loading...
یاهل دانلود | هر آنچه دنبالش هستید.
پیام مدیر سایت

با عرض سلام و خوش آمد خدمت شما بازدید کننده ی گرامی

یاهل دانلود

هر آنچه به دنبال آن هستید.

با تشکر مدیریت یاهل دانلود

حسین یاهل



یوزر نیم و پسورد برای آنتی ویروس Nod32

سلام سایت یاهل دانلود تصمیم گرفت برای راحتی شما عزیزان یوزرنیم و پسورد NOD32

 در سایت به صورت هر 24 ساعت یکبار قرار بده 

مدیریت سایت 

یاهل دانلود : حسین یاهل

تاریخ : 1394/09/05


Username:TRIAL-0130417107 

Password:acpdmax84s

Username:TRIAL-0130331109 
Password:n7cj9n34u3

Username:TRIAL-0130331143 
Password:h7s54e5k2f

Username:EAV-0151074521 
Password:snbtcdu24n

Username:EAV-0140853311 
Password:nc6ae96vh5

Username:TRIAL-0130115302 
Password:727xcu3ds4

Global Music امکان دانلود موسیقی های جهانی را به شما میدهد
آخرین ارسال های انجمن
حسین یاهل بازدید : 69 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

Gom Player نرم افزاری رایگان محصول شرکتی کره ای به نام Gretech می باشد که باتوجه به سابقه و قابلیت هایش توانسته است کاربران زیادی را به خود جلب نماید. این نرم افزار پخش کننده فایل های مالتی مدیا و مخصوصاً فایل های ویدیویی به راحتی و بدون دردسر و استفاده بیش از حد منابع سیستمی ، فایل های مالتی مدیا ویدیویی نظیر flv,mp4, mov, mpg, ts, avi, divx, asx, wmv, m4v, dat, ifo, vob, 3gp/3gp2, rm/rmvb, mkv, ogm را نمایش خواهد داد. همچنین میتواند فایل های صوتی نظیر mp3, .m4a, .aac, .ogg را نیز پخش کند. یکی از مهمترین گزینه های مهم کاربران ایرانی جهت نرم افزار پلیر ویدیویی،پشتیبانی از زیرنویس فارسی است که این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های زیرنویسی نظیر .smi, .srt, .rt, .sub (with IDX) این امکان را به خوبی فراهم آورده است. یکی دیگر از قابلیت های جالب نرم افزار زمانی مشخص می شود که فرمت و کدک خاصی از نرم افزار قابل پخش نیست. در این زمان نرم افزار به کاربر کمک می نماید تا کدک مورد نظر را یافته و با نصب آن نسبت به پخش آن ویدیو اقدام کند. قابلیت های دیگری نظیر عکس گرفتن از صحنه فیلم ها،ضبط صدای فیلم و ذخیره سازی جداگانه آن،افکت های ویدیویی،کنترل سرعت پخش ویدیو و قابلیت تغییر ظاهر و پوسته نرم افزار از دیگر امکانات این پلیر رایگان و قدرتمند می باشد.

 

Gom Player پلیر قدرتمند و رایگان ویدیویی Gom Player 2.2.53.5169

 

 

حسین یاهل بازدید : 535 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.

 

KLite Mega Codec پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا K Lite Codec Pack 10.0.0 Mega & Full

 

حسین یاهل بازدید : 66 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

Splash PRO EX نرم افزاری کامل در حوزه پلیرها و با قابلیت تبدیل فرمت و ویرایش جزئی فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار تمامی قابلیت های نسخه دیگر خود یعنی  Splash PRO را دارد. قابلیت های اضافه این نرم افزار شامل امکانات در تبدیل فرمت فایل های ویدیویی به دیگر فرمت ها و همچنین امکان بریدن و چسباندن فیلم های HD می باشد. باتوجه باقابلیت تبدیل فرمت فیلم های HD نیاز به سازگاری با پردازنده ها و کارت های گرافیک به خوبی در این نرم افزار گنجانده شده است تا از سرعت و کیفیت بهتری برخوردار باشد. قابلیت دیگری به نام High quality video scaling به کاربر کمک میکند تا فیلم های که دارای کیفیت مناسبی نیستند و تار و ضعیف می باشند را با کیفیت بهتری تماشا کند. 

بعد از امکانات  ذکر شده بالا Splash PRO EX یکی از بهترین نرم افزارهای پخش فیلم ها با کیفیت های بالای HD و همچنین با رنگ طبیعی می باشد. این نرم افزار به طور ویژه برای پخش فیلم های AVCHD™, MPEG-2, AVC/H.264 و VC-1 و همچنین فیلم های دوربین های فیلمبرداری طراحی شده است.با نصب این نرم افزار به سادگی و بدون نیاز به نصب کدک های اضافه فیلم ها را باکیفیت و سرعت و بدون مشکل اجرا خواهید کرد. این نرم افزار با استفاده از قابلیتی به نام Advanced picture post-processing engine این امکان را به کاربر میدهد تا فیلم ها را با کیفیتی واضح و خیرکننده تماشا کند و نهایت کیفیت ممکن برای ویدیو را فراهم آورد. با پشتیبانی از فرمت های AVCHD تبدیل به بهترین پخش کننده فیلم های دوربین های فیلمبرداری با کیفیت بالا خواهد بود.ظاهر این نرم افزار یکی دیگر از امکانات و ویژگی های آن است که با ظاهر کاربرپسند و زیبا هرکسی را به خود جلب خواهد کرد. حالتی به نام EcoMode ویژه لپ تاپ ها ایجاد شده است و میتوانید هنگام مشاهده فیلم ها با فعال کردن آن تا ۴۰% زمان بیشتری را برای مشاهده فیلم هایتان با استفاده از باتری لپ تاپ داشته باشید.پشتیبانی از فرمت های AVI, MKV, MOV, M2TS, MTS, M2T, MP4, MPG, TS و کدک های H.264, MPEG-2, VC-1 و همچنین پشتیبانی از کیفیت های ۱۰۸۰P و زیرنویس و قابلیت پخش فیلم های ماهواره از طریق DVB-T این نرم افزار بسیار کامل و محبوب نموده است.

 

نسخه PRO EX قرار گرفت

 

Splash PRO EX پخش فیلم های HD با قابلیت تبدیل فرمت Splash PRO EX 1.13.1

 

حسین یاهل بازدید : 84 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

J.River Media Center یکی از حرفه ای ترین نرم افزارها در زمینه پخش فایل های صوتی و تصویری می باشد. اگر شما هم مانند بسیاری از کاربران رایانه هنگام پخش فایل های صوتی و تصویری با خطای عدم پشتیبانی پسوند مواجه شده اید و یا نرم افزار فعلی شما فاقد امکاناتی همچون بزرگنمایی فیلم و دیگر نیاز های شما می باشد , هم اکنون ما برای شما کاربران گرامی دانلودها بهترین و حرفه ای ترین نرم افزار پلیر را اماده دریافت نموده ایم. این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی و پخش بیش از ۸۰ پسوند مختلف از فایل های صوتی و تصویری توانایی پخش انواع افکت های سه بعدی و دو بعدی را نیز دارا می باشد و علاوه بر ان شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر توسط این نرم افزار اقدام به جستجو در یوتیوب و دانلود از آن نمایید. J.River Media Center با دارا بودن قابلیت فایل وقایع به شما این امکان را می دهد تا تمام فایل هایی که از ابتدای کار نرم افزار تا به امروز پخش نموده اید را مشاهده نمایید و همچنین هنگام پخش فایل های صوتی می توانید انواع تگ های موجود در هر فایل را به صورت جداگانه مشاهده نمایید. این نرم افزار علاوه بر قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری قابلیت تبدیل فایل های صوتی به Mp3 و رایت همزمان آن را دارا می باشد و همچنین شما می توانید به سادگی توسط این نرم افزار اقدام به طراحی لیبل جهت چاپ روی سی دی وی دی وی دی نمایید.

 

jv آخرین ورژن پلیر معروف J. River Media Center 18.0.143 Final

 

حسین یاهل بازدید : 58 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

Media Player Classic Home Cinema یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین پلیر های صوتی و تصویری می باشد که نسخه ساده تر ان تقریبا در تمام سیستم عامل های ویندوزی به صورت پیش فرض موجود می باشد. این نرم افزار از یکی از قدرتمند ترین و مشهور ترین کدک ها که  FfdShow نام دارد جهت پخش پسوند های مختلف بهره مند شده است که این ویژگی باعث شده است این نرم افزار بر خلاف تمامی نرم افزار های موجود در این زمینه هیچ نیازی به نصب کدک برای پخش پسوند های خاص دارا نباشد به صورتی که نرم افزار در حالت معمولی قارد به پخش H.264 و فرمت های WAV, WMA, MP3, OGG, SND, AU, AIF, AIFC, AIFF, MIDI, MPEG, MPG, MP2, VOB, AC3, DTS, ASX, M3U, PLS, WAX, ASF, WM, WMA, WMV, AVI, CDA, JPEG, JPG, GIF, PNG, BMP, D2V, MP4, SWF, MOV, QT, FLV  و … می باشد. همچنین این نرم افزار می تواند به راحتی از زیرنویس های زبان پارسی پشتیبانی نماید و توانایی اتصال به دستگاه های کپچر را دارا بوده و قابلیت ضبط و پخش با این دستگاه را دارد.

 

mplayer محبوب ترین پلیر صوتی و تصویری Media Player Classic Home Cinema 1.6.6.6730

 

حسین یاهل بازدید : 70 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

حتما برخی اوقات به مشکل اجرای یک فایل صوتی یا تصویری برخورد کرده باشید.و  با عبارت: "این پسوند شناخته شده نمی باشد" برخورد کرده اید.شاید به دنبال حل این مشکل تا حد ممکن و برای همیشه هستید. خوب ما برای شما راه حلی مطمین داریم.Zoom Player Home MAX برنامه ای بسیار قدرتمند، زیبا و کارآ برای محیط ویندوز که با داشتن بکگراند فوق العاده قوی برای شناسایی اکثر فرمتهای صوتی و تصویری و حتی عکسها که میتواند نیازهای شما را در رابطه با اجرای آنهابرطرف کند.

 

zoomplayer پخش کننده همه منطوره Zoom Player Home MAX 8.6.1 Final

 

حسین یاهل بازدید : 64 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)
Splash Pro نرم افزاری بسیار قدرتمند جهت نمایش فایل های تصویری با کیفیت بالا می باشد. اگر شما نیز مانند میلیون ها کاربر از استفاده از نرم افزار هایی که هنگام انتخاب بسیاری از فایل های تصویری خطای عدم پشتیبانی پسوند را می دهند و توانایی پخش هرگونه فایل تصویری را ندارند به ستوه آمده اید و یا نیاز به نرم افزاری برای نمایش فیلم های با کیفیت بالا را دارا می باشید ما به شما استفاده از این پلیر جدید و قدرتمند را توصیه می نماییم. نرم افزار Splash Pro توانایی پشتیبانی از فایل های  AVI, MKV, MOV, M2TS, MTS, M2T, MP4, MPG, TS را دارا می باشد و همچنین به شما این قابلیت را می دهد تا به صورتی دستی اقدام به بارگذاری زیرنویس نمایید.
 

Splash پلیر محبوب و قدرتمند Splash Pro 1.13.2

 

حسین یاهل بازدید : 101 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

Arcsoft TotalMedia Theatre یک پلیر AIO بسیار حرفه ای مخصوصا در زمینه پخش فیلم های با کیفیت می باشد. این نرم افزار چه از بلوری و دیسک های DVD، AVCHD و چه از فایل های HD موجود در سرورهای UPnp پشتیبانی به عمل می آورد. این نرم افزار با داشتن یک رابط کاربری شهودی و ابتکاری و طراحی منحصر فرد، پخش کننده بسیار عالی با کاربرد و کیفیت بالا و پخش کننده مقدم صنعت فیلم لذت دیدن یک فیلم را چند برابر میکند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت پشتیبانی از فیلم های ۳D و پخش آن ها در محیطی کاملا مخصوص، پشتیبانی از فیلم های Blu-ray، داشتن ابزار شبیه سازی سه بعدی، ساخت فیلم سه بعدی، پخش فیلم های آنلاین با کیفیت بالا، بالا بردن کیفیت صدا به صورت کاملا ملموس و … اشاره کرد.

 

Arcsoft TotalMedia Theatre 6.0.1.119 پلیری قدرتمند با نام Arcsoft TotalMedia Theatre 6.0.1.119

 

حسین یاهل بازدید : 77 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

Winamp یک نرم افزار چند رسانه ای سریع، قابل انعطاف و ایجاد صدا با بهترین کیفیت آن برای ویندوز میباشد. نرم افزار Winamp قادر به پشتیبانی خیلی از فایل های صوتی (MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI و..) و فایل های ویدئویی (AVI, ASF, MPEG, NSV) است. مثل تمام ورژن های آن قادر به پشتیبانی از ظاهر کلاسیک و پوسته های بسیار زیبا که به صورت رایگان در سایت آن موجود است، تجسم های شنیداری (رقص نور) بسیار زیبا و خیالی، یک کتابخانه قوی برای دسته بندی صوت ها، پشتیبانی از رادیو و تلویزین اینترنتی، ایجاد سی دی های صوتی و رایت سی دی از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد و همچنین برای این نرم افزار اسکین پوسته های مختلف قرار داده ایم امید است با دریافت این نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری لذت کافی برده باشید. 

 

winamp پخش حرفه ای مالتی مدیا با Winamp Pro v5.7.3363

 

حسین یاهل بازدید : 95 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

VLC Media Player نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد. VLC Media Playerیک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش میکند. این برنامه همچنین قابلیت پخش DVD, VCD و Audio CD را دارد. شما با این برنامه به راحتی میتوانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلمهای مختلف استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیتهای این برنامه این است که به شما اجازه میدهد تا با استفاده از شبکه پر سرعت(IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیای خودتان را روی شبکه پخش کنید. مهمترین نکته در مورد این برنامه این است که VLC Media Player به صورت Open Source هست و شما می توانید کد برنامه رو از سایت این برنامه بگیرد و همچنین این برنامه برای سیستم عامل های به غیر از ویندوز از جمله برای Mac OS و Linux از جمله SUSE , Red Hat, Ubuntu و… هم نوشته شده است و قابل نصب بر روی تمام ویندوز ها میباشد.

 

VLC حرفه ای ترین پلیر دنیا با نام VLC media player 2.0.6 Final

 

تعداد صفحات : 124

درباره ما
Profile Pic
یاهل دانلود | نرم افزار,آهنگ, کتاب, موبایل, عکس, بازی, فیلم, سریال, اس ام اس, یوزرنیم برای نود32 و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام یک از موضوعات یاهل دانلود خوشتان می آید ؟
    نرم افزارهای مورد نیاز
    یاهل دانلود در شبکه های اجتماعی

    نمایه رسمی یاهل دانلود در فیسبوک



    جهت عضویت در کانال تلگرامی یاهل دانلود روی عکس کلیک کنید

    راه های ارتباط با مدیریت یاهل دانلود


    آیدی در یاهو

    YAhoo ID : H_t_a_t

    آیدی در لاین

    Line ID : HO3eiNYAhel

    آیدی در تلگرام

    Telegram ID :@
    HO3eiNYAhel

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 205
  • بازدید امروز : 217
  • باردید دیروز : 379
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,190
  • بازدید ماه : 5,499
  • بازدید سال : 43,532
  • بازدید کلی : 341,265
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش