loading...
یاهل دانلود | هر آنچه دنبالش هستید.
پیام مدیر سایت

با عرض سلام و خوش آمد خدمت شما بازدید کننده ی گرامی

یاهل دانلود

هر آنچه به دنبال آن هستید.

با تشکر مدیریت یاهل دانلود

حسین یاهل



یوزر نیم و پسورد برای آنتی ویروس Nod32

سلام سایت یاهل دانلود تصمیم گرفت برای راحتی شما عزیزان یوزرنیم و پسورد NOD32

 در سایت به صورت هر 24 ساعت یکبار قرار بده 

مدیریت سایت 

یاهل دانلود : حسین یاهل

تاریخ : 1394/09/05


Username:TRIAL-0130417107 

Password:acpdmax84s

Username:TRIAL-0130331109 
Password:n7cj9n34u3

Username:TRIAL-0130331143 
Password:h7s54e5k2f

Username:EAV-0151074521 
Password:snbtcdu24n

Username:EAV-0140853311 
Password:nc6ae96vh5

Username:TRIAL-0130115302 
Password:727xcu3ds4

Global Music امکان دانلود موسیقی های جهانی را به شما میدهد
آخرین ارسال های انجمن
حسین یاهل بازدید : 73 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

BlazeVideo SmartShow نرم افزاری بسیار عالی و راه حلی ساده برای ساخت ویدیوهای زیبا و ویژه با استفاده از عکس،ویدیو،موزیک و صدای خود شماست. شما به وسیله این نرم افزار به صورت تایم لاین و خط زنده نسبت به ساخت و ویرایش ویدیوی خود اقدام کنید. قابلیت اضافه ساختن انواع افکت ها،افکت های انتقالی و عنوان ها و از همه مهم تر وجود قالب و تم و پوسته های آماده برای ساخت کلیپ های مناسبتی به سادگی توسط این نرم افزار کارامد تعبیه شده است. بنابراین توسط این نرم افزار کاربر میتواند به سادگی نسبت به میکس نمودن ویدیو و عکس های خود اقدام کند. کافیست عکس و ویدیوهای مورد نظر را وارد نرم افزار سازد و سپس با اضافه ساخت صوت و افکت های مورد علاقه اش ویدیو مورد نظر را آماده سازد. قابلیت استفاده از انواع مختلف افکت های انتقالی (transitions) و همچنین استفاده از چندین تم و پوسته امکان پذیر است. وجود چندین پوسته از قبل طراحی شده زیبا مخصوص تولد،عروسی،جشن ها،کریسمس و… باعث می شود کاربر در ساخت کلیپ بسیار آزاد باشد. قابلیت ویرایش عکس و ویدیو در خود نرم افزار نیز تعبیه شده است. برای مثال میتوانید نسبت به تنظیم روشنایی،کنتراست ویدیو و عکس اقدام کنید یا برروی آنها واترمارک و زیرنویس قرار دهید. برای خروجی گرفتن نیز قابلیت خروجی گرفتن با فرمت HD به صورت ویدیویی فراهم شده است.

 

BlazeVideo SmartShow ساخت کلیپ های ویدیویی زیبا BlazeVideo SmartShow 1.3.0.0

 

حسین یاهل بازدید : 79 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

Sony Sound Forge Pro نرم افزاری حرفه ای و فوق العاده برای میکس کنندگان موسیقی و افرادی است که میخواهند انواع مختلف ویرایش را روی فایل های صوتی انجام دهند. چه در زمینه استفاده در استدیو و چه در زمینه عادی ، این مجموعه در تولید نهایی برای ضبط و میکس حرفه ای صدا مسترینگ، آهنگسازی، ترمیم صوتی، ایجاد CD و کتاب قرمز بسیار کامل و حرفه ای می باشد. Sound Forge از نرم افزارهای قدرتمند در زمینه ی ضبط صدا، ویرایش، پردازش و اجرای افکت و رمزگذاری فایل مدیا می باشد. سازگاری با انواع تکنولوژی ها روز موجود نظیر دالبی دیجیتال از جمله دیگر قابلیت های این ابزار محسوب می شوند. بیش از ۴۰ نوع افکت صوتی با دسته بندی مجزا ، سرعت بسیار مناسب در هنگام پردازش صوت،امکان استخراج صداها از ویدیوها با قابلیت ذخیره سازی با کیفیت اصلی و فرمت دلخواه در کنار دیگر امکانات که در ادامه مطلب به آنها اشاره کرده ایم ، از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار حرفه میکس و مسترینگ Sony Sound Forge به شمار می رود.

 

SONY Sound Forge Pro2 میکس و ویرایش موسیقی حرفه ای SONY Sound Forge Pro 11.0 build 272

 

حسین یاهل بازدید : 69 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

AVS Audio Editor نام نرم افزاری بسیار قدرتمند و البته بسیار حرفه ای در این زمینه است که با استفاده از یک سری توابعی که در آن به عنوان قابلیت گنجانده شده توانایی تدوین موزیک ها را به بهترین شکل ممکن دارد. این نرم افزار که از واسط کاربری جذابی هم بهره می برد با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی قادر است تا کار برش یا چسباندن موزیک ها ، اضافه نمودن افکت ها ، حذف نویز موجود برروی موزیک ها و انواع مختلفی از دستورات را انجام دهد. امکان استخراج فایل های صوتی از درون فایل های تصویری نظیر ویدئوها و همچنین فیلم ها ، قابلیت ویرایش همزمان چندین ترک صوتی ، ذخیره سازی با فرمت و کیفیت دلخواه ، امکان ضبط صدا از انواع ورودی ها ، قابلیت Import از اکثر سیستم های صوتی دیگر و البته قابلیت جالبی برای دوستداران iPhone که با استفاده از آن می توان برای این گوشی تلفن همراه Ringtone ساخت از جمله خصوصیات اصلی و کلیدی این نرم افزار جالب محسوب می شوند.

 

AVS Audio Editor ویرایش فایل های صوتی خود با AVS Audio Editor 7.1.6.484

 

حسین یاهل بازدید : 61 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

DivX Plus نرم افزاری بسیار عالی است که میتواند فرمت های فشرده شده DivX را با کیفیت بسیار بالا پخش کند و در کنار این قابلیت ، نمایش دیگر فرمت های ویدیویی و تبدیل به فرمت DivX و تبدیل دیگر فرمت ها و همچنین وجود دارا بودن Codec Pack این نرم افزار را بسیار کامل جلوه میدهد. فرمت DivX فرمتی محبوب است زیرا که با انجام عمل کدینگ فایل های ویدویی را بدون کاهش کیفیت بسیار فشرده می سازد و غالبا در دی وی دی ها به کار گرفته می شود. این فرمت جهت پخش نیازمند نرم افزاری ویژه است که DivX Plus با داشتن بخش DivX Plus Player این فرمت ها را پخش میکند ضمن اینکه از دیگر فرمت های صوتی و تصویری نظیر AVI, DIVX, MKV, MP4, MOV, WMV نیز پشتیبانی میکند. همچنین این نرم افزار امکان نمایش زیرنویس حتی چندین زیرنویس را نیز فراهم آورده است. فرمت های با کیفیت HD (DivX, XVID, H.264, x264 و WMV*, RMVB**, AVCHD) نیز پشتیبانی شده اند. در زمینه تبدیل نرم افزار میتواند فرمت های نامبرده را به یکدیگر تبدیل کند. در زمینه تبدیل فرمت های دیگری MPG, TS, VOB and SVCD نیز پشتیبانی شده اند و قابلیت هایی مانند اضافه کردن چندین زیرنویس به فیلم ، ادغام فایل های ویدیوی و تنظیم bitrate و حجم نیز امکان پذیر است. بخش DivX Plus Web Player نیز برای پخش فیلم هایی است که با تکنولوژی DivX در سطح وب منتشر شده اند ، می باشد و قابلیت اصلی این بخش امکان دانلود این ویدیوها می باشد. قابلیت رایت لوح های فشرده نیز فراهم آماده است تا از این نرم افزار بسیار ویژه بسازد.

 

divx plus پخش ، تبدیل و کدک DivX با نرم افزار DivX Plus 9.1.1 Build 1.9.0.528

 

حسین یاهل بازدید : 73 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

CyberLink MediaShow DeLuxe یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های ویرایش ، تدوین و افکت گذاری بر روی فایل های تصویری و همجنین تبدیل انواع فایل های تصویری به یکدیگر میباشد که به شما امکاناتی از قبیل ، میکس ، مونتاژ ، افکت گذاری ، تدوین ، و همچنین ، تبدیل فایل ها و فرمت های ویدئویی با هر اندازه و حجمی را میدهد که میتوانید به راحتی ، از آن در کارهایی که در این زمینه دارید با نهایت راحتی استفاده کنید.این نرم افزار با نمونه ها و جلوه هایی که در اختیار شما قرار میدهد ، شما را در یک تدوین و میکس حرفه ای یاری میکند تا بهترین ها را خلق کنید.

 

CyberLink MediaShow DeLuxe تدوین حرفه ای عکس و فیلم با CyberLink MediaShow DeLuxe 6.0.5225

 

حسین یاهل بازدید : 63 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار Screeny Pro ابزاری قدرتمند جهت گرفتن عکس و ویدئو از محیط دسکتاپ می باشد. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی جهت رفع نیاز کاربران در زمینه یاد شده استفاده می کند که این ابزارها همگی به صورتی ایجاد شده اند که کاربر قادر است در کوتاه ترین زمان به هر یک از آن ها دسترسی پیدا کند. به کمک این نرم افزار کاربران قادر به تهیه عکس از محیط های مختلف در کامپیوتر می باشند. قابلیت ضبط صدای سیستم، توانایی استفاده از Codec ها به منظور کد کردن فایل های تصویری بدون کاهش کیفیت آن ها به منظور بهینه سازی حجم فایل، قابلیت نمایش و مخفی سازی نشانگر موس بر روی تصویر و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

screeny pro ضبط فعالیت های صفحه نمایش خود با Screeny pro v3.4.3

 

حسین یاهل بازدید : 61 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

GoldWave نرم افزاری با درجه کیفی بالا، همه منظوره و فراگیر، با قابلیت اعتماد بالا و نیز حرفه ای برای ویرایش دیجیتالی صدا و نیز ابزاری به منظور میکس چند کاناله صدا و تصویر می باشد. شرکت سازنده نرم افزار نیز پس از انتشار بسیار موفق نرم افزار GoldWave Digital Audio Editor که درآپریل سال ۱۹۹۳  منتشر گردید با همین عنوان نام گذاری شد. این نرم افزار پس از گذشت دهه اخیر بهبود یافته و مسیر قبلی را ادامه می دهد تا به امروز که به عنوان یکی از بهترین نمونه های موجود در بازار به شمار می رود . نرم افزار GoldWave برای افرادی که با صوت برای ویرایش سی دی، ذخیره آرشیو، آنالیز لحن، رادیو وتلویزیون ، جاوا وصفحات وب، بازی ها، و یا تنها برای سرگرمی سروکار دارند ، ایده آل می باشد. به علاوه می توانید از این نرم افزار قدرتمند برای ساختن هرچیزی از پیامهای استادانه ماشین سخنگو گرفته تا حد حرفه ای و ساخت محتواهای کیفیت عالی سی دی های صوتی استفاده نمایید.

 

goldwave5 ویرایش فایل های صوتی با GoldWave v5.69

 

حسین یاهل بازدید : 64 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

Audio Cleaning Lab نام یک استدیوی صوتی نرم افزاری کامل می باشد که به کمک این نرم افزار قدرتمند کاربران قادر خواهد بود تا انواع فایل های صوتی را مورد ویرایش قرار داده و یا اقدام به ساخت آهنگ های زیبا نمایند.در این نرم افزار بسیاری از ابزارهایی که برای رفع نیاز در زمینه کار با فایل های صوتی مورد نیاز می باشد موجود است. از ابزارها و ویژگی های مختلف موجود در این نرم افزار می توان به ابزارهایی همانند ابزار حرفه ای ضبط صدا ، ابزار ویرایش فایل صوتی با دسترسی سریع ، قابلیت کار بر روی چندین فایل به صورت همزمان ، دارای ابزار تبدیل فرمت ، قابلیت ترکیب و میکس صدا ها بر روی یکدیگر ، دارای افکت های صوتی مختلف و ابزار افکت گذاری ، ابزار بهینه سازی فایل های صوتی  و … اشاره نمود که ابزارهای یاد شده تنها بخشی از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

MAGIX Audio Cleaning Lab ویرایش فوق حرفه ای فایل های صوتی خود با MAGIX Audio Cleaning Lab 2013 19.0.1.12

 

حسین یاهل بازدید : 82 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

با روایت جدید شرکت ادوبی، غیر ممکن ها را ممکن بسازید و در ارتباط باشید! نسخه ی جدید نرم افزار محبوب ادوبی افتر افکتز ساعاتی پیش عرضه گردید. بدون نیاز به رندرینگ حرفه ای، ویژگی های جدید و قدرتمندی مانند Live 3D Pipline که جلوه های سینمای ۴بعدی را در لایه های ادیت شما می آورد در دستان شماست. کارهای خود را به طور مستقیم از طریق نرم افزار به اشتراک گذاشته، تنظیمات مخصوص به خود را بر روی چندین سیستم به طور آنلاین همگام سازی نمایید، و به ویژگی های جدید نرم افزار به محض عرضه شدن دسترسی پیدا کنید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از نرم افزار را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت یاهل دانلود دریافت نمایید.

 

Adobe Creative Cloud After Effects CC 12.0.0 cover ایجاد و ادیت حرفه ای تصاویر متحرک با Adobe Creative Cloud After Effects CC 12.0.404

 

حسین یاهل بازدید : 92 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

با نسخه جدید نرم افزار ادوبی پریمیر با نام Adobe Premier Pro CC ویدیوهای خود را سریع تر از همیشه ویرایش کنید! ده ها ویژگی جدید که شامل تایم لاین دوباره طراحی شده، مدیریت مدیا بهبود داده شده، رنگ بندی تسریع شده و … می باشند در این نسخه از نرم افزار قرار داده شده اند. این ها همه شروع ماجراست…!  شما به ویژگی های جدید نرم افزار به محض عرضه شدن آن ها دسترسی پیدا خواهید کرد. درباره ی انتقال از نسخه ی کنونی خود به نسخه ی CC چنانچه شک و تردیدی دارید، به وبسایت رسمی ادوبی مراجعه نموده و با ویژگی های خارق العاده این نسخه حتما متقاعد خواهید شد! شما در این نسخه می توانید کارهای خود را با سایر ادیتورهای دنیا به اشتراک گذاشته و در فضایی خلاقانه و پویا به رشد افکار خود و معرفی آثار خود بپردازید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از نرم افزار را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Adobe Creative Cloud Adobe Premiere Pro CC 7.0.0 حرفه ای ترین ویرایشگر ویدیو Adobe Creative Cloud Adobe Premiere Pro CC 7.0.0.342

 

تعداد صفحات : 124

درباره ما
Profile Pic
یاهل دانلود | نرم افزار,آهنگ, کتاب, موبایل, عکس, بازی, فیلم, سریال, اس ام اس, یوزرنیم برای نود32 و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام یک از موضوعات یاهل دانلود خوشتان می آید ؟
    نرم افزارهای مورد نیاز
    یاهل دانلود در شبکه های اجتماعی

    نمایه رسمی یاهل دانلود در فیسبوک



    جهت عضویت در کانال تلگرامی یاهل دانلود روی عکس کلیک کنید

    راه های ارتباط با مدیریت یاهل دانلود


    آیدی در یاهو

    YAhoo ID : H_t_a_t

    آیدی در لاین

    Line ID : HO3eiNYAhel

    آیدی در تلگرام

    Telegram ID :@
    HO3eiNYAhel

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 168
  • آی پی دیروز : 205
  • بازدید امروز : 436
  • باردید دیروز : 379
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,409
  • بازدید ماه : 5,718
  • بازدید سال : 43,751
  • بازدید کلی : 341,484
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش