هوشمند و کاملاً اتوماتیک این آثار را از روی عکس هایتان از بین ببرید. کاری که توسط نرم افزارهای پیشرفته و سنگین مانند فتوشاپ باید ساعت ها وقت صرف کنید را توسط این نرم افزار میتوانید در چند دقیقه انجام دهید. همچنین این نرم افزار حرفه ای میتواند ضمن از بین بردن اثاری که در بالا نام بریدم هر اثر ناخواسته ای از روی عکس بردارد چرا که وقتی قسمتی از عکس را انتخاب میکنید نرم افزار با بررسی آنالیز پیکسل های اطراف منطقه انتخاب شده به سادگی نسبت به جایگزینی آنها اقدام میکند و بدین صورت اثری از ویرایش باقی نخواهد ماند. ترمیم عکس های قدیمی که دچار شکستی و خراش شده اند نیز توسط این نرم افزار قابل انجام می باشد و یکی از قابلیت های اصلی آن محسوب میگردد.

 

Photo Stamp Remover حذف آثار ناخواسته روی عکس ها Photo Stamp Remover 6.1

 

حسین یاهل بازدید : 47 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

Beauty Guide نرم افزاری مخصوص آرایش ، زیباسازی و روتوش چهره ها می باشد که محصول شرکت Two Pilot و مخلوطی از دو نرم افزار این شرکت به نام های MakeUp Guide و Cosmetic Guide می باشد و شما با دانلود این نرم افزار قابلیت های دو نرم افزار نامبرده را یکجا خواهید داشت. توسط این نرم افزار ساده و کاربردی میتوانید نقص های روی صورت نظیر جوش ها ، لک ها ، پف کردگی ، چین و چروک ، حذف خراشیدگی ها و… را از بین ببرید و همچنین میتوانید برای آرایش چهره از رژ صورت و لب ، سایه چشم ، پودر ، تغییر رنگ چشم ، خط چشم و… نیز استفاده کنید. این نرم افزار بسیار ساده و کاربردی است و همچنین در ابتدای نرم افزار فیلم های آموزشی مربوط به هرکدام از ابزار درون خود نرم افزار وجود دارد و با مشاهده آنها نحوه استفاده از ابزارها را خواهید آموخت.

 

beauty guide آرایش و رتوش چهره ها با Beauty Guide 2.0.2

 

حسین یاهل بازدید : 67 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

Wondershare PDF Editor نرم افزاری کامل در زمینه فایل های pdf محسوب می شود و توانایی ویرایش ، ساخت و تبدیل فرمت های pdf را دارا می باشد. در مرحله اول این نرم افزار توانایی ویرایش متن و اشیاء (عکس ، نمودارها و…) درون فایل pdf را امکان پذیر میکند و کاربر میتواند به همانند نرم افزار ویرایش متن ، متن داخل فایل پی دی اف را ویرایش نماید و عکس ها و اشیاء درون فایل را جابجا ، تغییر سایز و تغییر امکان و یا حذف نماید. همچنین با داشتن پلاگین OCR میتواند فایل های اسکن شده که به pdf تبدیل شده اند و دارای متن می باشند را ویرایش کند و متن درون آن قابل ویرایش خواهد بود. البته این قابلیت مختص به زبان انگلیسی می باشد. تبدیل فایل های pdf به دیگر فرمت ها نظیر فرمت های عکس و فرمت فایل های نرم افزار آفیس نظیر word , powerpoint , excel و فرمت epu3 که مربوط به کتاب های الکترونیکی می باشد نیز در دستور کار این نرم افزار قرار دارد. همچنین این تبدیل فرمت به صورت برعکس نیز میسر است و کاربر میتواند فرمت های نرم افزارهای آفیس و دیگر فرمت های قابل پرینت را به فرمت pdf تبدیل نماید. قابلیت های ویرایش دیگر نرم افزار مربوط می شوند و ادغام فایل های pdf و یا جدا کردن صفحات از یکدیگر و یا اضافه کردن صفحه ای به درون یک فایل که این امکانات نیز بسیار کاربردی می باشند. قفل کردن فایل های pdf ، اضافه کردن واترمارک و کامنت و های لایت کردن متن ها نیز از دیگر امکانات این نرم افزار قدرتمند محسوب می شود.

 

wondershare pdf editor ویرایش ، تبدیل و ایجاد پی دی اف Wondershare PDF Editor 3.5.0.16

 

حسین یاهل بازدید : 76 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

Photo Montage Guide نرم افزاری چند منظوره در زمینه ویرایش و افکت گذاری و تغییرات جالب روی عکس ها می باشد. این نرم افزار میتواند در مخلوط کردن عکس ها به کاربر کمک نموده و سرگرمی های زیادی را در زمینه عکس برای کاربران ایجاد نماید. به وسیله این نرم افزار کاربر میتواند با جدا ساختن اشیاء و بخش های مختلف یک عکس و انتقال آن به عکس دیگر ، تصاویر جالب و جدیدی بسازد. همچنین کاربر توانایی حذف قسمت های زائد یا ناخواسته عکس را بدون برجا ماندن اثری از بخش حذف شده دارا می باشد. حذف پس زمینه عکس ها و همچنین حذف شی زائد از درون پس زمینه از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود. مخلوط کردن دو یا چند عکس با یکدیگر به نحوی عکس جدیدی به وجود آید به سادگی توسط نرم افزار امکان پذیر می باشد. همچنین نرم افزار دارای افکت هایی است تا در صورت نیاز در عکس ها اعمال شده و به زیبا شدن بیشتر عکس ها کمک نماید. ابلیت های دیگر به همراه نرم افزار شامل اضافه نمودن متن،چرخاندن تصویر،تغییر اندازه عکس و بریدن عکس می باشد.

 

Photo Montage Guide ویرایش و مونتاژ عکس Photo Montage Guide 2.1

 

حسین یاهل بازدید : 67 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

AVS Photo Editor نرم افزاری مناسب برای انجام امور ویرایشی روی عکس ها می باشد. قابلیت های ویرایشی این نرم افزار کامل بوده و میتواند جایگزینی مناسب برای آنهایی باشد که انجام امور ویرایشی را با نرم افزارهای سنگین مانند فتوشاپ انجام میدهد. قابلیت هایی نظیر چرخش تصاویر،بریدن قاب تصاویر،تغییر اندازه و تنظیم رنگ،کنتراست،نور و وضوح از جمله توانایی های نرم افزار محسوب می شود. تصحیح قرمزی چشم نیز به عنوان قابلیتی پرمصرف در نرم افزار گنجانده شده است. این نرم افزار از طیف وسیع فرمت های عکس نظیر BMP, ICO, WMF, EMF, JPEG, JPG, GIF, PNG, TIF, TIFF, EXIF, PCX, TGA, RAS, CRW, CR2, RAF, DNG, MEF, NEF, ORF, ARW, SRW پشتیبانی میکند. قابلیت اضافه کردن افکت های زیبا به عکس ها و همچنین قرار دادن متن و واترمارک از جمله دیگر امکانات نرم افزار محسوب می گردد. 

 

avs photo editor ویرایش تصاویر AVS Photo Editor 2.2.1.140

 

حسین یاهل بازدید : 51 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

Beautune نرم افزاری مفید است که به طور ویژه برای ویرایش تصاویر پرتره و چهره و زیباسازی و شخصی سازی بیشتر آنها ایجاد شده است. این برنامه همراه با ارائه وسیعی از ویژگی ها و ابزارها به شما در سفارشی کردن و ویرایش و روتوش صورت،چشم ها،لب،صورت و قابلیت های بهبود سازی تصویر نظیر جوانسازی عکس،برداشتن لکه ها و سفید کردن دندان ، تغییر رنگ چشم و لب و قرار دادن افکت های رویایی و زیبا همگی از امکانات این نرم افزار مفید محسوب می شود. یکی دیگر از امکانات نرم افزار توانایی تغییر شکل صورت و بهبود آن است. برای مثال لاغر کردن صورت یا اضافه کردن گونه و… از قابلیت های این نرم افزار است. اکثر فرایندهای این نرم افزار اتوماتیک بوده و کاربر در آنها دخالتی ندارد و آنهایی هم که بایستی کاربر در آن دخالت کند بسیار ساده و سریع خواهد بود. 

 

Beautune روتوش و آرایش تصاویر چهره Beautune 1.0.1

 

حسین یاهل بازدید : 225 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

Recomposit Pro نرم افزاری حرفه ای و قدیمی برای عکاسان و هنرمندان و البته برای کاربران عادی است که با حذف فوق العاده حرفه ای پس زمینه عکس ها برای ویرایش و استفاده از عکس ها بسیار مناسب است. این نرم افزار بسیار پیشرفته میتواند در ۳ حالت نسبت به حذف پس زمینه عکس ها اقدام کند. حالت اول برای عکس هایی است که دارای پس زمینه آبی،سبز و فیروزه ای یک دست هستند که پس زمینه این عکس ها به صورت اتوماتیک و بسیار حرفه ای و بدون مشخص بودن برش از بین خواهد رفت و یک عکس بدون داشتن پس زمینه در اختیارتان قرار میگیرد. حالت دوم برای عکس هایی است که دارای پس زمینه های مختلفی هستند ولی سوژه اصلی عکس مشخص و غالب بر پس زمینه است و در این حالت نیز میتواند با شناسایی اتوماتیک نسبت به حذف پس زمینه با کیفیت بالا اقدام کند. حالت سوم برای عکس هایی است که هدف و سوژه اصلی مشخص نیست و پس زمینه نیز دارای رنگ و اشیاء مختلفی است که در این حالت خود کاربر باید نسبت به حذف اقدام کند ولی با توجه به ابزارهای نرم افزار اگر ۱۰ دقیقه وقت صرف کند نتیجه نهایی بسیار عالی خواهد بود. شاید برخی این فرایندها را با استفاده از فتوشاپ نیز قابل انجام بدانند ولی ابزارهای نرم افزار بسیار حرفه ای و برای حذف پس زمینه ایجاد شده اند و نتیجه کار را بسیار عالی انجام خواهند داد. 

Recomposit Pro حذف آسان و حرفه ای پس زمینه عکس ها Recomposit Pro 5.0.0.16874

 

حسین یاهل بازدید : 46 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

Picasa Photo Organizer نرم افزاری محصول شرکت گوگل می باشد که کاربران توسط آن میتوانند به سادگی هرچه تمام تر نسبت به مدیریت فوق العاده حرفه ای و آسان تصاویر خود در کنار امکاناتی نظیر ویرایش و قرار دادن افکت برروی آنها اقدام کنند. این نرم افزار همزمان با نصب نسبت به شناسایی تمامی عکس های موجود بر شاخه هایی که کاربر آن را معرفی میکند اقدام می نماید و سپس با امکانات آرشیو بندی موجود در آن کاربر را به مدیریت و دسته بندی آسان سریع عکس هایش یاری میدهد. قابلیت های ویرایشی نظیر تغییر سایز،تنظیم نور،تنظیم رنگ،تنظیم کنتراست،حذف قرمزی چشم،crop کردن و… نیز مسلماً توسط این نرم افزار حرفه ای قابل انجام است. همچنین در نسخه های جدید ۲۰ افکت گرافیکی جدید و زیبا برای استفاده کاربران اضافه شده است. باتوجه به اینکه Picasa محصول شرکت گوگل است ، با شبکه اجتماعی گوگل یعنی گوگل پلاس سازگاری عالی دارد و کاربر میتواند مستقیماً از درون نرم افزار Picasa عکس های مورد علاقه اش را درون صفحه گوگل پلاس خود اپلود کند و دوستان خود را درون عکس ها تگ نماید و به طور کلی تصاویر مورد علاقه اش را به اشتراک بگذارد. 

 

Picasa مدیریت و ویرایش تصاویر Picasa 3.9.0 Build 137.81

 

MohammadReza Sadeghi Therani بازدید : 51 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

Nitro Pro نرم افزاری فوق العاده قدرتمند و کامل در زمینه فایل های pdf است. این نرم افزار هرآنچه که در رابطه با فایل های پی دی اف نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار خواهد داد. مسلما نیاز اول نمایش فایل های پی دی اف است. این نرم افزار با سرعت بالا فایل های پی دی اف را برایتان نمایش خواهد داد و قابلیت های مهمی نظیر های‌لایت کردن بخش های مهم و کامنت گذاری را نیز انجام خواهد داد. امکان بعدی نرم افزار ساخت فایل های pdf است. در ابتدا لازم است ذکر شود که نرم افزار تمامی فایل های قابل پرینت از عکس گرفته تا فایل های متنی و html را به فرمت pdf تبدیل میکند. به طور خاص نیز تمامی فایل های نرم افزار Office با تنظیمات و امکانات پیشرفته به فرمت pdf تبدیل خواهند شد. همچنین نرم افزار دارای امکانات لازم جهت ادغام چندین فایل pdf به یک فایل و ابزارهای لازم جهت حذف صفحات و تغییر ترتیب صفحات و… را نیز دارد. قابلیت دیگر نرم افزار ویرایش متن و اضافه کردن و یا حذف بخشی از متن و تغییر پارگراف ها ، اضافه کردن عکس یا برداشتن عکس و اشیاء و همچنین تغییر وضعیت نوشته ها و فونت نیز در امکانات بخش ویرایش قرار میگیرند. همچنین نرم افزار دارای قابلیت قفل کردن فایل های پی دی اف و قرار دادن واترمارک روی آنها می باشد. امکانات ریز نرم افزار در ادامه مطلب ذکر شده است. قابلیت های کلیدی نرم افزار Nitro PDF Pro 8.0.2.8: – پسورد گذاشتن روی فایل های پی دی اف با تکنولوژی ۲۵۶-bit encryption – قرار دادن محدودیت هایی جهت پرینت نشدن و کپی نشدن فایل pdf – امکان قرار دادن واترمارک شما روی فایل pdf – توانایی درج امضاء خطی خود روی فایل pdf – دارای امکانات لازم جهت قرار دادن کامنت در بخش های مورد نظر – امکان رنگی کردن متن ها جهت های لایت – دارای امکان پیشرفته اسکن اسناد متنی برای کیفیت بالا جهت تبدیل به pdf (قابلیت ocr) – تبدیل انواع فایل های سند و عکس به فرمت pdf – دارای ابزار و تنظیمات لازم جهت تبدیل بهینه فایل های نرم افزار office – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸ – و…

 

Nitro ساخت،ویرایش و تبدیل فایل پی دی اف Nitro Pro 9.0.4.5


تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
یاهل دانلود | نرم افزار,آهنگ, کتاب, موبایل, عکس, بازی, فیلم, سریال, اس ام اس, یوزرنیم برای نود32 و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام یک از موضوعات یاهل دانلود خوشتان می آید ؟
    نرم افزارهای مورد نیاز
    یاهل دانلود در شبکه های اجتماعی

    نمایه رسمی یاهل دانلود در فیسبوک



    جهت عضویت در کانال تلگرامی یاهل دانلود روی عکس کلیک کنید

    راه های ارتباط با مدیریت یاهل دانلود


    آیدی در یاهو

    YAhoo ID : H_t_a_t

    آیدی در لاین

    Line ID : HO3eiNYAhel

    آیدی در تلگرام

    Telegram ID :@
    HO3eiNYAhel

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 300
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,472
  • بازدید ماه : 949
  • بازدید سال : 38,982
  • بازدید کلی : 336,715
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش