loading...
یاهل دانلود | هر آنچه دنبالش هستید.
پیام مدیر سایت

با عرض سلام و خوش آمد خدمت شما بازدید کننده ی گرامی

یاهل دانلود

هر آنچه به دنبال آن هستید.

با تشکر مدیریت یاهل دانلود

حسین یاهل



یوزر نیم و پسورد برای آنتی ویروس Nod32

سلام سایت یاهل دانلود تصمیم گرفت برای راحتی شما عزیزان یوزرنیم و پسورد NOD32

 در سایت به صورت هر 24 ساعت یکبار قرار بده 

مدیریت سایت 

یاهل دانلود : حسین یاهل

تاریخ : 1394/09/05


Username:TRIAL-0130417107 

Password:acpdmax84s

Username:TRIAL-0130331109 
Password:n7cj9n34u3

Username:TRIAL-0130331143 
Password:h7s54e5k2f

Username:EAV-0151074521 
Password:snbtcdu24n

Username:EAV-0140853311 
Password:nc6ae96vh5

Username:TRIAL-0130115302 
Password:727xcu3ds4

Global Music امکان دانلود موسیقی های جهانی را به شما میدهد
آخرین ارسال های انجمن
حسین یاهل بازدید : 102 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

Adobe Audition CC به شما اجازه می دهد تا فایل های صوتی خود را ایجاد کنید و با استفاده از ابزارهای ارتباطی بیشتر و ده ها ویژگی جدید که در این نسخه از قبیل حذف کننده صدای خواننده گنجانده شده است، کارهای خود را در اختیار همگان قرار دهید. نرم افزار Adobe Audition CC به شما این امکان را می دهد تا از ویژگی های جدید این نرم افزار به محض عرضه شدن مطلع شوید و همچنین این نرم افزار با نرم افزارهای ادیت ویدیو سازگاری پیدا کرده تا بتوانید یک محصول صوتی و ویدیویی بی نظیر را بدون نیاز به هیچ نرم افزار دیگری تولید نمایید. از ویژگی های این نسخه از نرم افزار می توان به حذف کننده صدا، ویرایشگر پیش نمایش، ویرایشگر چند منظوره ی بهبود یافته، طراحی صدای پیشرفته، بهبود کیفیت صدا، معیارهای بلندی صدای ITU و … اشاره کرد.

 

Adobe Creative Cloud Audition CC 6.0 ادیت حرفه ای فایل های صوتی با Adobe Audition CC v6.0.732

 

حسین یاهل بازدید : 114 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

Ashampoo Movie Studio نرم افزاری کامل است که تمامی ابزارهای مورد نیاز برای ویرایش و ساخت ویدیوهای خانگی را به صورت کامل آسان و مرحله به مرحله را درون خود دارد. بریدن،چسباندن و تبدیل فرمت ویدیوها به همراه ابزارهایی جهت قرار دادن افکت های تصویری و افکت های transition و همچنین رایت ویدیو ساخته شده روی لوح های فشرده با تبدیل آن به فایل ویدیوی از قابلیت های اصلی این نرم افزار محسوب می شود. Ashampoo Movie Studio تمامی امکانات جهت ویرایش و ساخت ویدیوی خانگی را با خود به همراه دارد. بریدن قسمت های ناخواسته ویدیو و در واقع سانسور کردن آن و یا چسباندن چند ویدیو به یکدیگر و تبدیل آنها به یک فایل واحد در کنار قابلیت هایی نظیر تنظیم رنگ و روشنایی ویدیو و اصلاح رنگ ها از امکانات جانبی نرم افزار محسوب می شود. چرخاندن ویدیو، آینه کردن یا تغییر جهت ویدیو و همچنین تنظیم نور و نرمال سازی آن نیز امکانات قالب توجه نرم افزار محسوب میگردد. افکت های تصویری شامل سیاه و سفید کردن تصویر، تبدیل ظاهر به فیلم های قدیمی،sepia و inverse می شوند که جز افکت های محبوب و پرکاربرد هستند. افکت های حرکت یا transition نیز شامل افکت های Black out, Circular, Fade, Move down, Move left, Move right, Move up, White out می باشند. ساخت تیتراژهای کامل متحرک برای آغاز و پایان نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. قرار دادن موزیک برای ویدیو و اضافه کردن متن به ویدیو نیز از ابزارهایی است که میتواند در مواقع لازم به کاربر کمک نماید.

 

ashampoo movie studio ویرایش و ساخت ویدیو خانگی Ashampoo Movie Studio 1.0.5.5

 

حسین یاهل بازدید : 72 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

Xilisoft Audio Converter نرم افزاری کامل برای تبدیل فرمت فایل های صوتی می باشد که ضمن این توانایی دارای امکاناتی نظیر استخراج صدا از فایل های ویدیوی می باشد. این نرم افزار میتواند همزمان چندین فرمت صوتی را به یکدیگر تبدیل کند و در کنار آن میتواند یک فایل صوتی را همزمان به چند نوع فرمت فایل صوتی تبدیل کند. قابلیت بریدن و جدا کردن قطعات مختلف یک فایل صوتی و همچنین تبدیل فرمت به طوری که فایل خروجی دارای حجم ثابتی باشد نیز یکی دیگر از امکانات این نرم افزار می باشد. این نرم افزار میتواند روی فایل صوتی هنگام تبدیل افکت هایی band pass, chorus, flanger, echo را روی صوت قرار دهد و همچنین صدای موسیقی را تنظیم نماید. در هنگام خروجی گرفتن امکانات نظیر ویرایش تگ های ID3 و همچنین تنظیم کیفیت صدا نیز از دیگر امکانات این نرم افزار محسوب می شود. برای مشاهده فرمت های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار به ادامه مطلب بروید.

 

Xilisoft Audio Converter مبدل و ویرایشگر صوتی قدرتمند Xilisoft Audio Converter Pro 6.5.0.20131129

 

حسین یاهل بازدید : 54 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

Bandicam نرم افزاری کاربردی برای ضبط فیلم از ویدیو،صفحات ویندوز و نرم افزارها و بازی ها می باشد که کاربران با استفاده از آن میتوانند به سادگی نسبت به ضبط فیلم از ناحیه ای خاص از روی صفحه ویندوز یا همانطور که گفته شده نسبت به ضبط ویدیو بازی های در حال اجرا اقدام نماید. این نرم افزار با توجه به سازگاری با انواع کارت های گرافیک نظیر nvidia , interl , amd , raedon بسیار سریع و با کیفیت بالا نسبت به ضبط ویدیوها اقدام می نماید. همچنین با پشتیبانی از کدک های MPEG-1, Xvid و MJPEG ویدیوهای با کیفیت تصویر بالا و با پشتیبانی از PCM و MPEG-1 Layer II ضبط صدا در کنار ویدیو را با کیفیت عالی فراهم می سازد. این نرم افزار میتواند ویدیوها را تا رزولوشن 2560*1600 ضبط نماید. همچنین این نرم افزار با کمترین استفاده از CPU/GPU/HDD در هنگام عملکرد سرعت ویندوز را بسیار کمتر از سایر نرم افزارهای مشابه کاهش خواهد داد. در کنار قابلیت ضبط ویدیو توانایی گرفتن اسکرین شات از محیط بازی ها و نرم افزارها و ویندوز با فرمت های BMP, PNG و JPEG نیز امکان پذیر است.

 

bandicam ضبط و تصویری از محیط ویندوز و بازی ها Bandicam 1.9.2.455

 

حسین یاهل بازدید : 72 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

Wondershare Video Converter Ultimate نام آشنایی در دنیای نرم افزارهای مبدل فایل های مالتی مدیا (صوتی و ویدیویی) می باشد. این نرم افزار قدرتمند توانایی تبدیل تمامی فرمت های صوتی و ویدویی را به یکدیگر دارا می باشد و میتواند انواع مختلف آنها را با امکانات مختلف نظیر بریدن و چسباندن به یکدیگر و همچنین قطع کردن قسمت ها ناخواسته و… به یکدیگر تبدیل کند. در کنار این قابلیت نرم افزار میتواند فیلم های ۲بعدی را به ۳بعدی تبدیل کند و این یکی از قابلیت های مهم نرم افزار بشمار می رود. همچنین نرم افزار توانای ریپ کردن دی وی دی های ویدویی را نیز داراست و میتواند این دسته از ویدیویها را با تبدیل فرمت به ویدیوهای معمول برروی هارد دیسک شما کپی نماید تا نگهداری و پخش آنها آسان تر گردد. در ادامه این نرم افزار میتواند ویدیوهای شما را به متدهای مختلف برروی لوح های فشرده دی وی دی رایت نماید. برای قابلیت های جزئی تر نرم افزار به ادامه مطلب بروید. قابلیت های کلیدی نرم افزار به این شرح است: دانلود ویدیوهای انلاین از سایت هایی نظیر گوگل و یوتیوب و… ، تبدیل فرمت مخصوص دستگاه های مالتی مدیا نظیر دستگاه های اپل و گوشی های موبایل، پشتیبانی از ویدیوهای HD،  ذخیره ویدیوهای انلاین اینترنتی با متد ضبط مستقیم از روی صفحه، قرار دادن واترمارک دلخواه شما روی ویدیوها، چرخش ، بریدن ، چسباندن ، چند قسمت کردن ویدیوها ، تنظیم نور ، کنتراست و رزولوشن ویدیوها، استخراج صدا از فیلم ها و ذخیره آنها با فرمت صوتی و…

 

Wondershare Video Converter  قدرتمندترین مبدل Wondershare Video Converter Ultimate 6.7.0.10

 

حسین یاهل بازدید : 55 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند Tipard Blu-ray Converter برای تبدیل فرمت دی وی دی و فایل های ویدیویی بلو-ری به فرمت های معمول نظیر DivX, MP4, AVI, 3GP, MPEG, FLV می باشد. این نرم افزار ضمن پشتیبانی از فیلم های HD و حفظ کیفیت آنها در هنگام تبدیل فرمت ، میتواند به عنوان یک نرم افزار تبدیل فرمت کامل نیز مورد استفاده قرار گیرد. Tipard Blu-ray Converter در واقع یک نرم افزار ریپ کننده ویدیوهای بلو-ری می باشد. همانطور که میدانید فیلم های بلو-ری با فرمت های مخصوص در دسترس هستند و برای اینکه بتوان آنها را به راحتی تماشا کرد و همچنین حجم آنها را بدون کاهش کیفیت کم نمود ، نیاز به تبدیل فرمت دارند. Tipard Blu-ray Converter ویژه تبدیل فرمت دیسک های بلو-ری و فایل های ویدیویی اینچنینی می باشد. در هنگام تبدیل فرمت ، این نرم افزار میتواند ویرایش های مورد نیاز شما ، نظیر بریدن قسمتی از فیلم ، چسباندن چند تکه فیلم به یکدیگر ، بریدن صحنه ها Crop , قرار دادن واترمارک برروی فیلم و همچنین قرار دادن زیرنویس روی فیلم و تنظیم نور و رزولوشن تصویر ویدیو را انجام دهد.

 

blu ray converter تبدیل فرمت دی‎وی‌دی و فایل های بلو ری Tipard Blu ray Converter 7.3.6.20651

 

حسین یاهل بازدید : 52 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

Xilisoft Blu-ray Ripper نرم افزاری قدرتمند برای ریپ و تبدیل فرمت لوح های فشرده Blu-Ray به فرمت های ویدیویی معمول ، با کیفیت HD و ۳d می باشد. در واقع این نرم افزار میتواند لوح های فشرده بلو-ری با فرمت M2TS را به ویدیوهای سه بعدی با فرمت SSIF و فایل های ویدیویی با کیفیت بالای HD تبدیل کند. سرعت تبدیل در این نرم افزار با توجه به استفاده از تکنولوژی های جدید بسیار بالاست همچنین با سازگاری با سرعت دهنده کارت های گرافیک  NVIDIA CUDA و AMD APP دو برابر سرعت بیشتر در سیستم هایی که دارای این تکنولوژی هستند انجام خواهد شد. فرمت های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار را در ادامه مطلب آورده ایم. اما در ادامه ذکر قابلیت های نرم افزار باید گفت که توانایی استخراج صدای ویدیو از روی لوح های فشرده و قرار دادن و تنظیم زیرنویس برای ویدیو در حال ریپ از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می گردد. قابلیت های ویرایش ویدیو قبل از ریپ نظیر چسباندن قطعات ویدیو به یکدیگر،جدا کردن قطعات ویدیو،بریدن قسمت های ناخواسته ویدیو،بریدن قاب در زمان های مورد نظر ویدیو و همچنین قرار دادن واترمارک برروی ویدیو نیز از دیگر امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود. تنظیم پارامترهای مهم در هنگام خروجی گرفتن نظیر کیفیت صدا و ویدیو با تنظیمات پیشرفته همراه است ، اما کاربر میتواند از تنظیمات پیش فرض برای موارد دلخواه استفاده کند تا نیازی به تنظیمات پیشرفته برای کاربران تازه کار وجود نداشته باشد.

 

xilisoft blu ray ripper ریپ کردن لوح های فشرده بلو ری Xilisoft Blu ray Ripper 7.1.0.20131118

 

حسین یاهل بازدید : 58 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

MKVToolnix نرم افزاری رایگان و پرکاربرد است که کاربران میتوانند با استفاده از آن نسبت به ادغام چندین زیرنویس و چند صدا برروی فایل های MKV اقدام کنند. همانطور که میدانید فایل های mkv که مخفف matorska هستند به دلیل حجم پایین و حفظ کیفیت بالا در زمینه فایل های ویدیویی مخصوصاً فیلم ها و مستندها استفاده فراوانی دارند و اکثر فیلم ها و مستندها در اینترنت با این فرمت منتشر می شوند. اگر قصد دارید زیرنویس فیلمی را به آن بچسبانید و دیگر نیازی به فایل srt زیرنویس ان هنگام نمایش نداشته باشید و به راحتی زیرنویس به صورت خودکار رو فیلم mkv نمایش داده شود ، میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید. همانطور که گفتیم میتوانید چندین زیرنویس را به فایل اضافه کنید تا کاربر مشاهده کننده هنگام نمایش بتواند زیرنویس های مختلف را انتخاب کند. قابلیت چسباندن چندین صدا نیز وجود دارد که در زمینه فیلم های دوبله شده یاری دهنده هست. در طرف مقابل قابلیت استخراج زیرنویس چسبانده شده به ویدیو نیز توسط MKVToolnix وجود دارد.

 

MKVToolnix چسباندن زیرنویس و صدا به mkv با نرم افزار MKVToolnix 6.6.0

 

حسین یاهل بازدید : 54 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

WinX HD Video Converter Deluxe نرم افزاری بسیار عالی برای تبدیل فرمت های ویدیویی می باشد که با پشتیبانی از پهنه وسیعی از فرمت ها کاربر را در زمینه تبدیل های فرمت های ویدیو بی نیاز می سازد. همچنین این نرم افزار دارای امکاناتی نظیر ساخت اسلایدشو از عکس های کاربر و تبدیل آن به کلیپ می باشد و همچنین قابلیت دانلود ویدیو از یوتوب بوده و دیگر توانایی جانبی نرم افزار اتصال و جدا ساخت تکه های ویدیویی می باشد. در کنار این امکانات پشتیبانی از فرمت هایی نظیر TS, MTS, M2TS, MKV, MOV, MOD, HD MPEG, HD AVI, HD WMV, HD MP4 و فرمت های HD از جمله امکانات نرم افزار محسوب می شود. توانایی تبدیل فرمت های HD به فرمت های معمولی و برعکس نظیر HD M2TS to AVI, WMV to HD AVI, از توانایی های اصلی نرم افزار محسوب می شود. بریدن قسمت هایی مورد نظر کاربر از ویدیو اصلی (Trim) بریدن قاب تصویر (Crop) و چسباندن قطعات ویدیویی به یکدیگر و همچنین قابلیت مهم اضافه نمودن زیرنویس به ویدیوها از امکانات مهم دیگر نرم افزار محسوب می شود. وجود تنظیمات حرفه ای هنگام خروجی گرفتن تبدیل فرمت ویدیویی باعث می شود در هنگام خروجی گرفتن کاربر کنترل کاملی روی فایل خروجی دارد. همچنین ۲۸۰ تنظیم از پیش تعیین شده برای دستگاه هایی نظیر آیفون و آی پد و… وجود دارد تا فایل کاملا منطق با دستگاه در اختیار کاربر قرار گیرد.

 

WinX HD Video Converter Deluxe تبدیل فرمت ویدیویی قدرتمند WinX HD Video Converter Deluxe 5.0.1.179

 

حسین یاهل بازدید : 74 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

AVS Audio Converter نرم افزاری کامل برای تبدیل فرمت صوتی با پشتیبانی کامل از فرمت های صوتی می باشد. (تمامی فرمت های پشتیبانی شده این نرم افزار در ادامه مطلب آمده است). قابلیت های ویرایشی این نرم افزار شامل برش، چسباندن،بریدن بخش ها، ترکیب، حذف بخش های دلخواه و تقسیم به چند قسمت  Cut, join, trim, mix, delete parts, split می باشد که در هنگام تبدیل فرمت مسلماً به کمک کاربر خواهند آمد. همچنین با پشتیبانی از فرمت های ویدویی نظیر DVD, MPEG, MP4, AVI, DIVX, MOV, WMV, VOB, 3GP, RM, QT, FLV به کاربر این امکان را میدهد تا نسبت به استخراج صدای ویدیوها و ذخیره آنها با فرمت های صوتی اقدام کند. با پشتیبانی از فرمت های m4a و m4b این امکان را به کاربر میدهد تا برای محصولات شرکت اپل نظیر  iPod/iPhone آهنگ قابل پخش در انها تبدیل کند و رینگتون بسازد. با قابلیت تنظیم پارامترهای کیفیتی صدا در هنگام خروجی گرفتن کنترل کامل برروی فایل خروجی را برای کاربر فراهم میکند.

 

AVS Audio Converter تبدیل فرمت های صوتی AVS Audio Converter 7.2.2.529

 

تعداد صفحات : 124

درباره ما
Profile Pic
یاهل دانلود | نرم افزار,آهنگ, کتاب, موبایل, عکس, بازی, فیلم, سریال, اس ام اس, یوزرنیم برای نود32 و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام یک از موضوعات یاهل دانلود خوشتان می آید ؟
    نرم افزارهای مورد نیاز
    یاهل دانلود در شبکه های اجتماعی

    نمایه رسمی یاهل دانلود در فیسبوک



    جهت عضویت در کانال تلگرامی یاهل دانلود روی عکس کلیک کنید

    راه های ارتباط با مدیریت یاهل دانلود


    آیدی در یاهو

    YAhoo ID : H_t_a_t

    آیدی در لاین

    Line ID : HO3eiNYAhel

    آیدی در تلگرام

    Telegram ID :@
    HO3eiNYAhel

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 205
  • بازدید امروز : 354
  • باردید دیروز : 379
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,327
  • بازدید ماه : 5,636
  • بازدید سال : 43,669
  • بازدید کلی : 341,402
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش