loading...
یاهل دانلود | هر آنچه دنبالش هستید.
پیام مدیر سایت

با عرض سلام و خوش آمد خدمت شما بازدید کننده ی گرامی

یاهل دانلود

هر آنچه به دنبال آن هستید.

با تشکر مدیریت یاهل دانلود

حسین یاهل



یوزر نیم و پسورد برای آنتی ویروس Nod32

سلام سایت یاهل دانلود تصمیم گرفت برای راحتی شما عزیزان یوزرنیم و پسورد NOD32

 در سایت به صورت هر 24 ساعت یکبار قرار بده 

مدیریت سایت 

یاهل دانلود : حسین یاهل

تاریخ : 1394/09/05


Username:TRIAL-0130417107 

Password:acpdmax84s

Username:TRIAL-0130331109 
Password:n7cj9n34u3

Username:TRIAL-0130331143 
Password:h7s54e5k2f

Username:EAV-0151074521 
Password:snbtcdu24n

Username:EAV-0140853311 
Password:nc6ae96vh5

Username:TRIAL-0130115302 
Password:727xcu3ds4

Global Music امکان دانلود موسیقی های جهانی را به شما میدهد
آخرین ارسال های انجمن
حسین یاهل بازدید : 52 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (1)

DVDFab 9.1.3.3 یکی از آسانترین روش های ممکن برای کپی کردن فیلم های DVD می باشد. فقط کافیست فیلم DVD و یک DVD خالی را در درایو قرار داره و بر روی Start کلیک کنید. تمام محتویات فیلم DVD شامل Menu، Trailer و دیگر محتویات به سرعت و به طور خودکار بر روی DVD خالی کپی می شود. به وسیله این نرم افزار و تنها با یک یا دو مرحله قادر به کپی دیسک های DVD به DVDR، PSP، IPOD و … خواهید بود.این نرم افزار برای شما Backup تهیه می کنید تا اطلاعات خود را بتوانید در دیسک کپی کنید. این برنامه از هسته برنامه DVD Copy که پنج سال قدمت دارد ، استفاده می کند. در واقع DVDFAB ، یک برنامه متحول شده می باشد. از دیگر امکانات این برنامه می توان به کپی دیسک به دیسک DVD های فیلم و … را نام برد. شما با این نرم افزار می توانید بدون اینکه اشکال و یا نقصی در فیلم شما بوجود بیاید آنرا کپی کنید. منو ها ، زیر نویس ها و خلاصه هر چیزی که در DVD شما باشد ، عیناً در دیسک جدید کپی خواهد شد. این برنامه یکی از پرکاربر ترین نرم افزار چند رسانه ای مخصوص کار با DVD می باشد. همچنین با استفاده از این برنامه حتی می توانید، به جای یک کپی، همزمان روی چند DVD  رایتر کپی کنید .

 

DVDFab 9.1.3.3  مدیریت حرفه ای دی وی دی DVDFab 9.1.3.3


حسین یاهل بازدید : 65 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

AnyDVD HD علاوه بر قابلیت‌های AnyDVD جنبه‌هایی دیگری دارد که برای کار با HD-DVD ها (دی‌وی‌دی‌های High Definition) مفید واقع می‌شوند، که حذف رمز HD-DVD ها از آن جمله است. این نرم‌افزار امکان تماشای فیلم را روی یک اتصال نمایش دیجیتال بدون کارت گرافیک HDCP و با صفحه نمایش HDCP فراهم می‌کند. دیگر نیازی به خرید یک مانیتور گران‌قیمت ندارید،این نرم‌افزار دیسک‌هایی را روی کامپیوتر شخصی و با استفاده از PowerDVD Ultra نمایش می‌دهد که به‌طور معمول امکان نمایش آن‌ها وجود ندارد، فیلم‌هایی که توسط Studio Canal، Weinstein Company، Kinowelt و … پخش می‌شوند.

 

AnyDVD & AnyDVD5  شکستن قفل دیسک ها با AnyDVD & AnyDVD HD 7.4.4.0

 

حسین یاهل بازدید : 68 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (1)

Any DVD Shrink 1.4.1 نام نرم افزاری ساده ولی حرفه ای برای تهیه نسخه پشتیبان از فیلم های DVD شما می باشد. این نرم افزار تعداد بسیار زیادی عملیات را برای شما عرضه می کند که شامل کپی کردن DVD ، شرینک کردن DVD ، رایت کردن DVD ، پاک کردن DVD و ساختن ایمیج های ISO برای DVD می باشد. شما بوسیله این نرم افزار می توانید کدبندی های موجود در یک دی وی دی را مانند CSS , ArccOS و Region Code را دیکود کنید و همچنین می توانید به صورت اتوماتیک به فشرده سازی دی وی دی خود و انتخاب بخشی از دی وی دی خود بپردازید.

 

Any DVD Shrink 1.4.1 مدیریت کامل DVD با نرم افزار Any DVD Shrink 1.4.1

 

MohammadReza Sadeghi Therani بازدید : 72 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

Copy Protect نرم افزاری عالی برای محافظت حرفه ای از اطلاعاتی است که کاربر قصد دارد آنها را درون لوح های فشرده CD/DVD و حافظه های USB و هارد های خارجی نگهداری یا رایت نماید. در واقع این نرم افزار در زمینه های لوح های فشرده CD/DVD نوعی نرم افزار رایت لوح فشرده قفل دار محسوب می شود که کاربر میتواند تمامی اطلاعات خود اعم از عکس ها،ویدیوها،انواع اسناد و موزیک ها و… را به گونه ای روی لوح فشرده رایت نماید که تنها قابلیت اجرا را داشته باشد و در صورت کپی شدن به هیچ وجه قابل اجرا نیستند. در زمینه حافظه های USB و هارد های خارجی اکسترنال نیز نرم افزار Copy Protect مشابه همان لوح های فشرده عمل میکند و در واقع اجازه کپی شدن و اجرا شدن فایل ها را در محلی به غیر از هارد و یا حافظه USB انتخاب شده نخواهد داد. در واقع عملکرد نرم افزار به صورتی است که اطلاعات محافظت و قفل شده تنها قابلیت اجرا شدن در همان محلی را دارند که به وسیله نرم افزار در آن گنجانده شده اند. برای باقی ماندن این حالت حافظت نیازی به نصب بودن نرم افزار Copy Protect روی دیگر کامپیوترها نیست و از این بابت که نرم افزار روی دیگر ویندوزها و کامپیوترها نصب نباشد هیچ مشکلی بوجود نخواهد آمد و حافظت همچنان پابرجاست. بنابراین توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل ها از فایل های pdf گرفته تا فایل های نرم افزارهای آفیس و فایل های فلش و… را محافظت نماید.

 

copy protect جلوگیری از کپی شدن فایل ها در cd/dvd و حافظه ها Copy Protect 1.6.0

 

حسین یاهل بازدید : 60 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

Longtion AutoRun Pro نرم افزاری ساده و بدون نیاز به برنامه نویسی جهت ساخت اتوران (Autoplay) برای لوح های فشرده CD و DVD و حافظه های USB می باشد. این نرم افزار جهت ساخت اتوران کاملا از محیط گرافیکی بهره برده است و حتی نیاز به یک خط کدنویسی نیست و تمامی ابزارها به صورت ظاهری هستند و با چند کلیک به راحتی قابل انتخاب و تنظیم هستند. این نرم افزار ویرایشگر WYSIWYG استفاده می نماید به همین دلیل در طراحی اتوران بسیار ساده و عالی می باشد و فقط کافی است کلیک کنید،انتخاب کنید،مکان نمایی نمایید و تست کنید! برای اضافه کردن ویدیو و عکس و موزیک به محیط اتوران خیلی ساده از محیط نرم افزار استفاده کنید و نیازی به برنامه نویسی نخواهید داشت. برای دکمه ها دستورات از پیش تعیین شده استفاده خواهید کرد و باتوجه به وجود دستورات از پیش تعیین شده مورد نیاز مشکلی نخواهد بود. وجود افکت های تصویری و صوتی جهت قرار دادن برای اتوران نیز به زیبایی هرچه بیشتر اتوران یاری رسان شما خواهد بود.نرم افزار دارای قالب ها و اتوران های از پیش ساخته شده زیبا و زیادی است که درون آن تعبیه شده است و کاربران میتوانند ضمن استفاده از آنها با تغییرات دلخواه نسبت به استفاده نیز اقدام نمایند. برای استفاده از اتوران برروی لوح فشرده یا حافظه های USB نیز نرم افزار بخشی دارد تا پس از ساختن اتوران آنها را روی CD/DVD رایت نمایید. برخی از قابلیت های نرم افزار شامل : دستور باز شدن فایل های متنی،ویدیویی،عکس و… ،باز شدن وبسایت و صفحات پاپ-آپ ، امکان ساخت اسلایدشو درون اتوران، قرار دادن مدیا پلیر درون اتوران، ساختن فرم برای اتوران و…

 

AutoRun Pro Enterprise طراحی و ساخت اتوران AutoRun Pro Enterprise 14.0.0.363

 

حسین یاهل بازدید : 67 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

Ashampoo Burning Studio نرم افزاری کامل و قدرتمند در زمینه رایت و ریپ انواع لوح های فشرده CD / DVD / Blu-ray می باشد. اگر از نرم افزار سنگین nero خسته شده اید و قصد تغییر نرم افزار در این زمینه را دارید ، بهترین گزینه و انتخاب نرم افزار Ashampoo Burning Studio می باشد که تمامی امکانات مبوط به رایت را در قالب ساده و کاربر پسند ارائه می دهد. ashampoo شرکت معبر نرم افزاری می باش که از نظر کیفیت نیز میتوان به این نرم افزار به طور کامل اعتماد نمود. قابلیت های رایت این نرم افزار را میتواند اینگونه آغاز کرد که به راحتی میتوانید انواع فایل ها را در قالب data برروی لوح های فشرده رایت کنید. رایت فیلم ها با قابلیت پخش بر روی دستگاه های پلیر به صورت دی وی دی یا سی و یا blu-ray نیز مطمئنا مورد نیاز کاربر خواهد بود. همچنین این نرم افزار میتواند برای فیلم های دی وی دی منو نیز طراحی کند. ساخت اسلایدشو از عکس و ویدیو با امکانات فراوان و سپس رایت آنها به صورت فایل ویدیوی بر روی دی وی دی قابل پخش برروی دستگاه های پلیر نیز یکی از اماکانت جالب نرم افزار است. قابلیت مهم بعدی کپی لوح فشرده یا copy disk است که میتواند با خواندن لوح فشرده اصلی از روی rom آن روی دیسک خام writer کپی کند. ایجاد ، رایت و تهیه فایل های ایمیج از انواع لوح های فشرده نیز مسلما در این نرم افزار گنجانده شده است. برای مطالعه اطلاعات جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Burning Studio : – رایت و پاک کردن لوح های فشرده rewrite – دارای ساختارهای متنوع برای رایت نظیر تنظیم سرعت یا باز یا بسته بودن لوح فشرده – ایجاد فایل ایمیج از روی لوح های فشرده – رایت فایل های ایمیج روی لوح فشرده – قابلیت ویرایش فایل های ایمیج – تهیه بک آپ از سیستم و رایت آنها به صورت ادامه دار روی دی وی دی – دارای ادیتور جهت ساخت و ویرایش کاور و لیبل – رایت و ریپ انواع لوح های فشرده صوتی – ساخت اسلایدشو از فیلم و عکس و موزیک – دارای افکت های زیبا جهت ساخت اسلایدشو – رایت فیلم ها روی دی وی دی و بلو-ری – ساخت منو های زیبا برای فیلم های وی دی وی – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸ – و…

 

Ashampoo Burning Studio نرم افزار رایت قدرتمند و کامل Ashampoo Burning Studio 14.0.1.12

 

حسین یاهل بازدید : 81 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

ImTOO Blu-ray Creator  نرم افزاری برای رایت لوح های فشرده از ویدیوها به صورت بلو-ری است. این نرم افزار انواع فایل های ویدویی و ویدیوهای با کیفیت HD و AVCHD را به صورت بلو-ری رایت خواهد نمود. ویدیوهای مربوط به دوربین های دیجیتال نیز میتوانند برروی دیسک های بلو-ری رایت شوند و به صورت HDTV در تلویزیون ها و دستگاه های مالتی مدیا قابل پخش باشند. ویدیوهایی نظیر AVI, MP4, MKV, DV, MPEG, QuickTime Video (MOV, QT), Real Video (RM, RMVB), WMV, DivX, XviD, H.264/AVC, ASF, DAT, FLV, VOB, and 3GP و M2TS, MTS, TS که مربوط به دوربین های دیجیتال هستند ، پشتیبانی شده اند. این نرم افزار علاوه بر قابلیت رایت ، توانایی های در ویرایش ساده ویدیوها را دارد. برای مثال میتواند قسمت های از ویدیوها را برش دهد و قسمت های دلخواه را حذف نماید. تنظیم نور ، تنظیم کنتراست و قرار دادن متن و واترمارک روی فیلم نیز امکان پذیر خواهد بود. اضافه کردن زیرنویس و اضافه کردن موزیک به فیلم نیز قابل انجام خواهد بود. همچنین این نرم افزار میتواند برای لوح فشرده منوهای زیبا طراحی کند تا هنگام پخش کاربر پسند نیز باشد. در هنگام رایت ، نرم افزار امکان استفاده از تمامی هسته های پردازنده برای سرعت بیشتر را دارد و همچنین از تکنولوژی NVIDIA CUDA نیز استفاده میکند تا این سرعت را افزایش دهد. در ادامه مطلب فرمت های پشتیبانی شده و انواع دیسک های بلو-ری آمده است.

 

imtoo bluray creator رایت لوح های فشرده بلو ری ImTOO Blu ray Creator 2.0.4.20131129

 

حسین یاهل بازدید : 44 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

CDBurnerXP نرم افزاری عالی برای رایت انواع لوح های فشرده cd و dvd و blu-ray و همچنین hd-dvd می باشد. این نرم افزار در عین حال رایگان نیز می باشد. این نرم افزار انواع لوح های فشرده به صورت data و با سرعت های مختلف رایت را انجام خواهد داد. قابلیت رایت روی لوح های فشرده دو طرفه و bootable را نیز دارا می باشد. در زمینه رایت لوح های فشرده صوتی ، قابلیت رایت لوح های فشرده mp3 و همچنین رایت audio cd را با قابلیت ویرایش تگ و با پشتیبانی از فرمت های mp3, wav, ogg, flac و wma و دارا بودن پلیر داخلی برای پخش فایل های صوتی انتخاب شده نرم افزار CDBurnerXP را در بخش صوتی نیز توانمند می سازد. ساخت و ایجاد فایل های iso از لوح های فشرده شما و همچنین رایت فایل های iso روی رایت لوح های فشرده از دیگر امکانات نرم افزار محسوب میگردد. رایت لوح های فشرده video نیز در زمره توانایی های این نرم افزار قرار گرفته است. رایت لوح های فشرده به صورت copy همزمان نیز مقدرو می باشد.

 

cdburnerxp رایت انواع لوح های فشرده CDBurnerXP 4.5.2.4478

 

حسین یاهل بازدید : 104 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

ISO Workshop نرم افزاری کامل و قدرتمند در عین حال رایگان و بدون دردسرهای کرک کردن می باشد که توسط آن به راحتی میتوانید فرایندهای تهیه فایل های ایمیج را انجام دهید. این نرم افزار به راحتی از انواع لوح های فشرده cd/dvd فایل ایمیج با فرمت bin و iso ایجاد خواهد کرد و همچنین توانایی رایت فایل های ایمیج iso و bin و cue را روی لوح های فشرده را نیز دارد. قابلیت دیگر نرم افزار استخراج فایل ها و فولدرهای درون فایل های ایمیج است. همانطور که میدانید فایل های ایمیج یک شبیه کامل از لوح فشرده هستند بنابراین برای استخراج آنها نیز به نرم افزاری مانند ISO Workshop خواهید داشت. در این کنار این امکانات نرم افزار میتواند فایل های ایمیج با فرمت هایی نظیر ISO, CUE, BIN, NRG, MDF, CDI را به فرمت های iso و bin تبدیل کند. نرم افزار دارای محیط کاربری بسیار ساده و قابل فهم است و از تمامی استانداردهای لازم در دنیای رایت نیز پشتیبانی میکند.

 

iso workshop تهیه ، تبدیل و رایت فایل های ایمیج ISO Workshop 4.5

 

حسین یاهل بازدید : 60 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

AVS Disc Creator نرم افزاری کارآمد برای رایت انواع فایل ها روی لوح های فشرده دی وی دی و سی دی و بلو-ری می باشد. این نرم افزار میتوانید ویدیوهای موجود روی هارد دیسک با فرمت های مختلف را روی دی وی دی به صورت Video DVD و قابل پخش برای انواع دستگاه های مالتی مدیا رایت کند. همچنین قابلیت رایت فایل های ویدیویی بر روی لوح های فشرده blu-ray نیز فراهم می باشد. قابلیت رایت لوح های فشرده به صورت data که امکان رایت تمامی فرمت ها را برای تهیه نسخه پشتیبان یا هر استفاده ای دیگری را دارد. قابلیت رایت لوح های فشرده با قابلیت bootable که قابلیت رایت برنامه های بوت شونده نظیر ویندوزها را دارا می باشد. قابلیت رایت audio cd برای رایت فایل های صوتی و همچنین رایت mp3 cd یا dvd برای رایت تعداد زیادی فایل صوتی نیز فراهم است. قابلیت تهیه فایل های ایمیج با انواع فرمت ها نظیر iso و bin و رایت فایل های ایمیج و همچنین ویرایش فایل های ایمیج نیز امکان پذیر می باشد. AVS Disc Creator به طور کل نرم افزاری بسیار کامل برای رایت می باشد.

 

AVS Disc Creator رایت انواع لوح های فشرده AVS Disc Creator 5.2.1.529

 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
یاهل دانلود | نرم افزار,آهنگ, کتاب, موبایل, عکس, بازی, فیلم, سریال, اس ام اس, یوزرنیم برای نود32 و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام یک از موضوعات یاهل دانلود خوشتان می آید ؟
    نرم افزارهای مورد نیاز
    یاهل دانلود در شبکه های اجتماعی

    نمایه رسمی یاهل دانلود در فیسبوک



    جهت عضویت در کانال تلگرامی یاهل دانلود روی عکس کلیک کنید

    راه های ارتباط با مدیریت یاهل دانلود


    آیدی در یاهو

    YAhoo ID : H_t_a_t

    آیدی در لاین

    Line ID : HO3eiNYAhel

    آیدی در تلگرام

    Telegram ID :@
    HO3eiNYAhel

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 300
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,468
  • بازدید ماه : 945
  • بازدید سال : 38,978
  • بازدید کلی : 336,711
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش