loading...
یاهل دانلود | هر آنچه دنبالش هستید.
پیام مدیر سایت

با عرض سلام و خوش آمد خدمت شما بازدید کننده ی گرامی

یاهل دانلود

هر آنچه به دنبال آن هستید.

با تشکر مدیریت یاهل دانلود

حسین یاهل



یوزر نیم و پسورد برای آنتی ویروس Nod32

سلام سایت یاهل دانلود تصمیم گرفت برای راحتی شما عزیزان یوزرنیم و پسورد NOD32

 در سایت به صورت هر 24 ساعت یکبار قرار بده 

مدیریت سایت 

یاهل دانلود : حسین یاهل

تاریخ : 1394/09/05


Username:TRIAL-0130417107 

Password:acpdmax84s

Username:TRIAL-0130331109 
Password:n7cj9n34u3

Username:TRIAL-0130331143 
Password:h7s54e5k2f

Username:EAV-0151074521 
Password:snbtcdu24n

Username:EAV-0140853311 
Password:nc6ae96vh5

Username:TRIAL-0130115302 
Password:727xcu3ds4

Global Music امکان دانلود موسیقی های جهانی را به شما میدهد
آخرین ارسال های انجمن
حسین یاهل بازدید : 47 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Renamer به‌شما در تغییر نام یا Rename کردن چندین فایل به‌صورت همزمان کمک می‌کند. معمولاً طراحان وب، برنامه‌نویس‌ها، نویسندگاه و مدیران سرورها و کاربران حرفه‌ای برای دسته‌بندی اطلاعات خود نیاز به تغییر نام دسته‌ی بزرگی از فایل‌ها دارند. ولی انجام این کار به‌صورت تک تک بسیار وقت‌گیر است. این اپلیکیشن با ظاهری کاربرپسند به‌شما در انجام این کار یاری می‌رساند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به Mac OS X 10.7 و بالاتر نیاز دارید.

renamer mac تغییر نام همزمان فایل‌ها با Renamer 4.2.5   مک


حسین یاهل بازدید : 55 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

مجموعه‌ی iWork به پکیجی شامل ۳ نرم‌افزار Pages, Numbers و Keynote گفته می‌شود که هر ۳ توسط اپل برای کاربران سیستم‌عامل مک طراحی شده است. نسخه‌ی جدید این اپلیکیشن‌ها با ظاهری کاملاً متفاوت ارائه شده‌اند و تغییرات گسترده‌ای داشته‌اند. هر کدام از این اپلیکیشن‌ها وظیفه‌ی تخصصی خود را دارند. Pages به‌شما در نگارش مقالات کمک می‌کند، Keynote شما را در ساخت اسلایدشوهای جذاب یاری می‌کند و Numbers هم ابزاری است برای ساخت نمودارها و چارت‌های آماری. یکی از بهترین اتفاقاتی که برای کاربران فارسی‌زبان در این نسخه افتاده است، پشتیبانی کامل از زبان فارسی در هر ۳ اپلیکیشن است. iWork یکی از الزامات هر مک به‌شمار می‌رود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این مجموعه نیازمند OS X Mavericks 10.9 و بالاتر هستید.

 

iwork mac دانلود مجموعه نرم‌افزارهای نگارش iWork   مک


حسین یاهل بازدید : 52 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

شب گذشته اپل طی یک کنفرانس در کنار معرفی آیپدهای جدید، بالاخره نسخه‌ی نهایی سیستم‌عامل خود یعنی Mac OS X را برای دانلود در اختیار کاربران قرار داد. این نسخه از مک دارای تغییرات و بهبودهای زیادی بوده که اپل ادعا می‌کند بیش از ۲۰۰ قابلیت جدید به آن اضافه شده است و برخی از آن‌ها عبارتند از: اضافه شدن اپلیکیشن Maps و iBooks به‌صورت پیش‌فرض، تغییرات و بهبودهای Calendar و Safari. قابلیت اتصال چندین مانیتور وکار به‌صورت همزمان، بهبودهای موجود در بخش Notification Center، قابلیت‌های جدید Finder از جمله قابلیت مرور چندین پنجره در Tabها،‌ قابلیت برچسب زدن یا Tag کردن گروهی از فایل‌ها با دسته‌بندی‌های مشخص و دسترسی به آن‌ها بدون اینکه همگی در یک محل باشند، قابلیت‌های پیشرفته برای مصرف انرژی کمتر نسبت به نسخه‌ی قبلی که باعث نگه داشتن شارژ بیشتر توسط باتری مک‌بوک‌ها خواهد شد و…

 

os x mavericks دانلود OS X Mavericks 10.9 Final

 

حسین یاهل بازدید : 54 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

مجموعه‌ی iLife به مجموعه‌ی ۳ اپلیکیشن  iMovie 10، iPhoto 9.5 و GarageBand 10 گفته می‌شود که هرسه توسط اپل برای کاربران مک ساخته شده است. اپلیکیشن iPhoto یک ابزار کامل برای مدیریت و دسته‌بندی عکس‌های شخصی شماست که در نسخه‌ی جدید بهبودهای فراوانی داشته است که شاید مهم‌ترین آن پشتیبانی از ساختار ۶۴-بیت است. اپلیکیشن iMovie یک ابزار ساده در عین حال کاربردی است که به کاربران معمولی که هیچ تخصص خاصی در زمینه‌ی ساخت و ادیت فیلم ندارند امکان این را می‌دهد تا فیلم‌های شخصیشان را در کنار یکدیگر گذاشته و یک فیلم با کیفیت بالا بسازند. در آخر نیز GarageBand به‌شما امکان می‌دهد آهنگسازی کنید. لازم نیست در این کار حرفه‌ای باشید، اپلیکیشن دارای لوپ‌ها و افکت‌های زیادی است و می‌توانید با کمترین دانش موسیقی، کارهای جالبی بسازید. این مجموعه یکی از ابزارهای کاربردی برای کاربران مک است. برای اجرای نسخه‌ی جدید نیاز به OS X Mavericks 10.9 و بالاتر دارید.

 

ilife 2013 مدیریت عکس و فیلم و موزیک با iLife 2013   مک

 

حسین یاهل بازدید : 66 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

GraphicConverter نرم افزاری ویژه سیستم عامل مک می باشد که کاربران با استفاده از آن میتوانند فرایندهای ویرایش عکس،تبدیل فرمت عکس،مشاهده ومدیریت عکس را انجام دهد. این نرم افزار با پشتیبانی از انواع فرمت های عکس میتواند به راحتی نسبت به تبدیل فرمت همزمان آنها در کنار تغییر سایز و اعمال ویرایشی نظیر بریدن،ویرایش رنگ ها و قرار دادن افکت برروی عکس اقدام کند. قابلیت انتقال مستقیم عکس های داخل دوربین دیجیتال به داخل هارد دیسک انواع دستگاه های دارای سیستم عامل مک نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار است. باتوجه به اینکه سیستم عامل مک دارای ویرایشگر قدرتمند عکس نمی باشد ، این نرم افزار میتواند در این زمینه به کاربران دارای سیستم عامل مک یاری دهد.

 

graphic converter mac تبدیل فرمت،ویرایش و مدیریت تصاویر GraphicConverter v9.0.2 برای مک

 

حسین یاهل بازدید : 117 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

Artista Sketch نرم افزاری مخصوص سیستم عامل مک می باشد که برای تبدیل عکس های کاربران به عکس های اسکیس و مدادی می باشد. این نرم افزار به صورت هوشمند و کاملاً اتوماتیک عکس های شما را به عکس نقاشی و اسکیس تبدیل میکند. قابلیت تنظیم قدرت مداد و همچنین تنظیم رنگ و تنظیم سایه روشن ها و ضخامت خط ها و… امکان پذیر می باشد. این نرم افزار بدون هیچگونه فرایند توسط کاربر تمامی مراحل تبدیل را به صورت خودکار انجام خواهد داد و کاربر تنها به تظیم پارامترها می پردازد. همچننی لازم به ذکر است نرم افزار با پشتیبانی از عکس های با رزولوشن بالا به راحتی نسبت به تبدیل آنها اقدام خواهد نمود.

 

Artista Sketch تبدیل عکس به اسکیس و مداد Artista Sketch 2.00 برای مک

 


حسین یاهل بازدید : 84 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

MacHider نرم افزاری قدرتمند برای قفل یا مخفی ساختن اطلاعات شامل فایل ها و پوشه درون هارد دیسک برای سیستم عامل مک می باشد. این نرم افزار بسیار کاربرد پذیر و ساده طراحی شده است و کاربر بسیار سریع میتواند با آن ارتباط برقرار نماید. تمامی فرایندها به سادگی چند کلیک هستند. کاربر میتواند فایل های مورد نظرش را درون گروه ها قرار دهد تا مخفی و قفل ساختن اطلاعات به صورت مدیریت شده و بهتر دسته بندی و مشاهده شود و در زمانی که قصد دارد از آنها استفاده کند ، سریعتر به خواسته خود برسد. فایل های مخفی شده یا قفل شده در زمانی که توسط کاربر اصلی در حال استفاده است هیچ اثری از خود در سیستم عامل و قسمت های مختلف آن نظیر Open Recent بر جای نخواهند گذشت و از این نظر نیز بسیار امنیتی و هوشمند طراحی شده است. 

 

MacHider مخفی و قفل کردن اطلاعات MacHider 1.6.7 برای مک

 

 

حسین یاهل بازدید : 73 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

Romantic Photo نرم افزار جالب برای کاربران علاقمند به داشتن عکس های رویایی و زیبا می باشد. این نرم افزار به طور اتوماتیک با تنظیمات کاربر میتواند جلوه های زیبایی را به عکس های کاربر بدهد و آنها رویایی و روشن نماید. با تنظیمات و نور و دادن افکت های جالب ، گویی که عکس را عکاسی حرفه ای و دوربینی خارق العاده تهیه کرده است ، چرا که نرم افزار از فیلترهای خاص و ویژه استفاده می نماید. این نرم افزار ترکیبی از ۳۰ فیلتر و افکت برنده جایزه های مختلف را برای کاربر به ارمغان آورده است تا به راحتی یک کلیک از انها استفاده نموده و درون عکس های خود اقدام کند. قابلیت ادغام افکت ها و فیلترها به کاربر توانایی این را میدهد تا نسبت به شخصی سازی و داشتن عکسی ویژه و یکتا توانمند باشد. کیفیت افکت ها و تصاویر بسیار بالاست به گونه ای که اگر عکس کاربر خود دارای کیفیتی مناسب باشد ، نتیجه بسیار عالی و وصف ناپذیر خواهد بود. کار با نرم افزار نیز بسیار ساده بوده و تمامی کاربران با سطوح مختلف فنی میتوانند از آن بهره ببرند.

 

Romantic Photo رویایی نمودن عکس ها با Romantic Photo 2.03 برای مک

 


حسین یاهل بازدید : 58 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

Battery Hero برای مراقبت و کنترل شارژ و تمام شدن شارژ باتری مک بوک ها می باشد. همانطور که میدانید در باتری های نسل جدید خالی شدن بیش از حد و یا پر شدن بیش از حد باتری ها باعث وارد شدن صدمه و به مرور زمان عدم توانایی نگهداری شارژ در آنها خواهد شد ، بنابراین یکی از مهم ترین روش های مراقبت از آنها در این است که از خالی شدن آنها جلوگیری کنید و همچنین بعد از پر شدن ظرفیت شارژشان آنها را از برق بکشید. باتری های لپ تاپ های شرکت اپل یعنی مک بوک ها نیز از این قاعده مستثنا نیستند. اما اکثر کاربران باتوجه به مشغله کاری متوجه خالی شدن باتری نمی شوند جز زمانی که خود سیستم عامل اخطار میدهد که رسیدن به آن حد از تخلیه باتری برای سلامتی آن مضر است و یا زمانی که باتری کامل می شود متوجه پر شدن شارژ باتری نمی شوند و این موضوع نیز باعث خطر است. Battery Hero به کاربران کمک میکند که در محدوده شارژ ۴۰% در هنگام تخلیه و ۸۰% درصد در هنگام شارژ شدن به کاربر به صورت صوتی و بصری خطا بدهد و او را از رسیدن به این محدوده ها مطلع کند. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت snooze یا به تعویق انداختن ۵ دقیقه اخطارها نیز است که اگر در آن لحظه کاربر به شارژر دسترسی نداشت در دقایق بعد نسبت به برطرف کردن مسئله اقدام کند.

 

Battery Hero مراقبت از شارژ باتری مک بوک ها Battery Hero 1.0 برای مک

 

حسین یاهل بازدید : 70 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

شرکت Alien Skin به تولید نرم افزارهای روتوش و ویرایش و زیباسازی تصاویر معروف است و نرم افزارهای زیادی در این زمینه تولید میکند. یاهل دانلود اقدام به انتشار مجموعه نرم افزاریی از این شرکت برای سیستم عامل مک نموده است. در این بسته نرم افزارهای Blow Up, Bokeh, Skin Eye Candy ,Exposure و Snap Art وجود دارد که تماماْ مربوط ویرایش عکس و مربوط به روتوش صورت و چهره می باشد. امیدواریم کاربران مک از این نرم افزارها استفاده لازم را ببرند.

 

Alien Skin Photo Bundle نرم افزارهای ویرایش و رتوش عکس Alien Skin Photo Bundle 2014 برای مک

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
یاهل دانلود | نرم افزار,آهنگ, کتاب, موبایل, عکس, بازی, فیلم, سریال, اس ام اس, یوزرنیم برای نود32 و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام یک از موضوعات یاهل دانلود خوشتان می آید ؟
    نرم افزارهای مورد نیاز
    یاهل دانلود در شبکه های اجتماعی

    نمایه رسمی یاهل دانلود در فیسبوک



    جهت عضویت در کانال تلگرامی یاهل دانلود روی عکس کلیک کنید

    راه های ارتباط با مدیریت یاهل دانلود


    آیدی در یاهو

    YAhoo ID : H_t_a_t

    آیدی در لاین

    Line ID : HO3eiNYAhel

    آیدی در تلگرام

    Telegram ID :@
    HO3eiNYAhel

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 173
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 300
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,619
  • بازدید ماه : 1,096
  • بازدید سال : 39,129
  • بازدید کلی : 336,862
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش